برنامه نویسی کودکان4

صفر تا صد برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

برنامه نویسی کودکان4

۷۲۸ بازديد

برنامه نویسی بصری واقعاً یک زبان نیست برنامه نویسی کودکان زیرا هیچ کدنویسی در آن وجود ندارد. در واقع بیشتر شبیه لگو است تا یک زبان. بچه‌هایی که هیچ دانشی از برنامه‌نویسی ندارند، می‌توانند با کشیدن و رها کردن بلوک‌ها (که برای اقدامات مختلف کد می‌کنند) در یک دنباله شروع به ساخت برنامه کنند. در حالی که سرگرم ساختن بازی‌های ویدیویی ساده، کمیک و موارد دیگر هستند، بچه‌ها یاد می‌گیرند که برنامه‌ها چگونه ساختار یافته‌اند و رایانه‌ها چگونه کد را اجرا می‌کنند.

ما دو نوع برنامه نویسی تصویری Kodu و Scratch را آموزش می دهیم.نمرات پیشنهادی: 1 - 5بهترین برای برنامه نویسان مشتاق کد نویسی با پایتون

پایتون ممکن است ترسناک به نظر برسد، اما در واقع یکی از ساده ترین و همه کاره ترین زبان های کدنویسی برای یادگیری است. بچه‌ها پایتون را دوست دارند زیرا سینتکس ساده و خطوط کوتاه استیعنی آنها به سرعت نتایج کار خود را می بینند. با کمال تعجب، این زبان نسبتا ساده در هوش مصنوعی و بسیاری از زمینه های علمی دیگر استفاده می شود. غول هایی مانند دیزنی و گوگل نیز مانند بسیاری دیگر از توسعه دهندگان بازی های ویدیویی و شرکت های مبتنی بر وب از آن استفاده می کنند.

نمرات توصیه شده: 6 تا 8+بهترین برای طراحان برنامه نویسی کودکان وب JS، جاوا اسکریپت برای کودکان جاوا اسکریپت کمی پیچیده تر از پایتون است زیرا یک برنامه است

زبان شی گرا از آنجایی که جاوا اسکریپت در همه مرورگرهای وب بومی ایرانیان سایبر است، بسیار مهم است که فرزند شما اگر می‌خواهد وب‌سایت‌هایی را توسعه دهد، جاوا اسکریپت را یاد بگیرد.

نمرات توصیه شده: 4 تا 8+بهترین برای معتادان به بازی مودینگ در Minecraft با جاوا

جاوا زبان پشت بازی مورد علاقه کودک شما است: Minecraft. اگرچه ممکن است فکر کنید – با قضاوت بر اساس ماهیت پیچیده و پیکسلی Minecraft – جاوا پیچیده نیست، در واقع یکی از سخت ترین زبان ها برای یادگیری است. به غیر از بازی های ویدیویی و برنامه های موبایل، جاوا در برنامه های پشتیبان بزرگ نیز استفاده می شود زیرا یک زبان برنامه نویسی کودکان بسیار کاربردی است.

 البته این برای بچه های شما مهم نیست. چیزی که برای آنها مهم است این است که با یادگیری جاوا می توانند مدهای خود را برای Minecraft ایجاد کنند، به عبارت دیگر می توانند بازی را هک کنند!

نمرات توصیه شده: 4 تا 8+بهترین برای برنامه نویسان جدی برنامه نویس آینده، CodeAdvantage

C++ زبانی است که باید یاد بگیرید اگر کودک یا به احتمال زیاد نوجوان شما مطمئن باشد که می‌خواهد حرفه برنامه‌نویسی را دنبال کند. یادگیری زبان پیچیده ای مانند C++ به زمان و اراده نیاز دارد، اما نتایج - یک پایه برنامه نویسی محکم و CV قاتل - ارزش آن را دارد. استفاده از چنین زبان قدرتمندی بی پایان است. این اعداد شکننده پشت پی پال، چشمان رادار اسکنرهای پرواز و نرم افزاری است که هزاران برنامه مایکروسافت را اجرا می کند.

نمرات توصیه برنامه نویسی کودکان شده: 8+

از خواندن این مقاله متشکریم و اگر در مورد این موضوع یا کد نویسی و به طور کلی STEM سؤال یا نظری دارید، لطفاً با ما تماس بگیرید. اولین زبان برنامه نویسی کامپیوتری در دهه 1940 ایجاد شد، در زمانی که پیشرفته ترین مورد از نظر تکنولوژیکی که اکثر مردم در خانه های خود داشتند رادیو بود. امروزه، برنامه نویسی بخشی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره است - هر برنامه روی تلفن شما، ویدیویی که در YouTube پخش می کنید یا ایمیلی که ارسال می کنید از زبان های مختلف کدنویسی استفاده می کند.

دلایل زیادی وجود دارد که چرا بچه ها باید کدنویسی را یاد بگیرند برنامه نویسی کودکان ، اما مهم ترین آنها این است که سرگرم کننده است! کدنویسی به بچه‌ها اجازه می‌دهد تا یک مهارت جدید را بیاموزند و در عین حال به روش‌های غیرمنتظره‌ای خلاق باشند. با این حال، با بسیاری از زبان های برنامه نویسی، تشخیص اینکه فرزند شما باید از کجا شروع کند، می تواند دشوار باشد. به همین دلیل است که ما بهترین زبان های برنامه نویسی کودکان خود را جمع آوری کرده ایم تا بتوانید تصمیم بگیرید که کدام یک بهترین مکان برای شروع برای کودک شما است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.