آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در اردبیل

صفر تا صد برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در اردبیل

۷۷۲ بازديد

چرا کدگذاری برای یادگیری مهم است؟

ما دلایل آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در اردبیل عمده ای را برای یادگیری کدگذاری نه تنها برای کودکان بلکه برای هر کس به دست آورده ایم. اگر فرزند دارید ، این فرصت را به آنها می دهید

 تا در مورد فن آوری و نحوه کار رایانه ها یاد بگیرند ، به آنها یک مزیت در زندگی می بخشد. یادگیری کدنویسی در سنین پایین آنها را برای یک آینده موفق تنظیم می کند.

اخیراً ، بسیاری از والدین از من س meال کرده اند که وقتی می دانند چگونه به فرزندان خود بیاموزند ، چگونه برنامه نویسی را یاد گرفتند. و او نمی دانست چه چیزی به آنها بگوید

 ، بنابراین یاد گرفت که برنامه بیماری پیری خود را هنگامی که کودک پدر و مادر بود ، برنامه ریزی کرد. اما ، اگر می خواهید کمک کنید ، به منابع ایجاد شده برای آموزش برنامه نویسی به کودکان نیز نیاز خواهید داشت.

من منابع زیادی برای آموزش برنامه آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در اردبیل نویسان دبستان یافتم. به عنوان مثال می توان به Scratch و Code.org Code Hour اشاره کرد که می تواند به یک برنامه نویس جدید کمک کند تا یکدیگر را بشناسند.

در این سیستم عامل ها ، دانش آموزان برنامه های ساده می نویسند: آنها به سراغ موضوعات مختلف می روند یا بازی های ساده ایجاد می کنند

 اصول برنامه نویسی و همچنین حلقه ها و شرایط را به طور مستقل یاد می گیرند. همچنین ، در این فرآیند ، دانش آموزان عادت هایی را پیدا می کنند که در حل مشکلات مختلف مناسب آنها است. مزیت اصلی ایرانیان سایبر این سیستم عامل ارتباط سیستم با دانشجو است. این باعث می شود کودک به هنر علاقه مند شود.

 

از طرف دیگر آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در اردبیل ، آموزش گروه های برنامه نویسی در کلاس 6 انجام می شود - این کاملا متفاوت است. طبق این مقاله 95٪ شرکتهای مدرن دارای تلفن هوشمند هستند.

به دلیل داده های ارائه شده در Scratch و Code.org ، آنها از آنها قدردانی نمی کنند. برعکس ، من فهمیدم که چه نوع نوجوانانی را شکار می کنند ، که کودکانه و غیر جالب به نظر می رسد.

 

در عوض ، من می خواهم چیزی واقعاً مفید خلق کنم آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در اردبیل ، چیزی که آنها دوست دارند. به عنوان مثال ، یک پیوست واقعی را در iPhone بنویسید و از آن بگذرید ، یا سایت خود را ایجاد کنید.

 یا آن را کاملاً شخصی سازی کنید. اما چگونه یاد می گیرید که از یک دستگاه Scratch نسخه محدود برای ایجاد پیوست آیفون استفاده کنید تا در هنگام کار با آن ، آیا می دانید چگونه این کار را درست انجام دهید؟

 

من می خواهم برنامه آموزشی خود را به 4 قسمت تقسیم کنم. دوره ما 2 سال طول می کشد. در آغاز سال تحصیلی ، انواع مختلفی از برنامه ها ، برنامه ها و مهارت های شخصی آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در اردبیل وجود داشت.

بنابراین ، کدام یک از آنها جالب بود ، من آمدم که مواد آموزشی مختلفی را امتحان کنم ، چه چیزی پیدا کنم ، چه چیزی برای همه جالب است.

هدف اصلی این مقاله به اشتراک گذاشتن نظرات آموزش برنامه نویسی به بچه ها و نوجوانان در اردبیل شماست و همچنین امیدواریم که سایر علاقه مندان به برنامه نویسی علاقه مند شوند.

۱۰ کاری که باید در دبی انجام دهید

سخت است که بگوییم این ۱۰ فعالیت کدام ها هستند، زیرا در دبی صدها کار برای انجام دادن وجود دارد، اما برای راحتی شما در اینجا به ۱۰ مورد از آنها اشاره می کنیم!

۱-تور بیابان گردی

تور سافاری دبی یکی از مواردی است که نمی توان آن را از دست داد. غروب آفتاب را هنگام رانندگی در در یک لندروور مدل ۱۹۵۰ تماشا کنید و از مسابقه شکار با پرندگان وحشی لذت ببرید. وارد یک اردوگاه سنتی به سبک بادیه نشینی شوید، جایی که سرگرمی، حنا، شتر سواری و یک عصرانه دلپذیر در انتظار شما است. یک میلیون مایل از شلوغی های دبی دور شوید به منطقه ای سفر کنید که برای همیشه به یاد خواهید آورد. همچنین می توانید در لباس علاءالدین و یاسمن عکس بگیرید!

۲- برانچ بخورید

البته این برانچ، آن برانچی نیست که شما می شناسید.

دبی این جشن کلاسیک را با افق های تازه ای آشنا کرده است. به طور سنتی برانچ به عنوان یک وعده غذایی بزرگ بین صبحانه و ناهار تعریف می شود. اما برانچ در دبی چیز دیگری است. جشنواره غذاها و نوشیدنی ها که ۳ یا ۴ ساعت یا حتی بیشتر طول می کشد (طولانی ترین زمان در دبی ۹ ساعت بوده است).

راهنمای سفر به دبی اینجاست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.