یادگیری آسان پایتون برای کودکان

صفر تا صد برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

یادگیری آسان پایتون برای کودکان

۸۵۰ بازديد

ایده پشت پایتون یادگیری آسان پایتون برای کودکان   برای کودکان این است که این زبان برنامه نویسی جهانی را به کودکان نزدیک کند.

 

اگر می خواهید توضیح دهید که چرا این مفهوم خوب است ، ابتدا باید توضیح دهید که چرا برنامه نویسی در وهله اول منطقی است. از یک سو ، برنامه نویسی خلاقیت شما را به نمایش می گذارد و به شما این فرصت را می دهد که از هیچ چیز چیزی را که فکر می کردید ایجاد کنید. از سوی دیگر ، کودکان می توانند ایده های خود را پیاده کنند ، داستانهای یادگیری آسان پایتون برای کودکان   اختراع شده را بیان کنند و دنیاهای خود را بسازند.

 

چرا پایتون برای بچه ها؟

پایتون برای کودکان دارای ویژگی های خاصی است که می تواند برای مبتدیان برنامه نویسی بسیار مفید باشد. اول ، خواندن پایتون برای کودکان نسبتاً آسان است ، به ویژه در مقایسه با سایر زبان های برنامه نویسی. دوم ، یک "پوسته تعاملی" وجود دارد که برنامه ها را می توان برای مشاهده نحوه عملکرد آنها وارد کرد. و سوم ، بریگز توضیح می دهد ایرانیان سایبر  ، یادگیری آسان پایتون برای کودکان   برخی از ویژگی های زبان وجود دارد که فرایند یادگیری را بسیار آسان می کند و با استفاده از آنها می توانید به سرعت انیمیشن های ساده و بازی های خود را ایجاد کنید. به عنوان مثال ، ماژول های مختلفی وجود دارد ، مانند ماژول "Tkinter" ، که با آن می توانید گرافیک و انیمیشن های پیچیده را به راحتی ایجاد کنید. ماژول "لاک پشت" نیز یکی از این ماژول ها است (بریگز ، 2013).

 

لاک پشت پیتون

برخی از مردم احتمالاً می پرسند "لاک پشت پیتون چیست؟" این یک ماژول در زبان برنامه نویسی است. این الهام گرفته از گرافیک لاک پشت است که در زبان ماشین قدیمی لوگو در دهه 1960 استفاده می شد. یادگیری آسان پایتون برای کودکان   لاک پشت پایتون برای درک بیشتر پایتون برای کودکان و آموزش اصول برنامه نویسی مفید است. زیرا به طور خاص برای یادگیری طراحی شده است. می توانید طیف گسترده ای از اشکال و الگوها را با رنگ های روشن روی صفحه ترسیم کنید. برای مثال ، این تصورات کودکان خردسال را بسیار بیشتر از ردیف های طولانی کد مجذوب می کند.

 

به عنوان مثال ، طرح های ایجاد شده با آن می توانند شبیه این باشند:

 

چک لیست اصول اولیه

بهترین راه برای یادگیری زبان برنامه نویسی جدید  یادگیری آسان پایتون برای کودکان  این است که قدم به قدم کار کنید. حتی اگر برخی از سطوح کمی بالاتر و دستیابی به آنها دشوارتر باشد ، باز هم مهم است که روی توپ بمانید و اجازه ندهید که از دروازه خود منصرف شوید.

 

برای یادگیری اصول اولیه ، می توانید از چک لیست یادگیری آسان پایتون برای کودکان  زیر به عنوان راهنما استفاده کنید

10 زبان خارجی برتر برای یادگیری

همه زبان های خارجی ذکر شده در این مقاله حیاتی هستند. شکی نیست که زبان انگلیسی به عنوان زبان بین المللی فعلی در سطح جهان مهمترین و پرکاربرد ترین زبان خارجی برای یادگیری است به همین دلیل در این لیست گنجانده نشده است.

در ادامه 10 زبان خارجی برتر که می توانید یاد بگیرید را ذکر خواهیم کرد.

اجازه دهید شروع کنیم.

1- فرانسوی (Français)

فرانسوی محبوب ترین زبان خارجی برای یادگیری است و دلایل یادگیری آن آشکار هستند. با وجود بیش از 30 کشور فرانکفونی در سراسر جهان، تقریبا 300 میلیون فرانسوی زبان در سراسر جهان زندگی می کنند.

بقیه مطلب در چرب زبان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.