کلاس رباتیک مخصوص کودکان

صفر تا صد برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

کلاس رباتیک مخصوص کودکان

۷۲۱ بازديد

   - به گفته شما ، بیشتر مبتکران جوان هستند. لطفاً بگویید ، مرکز چه مسابقات را برای تشویق آنها برگزار کرد؟

  • 17 ژانویه - روز جهانی اختراع کودکان. به همین مناسبت کلاس رباتیک کودکان ، ما یک مسابقه برای مخترعان جوان ترتیب دادیم. بیش از 70 جوان با بیش از 100 پروژه در آن شرکت کردند. 10 دانش آموز برتر این مدرسه 50 درصد تخفیف برای ورود به دانشگاه پلی تکنیک تورین دریافت کردند. این قطعاً یک انگیزه عالی برای جوانان است. درست است که آنها هنوز پروژه های خود را اجرا نکرده اند. بسیار عالی است که او می تواند چنین اختراعاتی را ارائه دهد. در این مسابقه ، یکی از دانشجویان ما "سطل آشغال هوشمند" را به شکل الکترونیکی ایجاد کرد.
  • اگر به دستگاه نزدیک شوید ، درب آن باز می شود. بعد از اینکه مواد زائد را دور انداختید ، درب دوباره به طور خودکار بسته می شود. پروژه دیگری توجه مرا در این مسابقه جلب کرد. همانطور که می دانید ظروف پلاستیکی برای فرآیند بازیافت مهم هستند.
  • قوطی های خالی نیز برای فروش هستند. اما برای فروش آن باید به مکان مناسب بروید. کلاس رباتیک کودکان اما اگر یک قوطی را در یک سطل آشغال ایجاد شده توسط یک جوان قرار دهید ، او متوجه آن می شود و اندازه و اندازه آن را بدست می آورد. سپس برنامه تلفن همراه پولی را که برای پرداخت کیسه تلفن خود نیاز دارید ، رها خواهد کرد. این پروژه در جلوگیری از آلودگی محیط زیست بسیار مهم است.

      "حتی اگر جوان هستید ، کارهای بزرگ و مسئولیت پذیر انجام می دهید." برای رسیدن به اهداف خود از چه روش هایی استفاده می کنید؟ چه توصیه ای به خوانندگان مجله ما دارید؟

      "هر کس استعدادهای خاص خود را دارد." تمام کاری که شما باید انجام ایرانیان سایبر دهید این است که از آنها یک محل فروش و پشتیبانی مورد نیاز برای ادامه کار خود داشته باشید. می دانید ، انسان تحت تأثیر روح اداره می شود. من عادت دارم هر سال از سال قدیم خداحافظی کنم و برای سال جدید برنامه ریزی کنم. به همین ترتیب ، به دنبال کلاس رباتیک کودکان سال 2017 ، هنگامی که 2018 وارد شد ، من برنامه خود را برای سال آینده روی تلفن خود نوشتم.
سپس ، هر وقت آن را می دیدم ، آن را روی صفحه گوشی خود قرار می دادم تا مرا به سمت این برنامه ها سوق دهد. اول از همه ، من می خواستم با رئیس جمهور محترم ملاقات کنم ، سپس مهارتهای خود را در خارج از کشور ارتقا دهم و در آخر به نوعی جایزه دولتی اعطا کنم.
باور کنید ، در سال 2018 ، همه این اهداف محقق شد. وقتی شخصی هدف بالایی را تعیین می کند و به خودش ایمان دارد ، به هدف خود می رسد.

یک درس تعاملی در کودکستان چیست. انجام: روش های تعاملی با فناوری موثر. تکنیک های یادگیری تعاملی

فن آوری های تعاملی باعث خلاقیت و جذابیت بیشتر کار معلمان ، افزایش کارایی فعالیت های آموزشی ، افزایش بهره وری نیروی کلاس رباتیک کودکان کار می شود.

تغییر دائمی شرایط دائماً آموزش رباتیک کودکان به یک متخصص برای حل مشکلات جدید و غیراستاندارد نیاز دارد. تحرک آموزشی حرفه ای امروز. وظایف و جهات جدید توسعه آموزشی ، نیازهای فردی و مربیان صلاحیت حرفه ای را تعریف می کند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.