ریاضی در برنامه نویسی

صفر تا صد برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

ریاضی در برنامه نویسی

۷۶۵ بازديد

 

مجله رسمی انجمن بهینه سازی ریاضی

مقالات اصلی را منتشر می کند ریاضی در برنامه نویسی  که به همه جنبه های برنامه نویسی ریاضی می پردازد

شامل دو سری است: یکی که ارائه می دهد گزارش ها و نظرسنجی های اصلی ، و گزارش در مورد آزمایشات محاسباتی و برنامه های کاربردی جدید یا ابتکاری ، و دیگری که بر یک موضوع واحد تمرکز می کند ، انتخاب شده برای پاسخگویی به علایق کنونی جامعه برنامه نویسی ریاضی

94 of از نویسندگانی که به یک نظرسنجی ریاضی در برنامه نویسی  پاسخ داده اند ، گزارش داده اند که قطعاً مجدداً در مجله منتشر خواهند کرد یا احتمالاً در مجله منتشر خواهند کرد

 

تاثیر ریاضیات بر برنامه نویسی

17 ژوئن 2020

برنامه نویسی هنر این است که به کامپیوتر بگویید با استفاده از مجموعه ای از قوانین و اصول تعیین شده برای ایجاد برنامه های دیجیتالی ، مانند نرم افزار ، برنامه ها ، وب سایت ها و سیستم عامل ها ، چه کاری انجام دهد. بحث اینکه آیا برنامه نویسی هنر است یا علم موضوعی خواهد بود که روز دیگر مورد بحث قرار خواهد گرفت ، اما فعلاً اجازه دهید آن ریاضی در برنامه نویسی  را هنر بنامیم زیرا برنامه نویسان کد می نویسند.

 

پارادایم ها

ما می دانیم که انواع  ایرانیان سایبر مختلفی از برنامه های نوشتاری وجود دارد. نوع مشکلی که حل می کنید تعیین می کند که از چه سبکی استفاده کنید. این سبک ها گاهی اوقات پارادایم نیز نامیده می شوند.  ریاضی در برنامه نویسی در صورتی که مشخص نیست این سبک ها چیست ، آنها عبارتند از:

 

شیء گرا

کاربردی

منطقی

ضروری

توانایی انجام کارهای مختلف

این پارادایم ها توانایی های متفاوتی را به ما ارائه می دهند.

 

شیء گرا

پارادایم شی گرا به ما این امکان ریاضی در برنامه نویسی  را می دهد که اشیایی داشته باشیم که می توانیم روشها و ویژگیهای خاص فقط آن شی را ارائه دهیم.

 

کاربردی

پارادایم تابعی به ما امکان می دهد برنامه هایی را در قالب معادلات یا توابع ریاضی بنویسیم.

 

منطقی

پارادایم منطقی به ما امکان می دهد برنامه هایی ریاضی در برنامه نویسی  بنویسیم که از طریق مقایسه نتیجه گیری کرده یا نتایج را از مقادیر داده شده استنباط می کنند.

بازی های ساده برای یادگیری جدول ضرب در خانه و کلاس درس

این بازی ها بسیار آسان و سرگرم کننده هستند. معلمان می توانند از این بازی ها در آغاز یا پایان کلاس درس استفاده کنند تا علاوه بر سرگرم شدن دانش آموزان، جدول ضرب را نیز تمرین کنند.

1- پشت به پشت

در این بازی دانش آموزان به نوبت مهارت های ریاضی خود را با یک مسابقه دوستانه در کلاس درس تقویت می کنند. این بازی ضرب به کمی تفکر نیاز دارد چون دانش آموزان بجای گفتن حاصلضرب اعداد، باید یکی از مضرب ها را حدس بزنند.

بقیه در بهترین کودک

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.