مشاوره کودک و نوجوان

صفر تا صد برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

مشاوره کودک و نوجوان

۸۲۶ بازديد

دانشگاه شرقی کنتاکی کار مشاوره کودک و نوجوان می کنم و در آنجا من یک گواهی بازی درمانی را راهنمایی می کنم. مدارک تحصیلی من شامل مجوز مشاور بالینی حرفه ای و ثبت نام بازیگر-درمانگر می باشد. من به انعطاف پذیری کودکان و نوجوانان و شگفتی آنها در دنیا باور دارم. من همچنین می فهمم که آنها با کشمکشهایی روبرو هستند و در بعضی مواقع به کمک  مشاوره کودک و نوجوان نیاز دارند. مشاوران می توانند حمایتی را که کودکان و نوجوانان برای غلبه بر چالش های پیش روی خود و رشد موجودات شگفت انگیز نیاز دارند ، فراهم کنند. آموزش و تجربه من دانش و مهارت های لازم برای ایجاد عامل تغییر در کودکان را به من می دهد و موقعیت فعلی من به عنوان مربی مشاور من را قادر می سازد مشاوره کودک و نوجوان متخصصان جدیدی را برای کار با کودکان و نوجوانان آماده کنم. تمرکز و تمرکز من در زمینه های شیوه های بیانگرانه و تجربی ، از جمله مشاوره مبتنی بر ماجراجویی ، درمان به کمک حیوانات ، بازی درمانی و ماسه درمانی است. تجربه خدمات حرفه ای من شامل خدمت به عنوان ویرایشگر بالینی مجله Play Therapy ، رئیس انجمن نظارت و نظارت بر مشاوران شمال مرکزی و معاون ابتدایی انجمن مشاوران مدرسه مشاوره کودک و نوجوان فلوریدا و سایر افراد است. من طرفدار پرشور کودکان و نوجوانان هستم و مفتخرم که به عنوان عضو هیئت مدیره انجمن مشاوره کودک و نوجوان فعالیت می کنم.

 

مشاوره و درمان کودک و نوجوان

 

همانطور که کودکان و نوجوانان رشد مشاوره کودک و نوجوان می کنند ، آنها از بسیاری جهات بسیار مهم به رشد خود ادامه می دهند. طیف وسیعی از رشد شناختی ، عاطفی و اجتماعی با توجه به سن کودک قابل پیش بینی است و کودکان با بالغ شدن تغییراتی در تفکر ، خلق و خو و الگوهای رفتاری خود تجربه می کنند.

 

در این دوره های رشد ، برای خانواده ها دشوار است که بدانند مشاوره کودک و نوجوان چه زمانی تغییر منعکس کننده چالش های طبیعی رشد کودک است ، یا به عبارت دیگر ، علائم و نشانه های ایرانیان سایبر چیزی است که به طور قابل توجهی در شادی و عملکرد کودک / نوجوان آنها در خانواده دخالت می کند ، یا با ارتباطات اجتماعی. اگر والدین ، ​​اعضای خانواده یا کودک / نوجوان از این سوال بپرسند که آیا مشاوره کودک و نوجوان مشکلاتی که با آنها روبرو هستند متناسب با رشد طبیعی است یا خیر ، ممکن است به دنبال مشاوره با یک پزشک بهداشت روان باشند که دارای آموزش و تجربه تخصصی در کار با خانواده ها و جمعیت کودکان است. .

 

خدمات درمانی و مشاوره ای شامل ارزیابی های مشاوره کودک و نوجوان اولیه توسط متخصصین بهداشت روان واجد شرایط است که می تواند به شما کمک کند در صورت وجود مشکلی نیاز به توجه داشته باشید و نوع خدمات ممکن است به شما کمک کند. ارزیابی یک دوره آشنایی با یکدیگر و زمانی است که اطلاعات در مورد مشکل یا نگرانی فعلی کودک جمع می شود. والدین و مراقبان مشاوره کودک و نوجوان به طور کلی درگیر این مرحله از روند هستند. سابقه مشکل همراه با سایر اطلاعات در مورد سطح رشد کودک / نوجوان بررسی می شود. در آن زمان س questionsالات والدین و کودک / نوجوان نیز مورد بحث قرار می گیرد.

 

پس از ارزیابی اولیه ، متخصص بهداشت مشاوره کودک و نوجوان روان در مورد مداخلات بحث می کند که به احتمال زیاد برای پرداختن به مناطق مورد نظر مناسب است. روان درمانی برای کودکان یا نوجوانان به خانواده ها و بچه ها این امکان را می دهد تا درباره خود ، نقاط قوت و مسیرهای خود در جهت حل مسئله در مورد موانع زندگی خود بیشتر بدانند. درمان به روشهای مختلفی گفته می شود که پزشکان متخصص آموزش دیده برای کمک به کودکان و نوجوانانی که با احساسات یا رفتار خود مشکل دارند ، استفاده می کنند. اگرچه مشاوره کودک و نوجوان چندین روش درمانی برای ارائه گزینه هایی در مورد چگونگی کار با انواع مختلف مشکلات وجود دارد ، اما همه روان درمانی شامل ارتباط و حمایت از سلامتی و رشد است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.