بهترین زبان برنامه نویسی کودکان

صفر تا صد برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

بهترین زبان برنامه نویسی کودکان

۷۳۷ بازديد

دوره های ویژه:Roblox و Lua Coding: درس برنامه نویسی کودکان های خصوصی آنلاین (سنین 7 تا 19 سال)طراحی بازی Roblox: خودت بساز: کمپ فناوری مجازی (سنین 7 تا 9 سال)طراحی بازی Roblox: کدنویسی و کسب درآمد: کمپ فناوری مجازی (رده سنی 10 تا 12 سال)5. پایتون

بهترین برای مبتدیان (و برای تطبیق پذیری!)

پایتون که از نام سریال کمدی Monty Python گرفته شده است، یکی از ساده‌ترین زبان‌های کدنویسی برای یادگیری در نظر گرفته می‌شود، تا حدی به دلیل نحو ساده‌شده و تمرکز بر فضای سفید. پایتون برای راه اندازی و اجرا به خطوط کد کمتری نیاز دارد، بنابراین حتی مبتدیان نیز می توانند نسبتاً سریع شروع به ایجاد کد کنند.

شرکت‌هایی مانند گوگل و دیزنی از پایتون استفاده می‌کنند، و در زمینه‌های علمی بسیار محبوب است، جایی که افراد اول دانشمند و در مرحله بعد برنامه‌نویس هستند. از این زبان می توان برنامه نویسی کودکان برای توسعه بازی های ویدئویی، چارچوب های وب و بسیاری از پروژه های محاسباتی علمی و عددی استفاده کرد.

برنامه نویسی پایتون برای بچه ها عالی است و همچنین به اندازه کافی همه کاره است تا در زمینه های پیچیده ای مانند امنیت سایبری و هوش مصنوعی استفاده شود. اکنون این یک زبان منعطف و قدرتمند است!

عالی برای:کودکان و نوجوانانی که می‌خواهند ایده‌های خود را در مدت زمان کوتاهی اجرا کنند ایجاد کدی خوانا که بسیار شبیه به انگلیسی معمولی است

دانشجویان علاقه مند به تحصیل در زمینه های علمی به ویژه هوش مصنوعی آنچه فرزند شما می تواند در iD Tech ایجاد کند: یک بازی مبتنی بر متن، یک بازی دو بعدی، یک برنامه کنسول یا یک برنامه امنیت سایبری.

دوره های ویژه:دروس برنامه نویسی کودکان خصوصی آنلاین آموزش پایتون (سنین 7 تا 19 سال) برنامه نویسی پایتون و معرفی کمپ فناوری مجازی یادگیری ماشین (سنین 13 تا 19 سال)دروس خصوصی آنلاین آموزش ماشینی (سنین 13 تا 19)دوره پیشرفته پایتون: کدنویسی با یادگیری ماشین و رمزنگاری آکادمی مجازی 2 هفته ای (سنین 13 تا 19 سال)

و اکنون که در مورد این دو زبان مطالعه کردید، مقایسه اسکرچ با پایتون را بررسی کنید.زبان های کد نویسی پایتون پیتون6. C++ بهترین برای درک عمیق تر از علوم کامپیوتر

این زبان برنامه نویسی با تلفظ "see plus plus" برای ایجاد برنامه هایی استفاده می شود که به صورت محلی روی ماشین هایی مانند رایانه شما اجرا می شوند.

با وجود زمان و پیچیدگی لازم برای یادگیری ++C، این زبان درک بسیار عمیقی از برنامه نویسی را در اختیار نوجوانان قرار می دهد. ++C می تواند برای ایجاد نرم افزار سیستمی، بازی و انواع برنامه های دیگر استفاده شود.

عالی برای:نوجوانانی که می خواهند برنامه نویسی کودکان درک پیچیده ای از اصول برنامه نویسی داشته باشند دانش آموزانی که می خواهند در صنعت بازی برنامه ریزی کنند رزومه دانش آموز شما – شغل از برنامه نویسان انتظار دارد که سطح آشنایی با C++ داشته باشند آنچه فرزند شما می تواند در iD Tech ایجاد کند: یک بازی مبتنی بر متن، یک بازی دو بعدی یا یک برنامه کنسول.

دوره های ویژه:برنامه نویسی بازی C++ با الگوریتم ها و آکادمی مجازی 2 هفته ای هوش مصنوعی (سنین 13 تا 19 سال) آموزش خصوصی C++ آموزش خصوصی آنلاین (سنین 10 تا 19 سال)بیشتر بخوانید:C++ برای کودکان و نوجوانان

  1. سی برنامه نویسی کودکان شارپ

بهترین برای یادگیری برنامه نویسی در حین ساخت بازی های سه بعدی

سی شارپ با تلفظ "see sharp" یک زبان برنامه نویسی بسیار محبوب برنامه نویسی کودکان است که برای توسعه بیشتر برنامه های شخص ثالث برای ویندوز استفاده می شود. این چهارمین زبان برنامه نویسی پرتقاضا برای مشاغل است و می تواند یک زبان شروع عالی برای افرادی باشد که تازه کدنویسی می کنند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.