کلاس رباتیک کودکان ایرانی

صفر تا صد برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

کلاس رباتیک کودکان ایرانی

۸۷۳ بازديد

 نزدیک من پیدا کن کلاس رباتیک کودکان برنامه های علوم رباتیک و علوم ما چگونه کار می کنند به طور معمول ، دانشمندان به طور جداگانه کار نمی کنند. آنها در تیم ها کار می کنند - همکاری و اشتراک ایده برای بررسی کلاس رباتیک کودکان ، ایجاد و آزمایش بهترین راه حل ها.

 

یک س scienceال علمی در دنیای واقعی - از فیزیک گرفته تا علوم زمین - را در یک فضای کلاس رباتیک کودکان کاملاً مشترک و خلاق کاوش کنید. برای توسعه فرضیه ها و اثبات آنها کلاه های کارآگاه آنها را بپوشید. برای تحقیق در مورد راه حل ، ربات ها یا خلاقیت های دیگر را طراحی ، ساخت و برنامه ریزی کنید. (عالی برای زبان آموزان عملی!) آزمایش و حل مسئله ، بهبود کلاس رباتیک کودکان مستمر خلاقیت های آنها. آنها دقیقاً مانند دانشمندان و مهندسان واقعی کار خواهند کرد. با یک خلاصه پروژه جالب همراه شوید. این مهارت ها و مفاهیمی را که یاد گرفته اند تقویت می کند. به علاوه ، این یک ابزار عالی برای ادامه بحث STEM در خانه است. در همین حال ، شما تمام مدت در جریان هستید. می توانید کلاس رباتیک کودکان از ما ایمیل های منظم داشته باشید ، بنابراین می توانید در مورد پیشرفت فرزند خود و مفاهیم جالب کلاس بیاموزید.

دریابید که آیا برنامه های هیجان انگیز کلاس رباتیک کودکان ما - مانند رباتیک و علوم - در مرکز سیلوان محلی شما در دسترس هستند. یا ، در مورد آوردن برنامه های STEM ما به مدرسه خود س askال کنید ، بنابراین آنها واقعا برای کلاس رباتیک کودکان خانواده شما مناسب هستند. امروز به مرکز محلی خود مراجعه کنید.

 

Bricks 4 Kidz LEGO® کلاس های رباتیک تجزیه کلاس رباتیک کودکان مفاهیم پیچیده STEM را به دروس عملی برای بچه ها در هر سنی انجام می دهد. دانش آموزان در سنین 5 سالگی می توانند از LEGO® Bricks برای ساختن مدل ها و زنده کردن آنها ضمن یادگیری کار تیمی و مهارت های ارتباطی استفاده کنند. Bricks 4 Kidz همچنین یک دوره سطح پیشرفته را برای کودکان بالای کلاس رباتیک کودکان 9 سال ارائه می دهد.

 

از کارگاه های درون مدرسه ای گرفته تا ایرانیان سایبر برنامه های کلاس رباتیک کودکان بعد از مدرسه ، برنامه های رباتیک LEGO ability ما توانایی بچه ها را در استفاده از ایده های علمی در پروژه های زندگی واقعی و ایجاد نتایج ملموس بهبود می بخشد. همچنین کلاس رباتیک کودکان به دلیل سرگرمی بودن ، کمک به بچه ها برای اتصال علم به تجربیات مثبت شناخته شده است!

 

رباتیک

کلاسهای رباتیک  ما برای کودکان 5-9 ساله کلاس رباتیک کودکان طراحی شده است و به دانشجویان این امکان را می دهد تا با استفاده از نرم افزار رایانه ای مدل هایی را بسازند و برنامه ریزی کنند. همانطور که این مهارتهای فنی عملی را یاد می گیرند ، از طریق کلاس رباتیک کودکان یک تجربه عملی و سرگرم کننده پروژه ، در یادگیری خود شرکت کننده فعال می شوند.

 

 برای دانش آموزان 9 سال به بالا  کلاس رباتیک کودکان مناسب است. با استفاده از مفاهیمی که در برنامه رباتیک داده شده است ، ما از جدیدترین فناوری های استفاده می کنیم و همچنین از برنامه نویسی و مدل های ربات خود استفاده می کنیم. کودکان کلاس رباتیک کودکان اصول زبان برنامه نویسی گرافیکی EV3 را یاد می گیرند ، پروژه های واقعی را زنده می کنند و نتایج یادگیری خود را می بینند. هیچ تجربه قبلی رباتیک LEGO® لازم نیست.

برنامه های رباتیک ما چگونه کار می کنند

دلایل احتمالی شوره سر در کودکان

شوره سر ممکن است در هر سنی رخ دهد و علت دقیق آن مشخص نیست. در این قسمت علل احتمالی شوره سر آورده شده است:

  • شوره سر اغلب از دوران بلوغ شروع می شود. پزشکان معتقدند که این امر به دلیل افزایش هورمون های دوره ی نوجوانی است. افزایش هورمون ها منجر به تولید بیش از حد سبوم یا روغن می گردد و همین امر می تواند باعث ایجاد شوره شود.
  • اگزما یک بیماری پوستی است که می تواند باعث تجمع سلول های مرده در پوست سر شود و موجب افزایش پوسته ریزی از سر گردد. همین امر می تواند عامل ایجاد کننده ی شوره سر باشد.
  • عفونت قارچی هم می تواند منجر به شوره سر شود. قارچی به نام مالاسزیا، می تواند باعث شوره سر شود.
  • خشکی پوست کودک، می تواند او را در معرض شوره سر قرار دهد. تغییرات فصلی مانند فصل زمستان، ممکن است خشکی پوست را بدتر کرده و باعث ایجاد شوره شود.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.