یادگیری پایتون چقدر زمان میبرد؟

صفر تا صد برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

یادگیری پایتون چقدر زمان میبرد؟

۸۵۰ بازديد

مانند امروز ، این سوال  برای قالب پرسش و پاسخ ما مناسب نیست ، ما انتظار داریم پاسخ ها با حقایق ، مراجع یا تخصص پشتیبانی شود. اما این س mayال ممکن است مستلزم  یادگیری پایتون چقدر زمان میبرد بحث یا بحث بیشتری باشد. اگر احساس می کنید این س beال قابل بهبود و راه اندازی مجدد است ، لطفاً برای مشاوره از مرکز راهنمایی دیدن کنید.

در 8 سال گذشته بسته شده است

تصمیم گرفتم بعد از مدرسه برای یادگیری پایتون استراحت کنم. پایتون به من علاقه دارد زیرا در محل کار (شرکت وب و آموزش الکترونیکی) باید کارهای تکراری مانند حذف همه برچسب ها ، تغییر نام همه این وظایف یادگیری پایتون چقدر زمان میبرد و کارهای تکراری پیشرفته را پیگیری کنم. همچنین ، برای من خوب است که ابتدا پایتون را درک کنم زیرا یادگیری نحو بسیار آسان است.

 

یادگیری اصول اولیه پایتون چقدر طول می کشد؟

 

آیا زبان برنامه نویسی می دانید/قبلاً برنامه نویسی کرده اید؟

من نحوه استفاده از HTML ، CSS ، jQuery را کمی آموختم و در دلفی در مدرسه آموختم اما اصرار نکردم زیرا در آن زمان دلیلی برای یادگیری نداشتم و به دلیل خطاهای پیچیده و فراوان نحوی .. منصرف شدم یادگیری پایتون چقدر زمان میبرد بسیار زیاد پایتون از آنجایی که من درک می کنم یک شروع تازه است و یک دلیل خوب برای یادگیری آن است.

 

در آخرین جمله خود گفتید که برای کارکردن باید PHP را یاد بگیرید. اما آیا می خواهید پایتون را یاد بگیرید؟ در حال حاضر من همه چیز را برای یادگیری آنچه شما می خواهید یاد بگیرید - اما به طور کلی توصیه می شود ایرانیان سایبر ابتدا آنچه را که می خواهید یاد بگیرید. یادگیری PHP چندان سخت نیست.

- در حال حلقه زدن

بله ، ما در حال حاضر یک توسعه دهنده وب PHP داریم ، اما کار دیگری وجود دارد که او وقت انجام آن را ندارد .. این سوال را مشاهده کنید stackoverflow.com/questions/4777766/… .. به همین دلیل است که من می خواهم  یادگیری پایتون چقدر زمان میبرد قبل از دریافت پایتون یاد بگیرم. اینجور کارها رو همیشه تکرار میکنن ..

- جاش

اگر می دانید چگونه XML را در php تجزیه کنید نیازی به یادگیری پایتون ندارید. پایتون امروز مانند Ruby دیروز به نظر می رسد ، اما هیچ زبانی برای شما کار نمی کند ، همه چیز در مورد تمرکز  یادگیری پایتون چقدر زمان میبرد ، صبر و کار جدی است.

 

مدت زمان لازم برای یادگیری پایتون بستگی به سابقه شما ، زمان قرار دادن آن و مشکلی که می خواهید حل کنید بستگی دارد. احتمالاً مهمترین آنها داشتن مسائل جالبی است که باید برطرف شود. سایت هایی مانند Project Euler برای برنامه نویسی در مقیاس کوچک عالی هستند. اما تعداد کمی می توانند برنامه نویسی را بدون حل مسائلی که بیش از یک بعد از ظهر طول می کشد ، به خوبی یاد بگیرند. اگر می خواهید پایتون را بیاموزید تا مشکلات را به طور خودکار حل کند.

 

... کارهای بسیار تکراری مانند حذف همه برچسب ها ، یادگیری پایتون چقدر زمان میبرد تغییر نام همه این وظایف و کارهای تکراری پیشرفته تر.

 

سپس ممکن است فرصتی برای یادگیری سریع داشته باشید.

آموزش کامل زمان حال ساده انگلیسی با مثال +Pdf

زمان حال ساده یا present simple در زبان انگلیسی کاربرد فراوانی دارد، بنابراین درک‌ درست آن بسیار با اهمیت است. اما بسیاری از زبان‌آموزان با شکل یا نحوه ساختن آن مشکل دارند. در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

زمان حال ساده با فعل Be

فعل be (یعنی همان فعل های am و is و are) در زمان حال ساده با فعلهای دیگر فرق دارد. بیایید ابتدا به be نگاهی بیندازیم:

در اینجا شکل مثبت آن آورده شده است (مثبت به این معنا یک جمله معمولی است و منفی یا سوالی نیست.)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.