آموزش پايتون ویژه كودكان

صفر تا صد برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

آموزش پايتون ویژه كودكان

۹۲۹ بازديد

یک زبان برنامه نویسی بصری ، مانند Viscuit که قبلاً معرفی شد ، یک زبان برنامه نویسی است که به شما امکان می دهد با وظایفی با محوریت عملیات موس و لمس آموزش پایتون برای کودکان برنامه نویسی کنید.

مزایا و ویژگی های زبان های برنامه نویسی بصری

سه مزیت اصلی یادگیری به زبان برنامه نویسی بصری سه نکته زیر است.می توانید بصورت تصویری فقط با موس یا ضربه زدن برنامه را اجرا و اجرا کنید.

شما می توانید بدون هیچ گونه دانش برنامه نویسی ، توانایی تفکر منطقی را به دست آورید.✓ از آنجا که اکثر عملیات بصری انجام می شود ، برای کودکان آسان است که بدون حوصله لذت آموزش پایتون برای کودکان ببرند.

 

زبان برنامه نویسی بصری مورد استفاده حدود 70 میلیون کاربر "Scratch" است.

یک زبان برنامه نویسی که توسط گروه کودکستان مادام العمر در آزمایشگاه رسانه ای موسسه فناوری ماساچوست (MIT) توسعه یافته است.

 استفاده از Scratch رایگان است و توسط کودکان در محیط های آموزشی آموزش پایتون برای کودکان مانند مدارس ابتدایی و کلاس های برنامه نویسی در بیش از 150 کشور و منطقه استفاده می شود.

 

اگرچه این زبان برنامه ایرانیان سایبر نویسی برای کودکان است ، اما کاربران بزرگسال زیادی وجود دارد.

 Scratch به شما این امکان را می دهد که با ترکیب بلوک های آموزشی روی صفحه رایانه شخصی و غیره برنامه ریزی کنید ، نه تنها برای ایجاد بازی و انیمیشن آموزش پایتون برای کودکان ، بلکه آثار خود را برای مردم در سراسر جهان منتشر کنید.

 

از طریق این تولیدات و انتشارات ، می توانید توانایی تفکر منطقی و مهارت های ارتباطی خود را توسعه دهید ، و در عین حال ، می توانید خلاقیت خود را نشان دهید تا آنچه را که تصور می کنید شکل دهد.

 

همچنین می توانید از توابع گسترده برای آموزش پایتون برای کودکان ایجاد بلوک های اصلی توسط خود ، یا پیوند روبات ها و Scratch برای ایجاد برنامه های کنترل ربات برای یادگیری پیشرفته استفاده کنید.

 

زبان برنامه نویسی C #چیست؟ مزایای یادگیری و کارهایی که می توانید انجام دهید را توضیح دهید

در سال های اخیر ، C # (Sea Sharp) یک زبان برنامه نویسی است که به ویژه در زمینه توسعه بازی های سه بعدی مفید است. C # (Sea Sharp)

 یک زبان برنامه نویسی است که توسط مایکروسافت آموزش پایتون مخصوص کودکان توسعه یافته است و برای برنامه های کاربردی برای ویندوز استفاده می شود ... [مقاله را بخوانید]

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.