بهترین سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان

صفر تا صد برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

بهترین سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان

۱۷۱ بازديد

 

عملکرد درونی کامپیوترها قطعا برای همه مناسب نیست. سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان  علاوه بر این، همه حتی با رایانه و به ویژه اینترنت احساس راحتی نمی کنند. البته، همه با اینترنت به عنوان یک داده به دنیا نمی آیند - هر چه باشد، دسترسی به رایانه موضوعی است که در این قرن غالب خواهد شد.

 

با این حال، بسیاری از مردم در سراسر جهان شروع به یادگیری زبان های برنامه نویسی و ساختن وب سایت، برنامه های کاربردی یا نرم افزار می کنند. دوره های بیشتری برای یادگیری اصول سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان  برنامه نویسی ارائه می شود. بنابراین، اگر از قبل می‌دانید دارید چه کار می‌کنید، چرا تدریس نمی‌کنید؟

 

برای تبدیل شدن به یک معلم در این زمینه چه مطالعاتی را باید انجام دهم؟

آموزش در این موضوع دشوار می تواند و زمان بر است. معلم سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان  یا مربی برنامه نویسی در درجه اول و مهمتر از همه برنامه نویس بودن است. مدارس در دوره هایی برای تبدیل شدن به معلم برنامه نویسی تخصص ندارند. به طور کلی، مربیان قبل از آموزش موضوع، یک دوره آموزشی برنامه نویسی را طی می کنند. برخی نیز قبل از ارائه دوره‌های آموزشی، حرفه برنامه‌نویسی را آغاز می‌کنند. این البته به فرصت های فرد بستگی دارد.

 

برای آموزش برنامه نویسی، یکی از اولین رفلکس ها، تحصیل در دانشکده علوم کامپیوتر است. دولتی یا خصوصی، این مدارس به شما این امکان را می دهند - از لیسانس گرفته تا دکترا - در زمینه برنامه نویسی کامپیوتر، برنامه نویسی و به طور کلی مهندسی آموزش دهید. همچنین می توانید گواهی ها و جوایز مختلفی ر سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان ا در این زمینه دریافت کنید.

 

این مدارس برای آموزش اولیه و دوره های جامع در طول چندین سال و همچنین کارآموزی برای تجربه کاری ایده آل هستند. به محض شروع تحصیل، در صورتی که سطح شما اجازه دهد، امکان ارائه دوره های خصوصی برنامه نویسی برای دانشجویان جوان وجود دارد.

 

همچنین می توانید زبان های برنامه نویسی (HTML، Python، C+، Java و غیره) را از طریق دوره های کوتاه مدت آموزش دهید. این مدارس آموزش از راه دور آنلاین یا دوره های آموزشی فشرده را ارائه می دهند که به شما امکان می دهد اصول اولیه برنامه نویس شدن را کسب کنید. این دوره ها البته به شما اجازه نمی دهد که سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان  سطح 5 سال تحصیلی را به دست آورید، اما می توانند در پا گذاشتن به برنامه نویسی موثر باشند و در نتیجه به تنهایی به پیشرفت خود ادامه دهید.

 

همچنین می توان برنامه نویسی را به تنهایی یاد گرفت و سپس آن را آموزش داد. در واقع، شما می توانید به بسیاری از علاقه مندان به برنامه نویسی در یادگیری کمک کنید. توصیه های یک فرد خودآموخته واقعا می تواند به دانش آموزان کمک کند و الهام بخش باشد.

 

کجا به عنوان برنامه نویس تدریس کنیم؟

چندین شغل برای مربیان برنامه نویسی وجود دارد. به عنوان مثال،  سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان می توانید برنامه نویسی را در یک شرکت آموزش دهید. سپس مربی برنامه نویسی به کارکنان شرکت آموزش می دهد تا مهارت های فناوری اطلاعات خود را بهبود بخشند.

 

آنها ممکن است مبتدی باشند که می خواهند اصول اولیه را بیاموزند، یا ممکن است برنامه نویسان با تجربه ای باشند که نیاز به بهبود مهارت های خاصی دارند که شما می توانید آموزش دهید. این مربیان اغلب پس از چندین سال تجربه به عنوان برنامه نویس استخدام می شوند.

 

چرا از راه دور تدریس نمی کنید؟ حتی می توانید مستقیماً ا سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان ز داخل شرکت استخدام شوید. شرکت ها همچنین ممکن است از ارائه دهندگان خدمات خارجی استفاده کنند. اینها مربیان فریلنسری هستند که خدمات خود را برای آموزش های گاه به گاه یا منظم به شرکت های مختلف ارائه می دهند.

 

شما همچنین می توانید برنامه نویسی را در رشته علوم کامپیوتر در یک مدرسه آموزش دهید. استخدام به هر مدرسه بستگی دارد، بنابراین شما باید مستقیماً با مدرسه ای که می خواهید در آن تدریس کنید تماس بگیرید تا از موقعیت های موجود و نحوه درخواست مطلع شوید.

 

مدارسی که دوره‌های آموزش کوتاه‌مدت و از راه دور ارائه می‌دهند،سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان  موقعیت‌های مدرس را نیز ارائه می‌دهند. این می تواند راهی ایده آل برای یافتن موقعیت تمرینی بدون نیاز به حرکت باشد.

 

در هر صورت، هنگام تدریس در دانشکده علوم کامپیوتر یا مهندسی، باید از برنامه درسی تحمیل شده توسط دانشکده پیروی کنید.

 

مهارت های برنامه نویسی

انتخاب یک برنامه دانشگاهی خوب برای کدنویسی می تواند سخت باشد (منبع: Unsplash)

با این حال، اگر می خواهید برنامه خ Programming teaching sites for children ود را بسازید، این امکان را دارید که شخصی شوید

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد