کسب درآمد با گوشی برای نوجوانان

صفر تا صد برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

کسب درآمد با گوشی برای نوجوانان

۷۶۶ بازديد

برنامه دیگری که نوجوانان می توانند برای فروش اقلام کسب درآمد با گوشی برای نوجوانان  استفاده کنند Depop است. خوش آمدید که فروش را از طریق Depop در 18 سالگی شروع کنید. این می تواند فقط به یک کار موقتی یا کاری که در آینده انجام می دهید تبدیل شود. فهرست بندی روی یک کالا هیچ هزینه ای ندارد ، فقط باید 10٪ پس از فروش یک کالا به Depop پرداخت کنید.

 

  1. Fiverr

Fiverr یک بازار دیجیتالی برای نشان دادن استعداد است. از 13 سالگی ، فریلنسرهای آزاد Fiverr می توانند حرفه ای را در این پلت فرم شروع کنند. به این دلیل Fiverr نامیده می شود که مشتریان 5 دلار برای خدمات کسب درآمد با گوشی برای نوجوانان  پرداخت می کنند ، اما برخی از فریلنسرها هزینه بیشتری دریافت می کنند. برخی از برنامه ها در Fiverr شامل ساخت موسیقی (نوشتن آهنگ یا جینگ برای مشتریان) ، نوشتن ، ویرایش ، بازاریاب رسانه های اجتماعی و موارد دیگر است.

 

  1. Instacart

برای خرید دیگران با Instacart دستمزد بگیرید. این می تواند یک کار جانبی خوب برای سالمندان یا دانشجویان سال اول باشد. خریداران نمی توانند تا 18 سالگی به این پلت فرم بپیوندند کسب درآمد با گوشی برای نوجوانان . ایرانیان سایبر  می توانید هر زمان که برای شما بهترین کار را کرد ، خرید کنید. رانندگان باید به وسیله نقلیه خود دسترسی داشته باشند.

  

 

  1. Decluttr

آیا نیاز به راه دیگری برای خلاص شدن از شر چیزهای ناخواسته در خانه دارید؟ Decluttr مکان دیگری است که می توانید برای روشن کردن مسائل اطراف اتاق و خانه خود به آنجا مراجعه کنید. مواردی مانند CD ، DVD ، تلفن های همراه ، رایانه لوحی ، بازی های ویدئویی ، کتاب های درسی و Legos. با اسکن بارکد مورد می توانید فوراً بدانید Decluttr چقدر مایل است بهای این کالا  کسب درآمد با گوشی برای نوجوانان را به شما بپردازد.

 

Decluttr برچسب حمل را ارائه می دهد تا نگران هزینه حمل و نقل نباشید. Decluttr بیش از 300 میلیون دلار به بیش از 6 میلیون مشتری خود پرداخت کرده است.

 

آخرین کلمات در مورد برنامه های کاربردی برای نوجوانان

نوجوانان زمان زیادی را صرف تلفن های همراه خود می کنند. برنامه های زیادی وجود دارد که می تواند زمان را برای شما ارزشمند کند. نوجوانان می توانند از طریق یک برنامه در سن 13 سالگی درآمد کسب کنند! آنها می توانند اولین سال کالج خود و فراتر از آن را گذرانده و از برنامه های محبوبی که در سنین نوجوانی استفاده کرده اند درآمد کسب کنند. این برنامه ها همچنین کسب درآمد با گوشی برای نوجوانان  می توانند راه خوبی برای پیاده سازی مدیریت زمان و انگیزه ای برای محدود کردن زمان روی صفحه نمایش و زمان برها مانند Tiktok و Snapchat باشند.

 

 

راههای بیشتری برای کسب درآمد آنلاین از نوجوانان

بهترین 30 شغل آنلاین برای نوجوانان: کار در خانه (18 سال به زیر)

 

6 روش آسان برای نوجوانان می تواند ماهیانه 500  کسب درآمد با گوشی برای نوجوانان دلار به صورت آنلاین درآمد کسب کند

نحوه پیدا کردن کد IMEI در گوشی های اندروید

به راحتی می توانید کد IMEI را در اندروید با شماره گیری یا از طریق تنظیمات پیدا کنید. در صورت گم شدن یا سرقت گوشی نیز می توانید شماره IMEI را در اختیار پلیس فتا قرار دهید تا گوشی را قفل کرده و آن را از کار بیندازند.

کد IMEI معمولاً روی جعبه گوشی چاپ می شود اما اگر به آن دسترسی ندارید، می توانید از خود گوشی برای پیدا کردن آن استفاده کنید.

پیدا کردن کد IMEI با شماره گیری

1- برنامه Phone یا همان تماس را در اندروید باز کنید.

2-کد #06#* را شماره گیری کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.