بهترین زبان برنامه نویسی برای کودکان

صفر تا صد برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

بهترین زبان برنامه نویسی برای کودکان

۹۸۴ بازديد

خبر خوب: نحو دوستانه ، یک اجتماع پر رونق کودک محور ، و شما می توانید با Pygame ،   بهترین زبان برنامه نویسی برای کودکان مجموعه کوچک و عالی ایده آل برای ساخت بازی ها ، به زمین بزنید.
نقاط درد: کار بیشتر برای استقرار ، برخی از اصطلاحات منحصر به فرد زبان ، و هیچ روشی مناسب برای مبتدیان برای ساختن برنامه های وب.

آغاز بازی کلاسیک مار ، همانطور که در پایتون نوشته شده است
پایتون یک محیط تقریباً مناسب برای رمزگذاران جدید است. نحو تمیز و بدون عارضه آن بسیار عالی است اگر شما به وسیله ویرگول های نقطه ویرگول و پرانتز ترسیده باشید. در واقع ، نحو پایتون اغلب به عنوان نزدیکترین جایی است که می توانید بدون وارد کردن همه عادتهای بد آن به BASIC در مدرسه قدیمی یاد بگیرید. پایتون برای شروع به دیگ بخار زیادی احتیاج ندارد. و برای نوشتن برنامه های ساده نیازی به فرو رفتن در انتهای برنامه نویسی شی گرا نیست.
اما بهترین خبر این است که قابلیت دسترسی پایتون به قیمت اعتبار واقعی برنامه نویس بهترین زبان برنامه نویسی برای کودکان  نیست. پایتون از بسیاری از برنامه های حرفه ای برخوردار است ، به طور مکرر در میان پنج زبان برتر محبوب ترین زبان های برنامه نویسی قرار می گیرد و مطمئناً سریعترین زبان در دو سال گذشته است.
پایتون زبان اول مخصوصاً خوبی برای بچه ها است. ایرانیان سایبر برنامه نویسان جدید می توانند مستقیماً از برنامه های ساده "Hello world" به ایجاد بازی هایی با جعبه ابزار بسیار محبوب (اما هنوز هم قابل دسترسی) Pygame برسند. و یک جامعه بزرگ متمرکز بر استفاده از پایتون در آموزش رایانه است ، به این معنی که گزینه های بسیار خوبی برای کتابها و آموزش های مبتدی پیدا خواهید کرد.
پایتون برخی از اصطلاحات زبان را دارد - ایده هایی که به زبان های برنامه نویسی دیگر منتقل نمی شوند. به عنوان مثال ، تورفتگی فقط راهی برای زیبا نشان دادن کد شما نیست. این یک الزام است که نحوه کار کد شما را شکل می دهد. و مفاهیم برنامه نویسی شی گرا به شکلی پیچیده می شوند که بسیاری (از جمله خودم) کثیف به نظر می رسند. اما هیچ زبانی کامل نیست.
جایی که پایتون به محدودیت های قابل توجه تری برخورد می کند ، در دسترس است. اگر یک مبتدی در حال ساخت یک برنامه در پایتون هستید ، شما هستید که می توانید آن را مانند یک برنامه دسک تاپ سنتی بهترین زبان برنامه نویسی برای کودکان توزیع کنید. و حتی به ساخت یک برنامه تلفن همراه فکر نکنید. (بله ، توسعه دهندگان حرفه ای Python را برای ساختن برنامه های وب سمت سرور اجرا می کنند ، اما این برای دانشجویان تازه وارد نقطه آسانی نیست. مبتدیان پایتون بیشتر به برنامه های دسک تاپ پایبند هستند.)
پایتون همچنین برای برنامه های سنتی ویندوز ، طرح های بسیار سنگین دکمه ها و جعبه متن ، که شرکت ها دوست دارند در دنیای تجارت استفاده کنند ، مناسب نیست. بله ، می توانید یک کتابخانه رابط کاربری گرافیکی بهترین زبان برنامه نویسی برای کودکان  مانند Tkinter بیندازید و سپس می توانید ابزاری را جستجو کنید که به شما امکان می دهد ویندوزها را مانند Glade با دست طراحی کنید ، اما هیچ چیز در مورد فرآیند مدرن یا آسان به نظر نمی رسد.

4 دسته اصلی اختلال وسواس فکری کودکان عباتنداز:

1- وسواس چک کردن

وسواس چک کردن یک مشکل رایج در مبتلایان به اختلال وسواس فکری است. این نوع وسواس می تواند اشکال مختلفی از بررسی فیزیکی موارد گرفته تا تفکرات ذهنی داشته باشد. غالباً فرآیند بررسی با گذشت زمان به تدریج بدتر می شود و برای بعضی از افراد انجام آن چندین ساعت طول می کشد. رایج ترین اشکال چک کردن عبارتند از:

چک کردن درب ها، چراغ ها، پنجره ها، قفل ها، نگاه کردن به آینه ها، زنگ زدن مداوم به نزدیکان (برای اطمینان از اینکه اتفاق بدی رخ نداده باشد)، چک کردن مداوم شرایط جسمی از طریق آزمایشات مختلف و…

2- وسواس آلودگی

ترس از آلوده بودن یک شی و صدمه یا حتی مرگ یکی از عزیزان در میان مبتلایان به اختلال وسواس فکری نیز رایج است. معمولا اجبار تمیز کردن و شستن با این نوع افکار وسواسی همراه است به گونه ای که بعضی از مبتلایان به دلیل شستن بیش از حد دست ها، به بیماری های پوستی مبتلا می شوند. منابع معمول آلودگی عبارتند از:

فضاهای عمومی و توالت، فضاهای مشترک خانوادگی مانند آشپزخانه، لمس سایر افراد، دست زدن به دستگیره درها، لمس اشیا‘ “قرمز” (مرتبط با خون).

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.