هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان زیر16 سال

صفر تا صد برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان زیر16 سال

۱۸۰ بازديد

e "طوفان فکری 5 ایده" برای یک موضوع  هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان خاص. سپس می توانید از پاسخ ایجاد شده برای کمک به کودکان برای شروع با موضوع جدید در کلاس درس و خانه استفاده کنید. این یک ابزار عالی برای کمک به عبور از اولین صفحه خالی و تحریک تخیل و خلاقیت آنها است.

 

یکی دیگر از دستورهایی که می توانید استفاده کنید  هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان «خلاصه» است. متن را کپی و جایگذاری کنید و از ChatGPT بخواهید که آن را در نقاط گلوله یا سبک های دیگر خلاصه کند. سپس می توانید از پاسخ تولید شده برای مقایسه و مقایسه آنچه فرزندتان ایجاد کرده استفاده کنید و از او بخواهید متوجه تفاوت های بین آنها شود.

 

یکی دیگر از ابزارهای واقعا خوب این است که آنها را وادار هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  کنیم تا کار خود را در ChatGPT بچسبانند تا آن را ویرایش کنند یا هر اشتباهی را برجسته کنند تا بتوانند یاد بگیرند که چگونه کار خود را اصلاح کنند.

 

این تصویر برای: راهنمای والدین برای ابزارهای هوش مصنوعی است

راهنمای والدین برای ابزارهای هوش مصنوعی

داستان تعاملی را پخش کنید

آیا فرزند شما می تواند به روری کمک کند تا در مورد هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان استفاده از ابزارهای آنلاین برای کارهای مدرسه انتخاب های مثبتی داشته باشد؟ نجات تحقیق از مسائل دیجیتال را بازی کنید.

 

به استوری بروید

چگونه می توانم از هوش مصنوعی برای خانواده ام استفاده کنم؟

یکی از پرکاربردترین ابزارهای هوش مصنوعی ChatGPT است. کت دیکسون توضیح می دهد که چگونه خانواده ها می توانند به طور موثر از آن استفاده کنند:

 

ChatGPT برای بازی عالی است. به جای ا هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان ستفاده از ChatGPT برای یادگیری حقایق، سعی کنید از آن برای لذت بردن استفاده کنید. آن را با بچه های خود باز کنید و از آن بخواهید برای شما داستان، افسانه یا شعر بنویسد.

 

از فرزندان خود بپرسید که می خواهند در مورد چه داستانی بنویسند و آن را با هم بسازید. مثلا:

 

"برای من یک افسانه برای یک کودک 8 ساله بنویس  هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  در مورد زنی که از یک ساقه لوبیا بالا رفت و یک اسب شاخدار در بالای آن پیدا کرد و اسب شاخدار او را تشویق کرد تا یک وکیل حقوق بشر شود."

 

برای کارهای مدرسه، به ویژه برای بچه های بزرگتر، می توانید سؤالات اخلاقی از آن بپرسید:

 

مزایا و معایب استفاده از آزمایش حیوانی برای تولید داروهای انسانی چیست؟

 

یا، سعی کنید ChatGPT را برای تقلید از سبکی که فرزندانتان در مورد موضوعی که انتخاب کرده‌اند از آن لذت می‌برند، دریافت کنید:

 

"یک آهنگ در مورد موز و شکلات پاشیدن به سبک هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  تیلور سوئیفت برای من بنویس."

 

به یاد داشته باشید، ChatGPT برای کنجکاوی و پرسیدن سوال مفید است. اما، اگر ChatGPT چیزی برای شما ارسال می کند که شبیه یک واقعیت است، باید آن را با یک منبع قابل اعتماد بررسی کنید.

 

هوش مصنوعی و زمان خانواده

اندی رابرتسون نحوه استفاده از ChatGPT را با خانواده اش به اشتراک می گذارد:

 

راه های بسیار مفیدی وجود دارد که خانواده ها می توانند از فناوری هایی مانند ChatGPT استفاده کنند. در خانواده‌ام، ما از آن لذت برده‌ایم که اشعار و آهنگ‌هایی پیرامون مضامین و داستان‌ هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان های خاص خودمان بیاوریم. می‌توانید از آن بخواهید «شعری بنویسید که چگونه مادر و پدر در ساحلی در دوون با هم آشنا شدند، لحظه‌ای را که بستنی به‌اشتراک گذاشتند» را درج کنید. سپس چیز بسیار خوبی ایجاد می کند که هم سرگرم کننده است و هم راهی عالی برای جلب توجه کودکان به نوشتن.

 

ما همچنین دریافتیم که برای بچه‌های کوچک‌تر می‌توانیم از آن برای ایجاد حساب‌های ساده‌تر از چیزهای پیچیده استفاده کنیم. به عنوان مثال، من از ChatGPT خواستم که متنی در مورد اولین فرود ماه را «بازنویسی برای یک کودک 6 ساله» بنویسد، و به گفته کودک 6 ساله مورد نظر، «خیلی خوب انجام شد».

 

نحوه استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی

آدمولاوا ابراهیم اجیباده می گوید: «هر بچه منحصر به فرد است. و والدین و سرپرستان برای کمک به آنها برای استفاده حداکثری از ابزارهای هوش مصنوعی مولد باید سعی کنند تجربه  Artificial intelligence in plain language for children را برای هر کودک شخصی سازی و شخصی سازی کنند.

 

را بیشتر بخوانید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد