اهمیت سایت های آموزش برنامه نویسی برای کودکان

صفر تا صد برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

اهمیت سایت های آموزش برنامه نویسی برای کودکان

۹۷ بازديد

 

برنامه نویسان کامپیوتر همچنین می توانند بازی های ویدئویی سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان ، آنلاین و موبایلی را طراحی کنند. هر بازی شامل میلیون ها خط کد، داستان های پیچیده و شخصیت های توسعه یافته است.

 

درالد وایز، فارغ التحصیل لیسانس SNHU در طراحی و توسعه بازی در سال 2014

همانطور که Derald Wise '14 '18G آموخته است، هرچه بازی جذاب تر باشد، بازیکنان بیشتری را جذب می کند. زمانی که وایز در ارتش بود، این فرصت را پیدا کرد تا مهارت های برنامه نویسی خود را آزمایش کند. ارتش شروع به استفاده از یک بازی ویدیویی تیراندازی اول شخص به نام «فضای نبرد مجازی 2» کرد تا به آموزش سربازان و تفنگداران دریایی برای نبرد کمک کند. اگرچه هنوز یک مفهوم نسبتاً جدید است، اما به من به سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان  عنوان یک توسعه‌دهنده بازی، به من پیشنهاد شد که سناریوهای توسعه‌ای برای ارتش را داشته باشم.

 

در حالی که این تجربه بسیار ارزشمند بود، وایز سرانجام متوجه شد که برای پیشبرد حرفه خود به مدرک نیاز دارد. او در نهایت مدرک لیسانس خود را در زمینه طراحی و توسعه بازی گرفت سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان . او گفت: "با این مدرک، من توانسته ام در بازار کار بیشتر دیده شوم و در نتیجه چندین شرکت شبیه سازی پیشنهاد شده اند."

 

با گرم شدن پیشنهادات وایز، بازار کار نیز افزایش یافت. بر اساس گزارش بازار جهانی بازی Newzoo، در سال 2018، بازار جهانی بازی حدود 137.9 میلیارد دلار ارزش داشت. تا سال 2022، یک گزارش تحقیقاتی گراند ویو نشان داد که ارزش بازار جهانی بازی حدود 217.1 میلیارد دلار است.

 

برنامه های طراحی بازی در SNHU

در برنامه طراحی بازی SNHU، دانشجویان دانشگاه فقط یاد  سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان نمی گیرند. آنها به طور فعال در پروژه‌های واقعی شرکت می‌کنند و در استودیوی بازی‌سازی Inkwell Interactive جدید خود، تجربه‌ی ارزشمندی در صنعت کسب می‌کنند. این پروژه های عملی، مانند ساخت یک تور پردیس واقعیت مجازی و یک بازی برای مشتری Make-a-Wish، نه تنها تجربه تحصیلی آنها را افزایش می دهد، بلکه آنها را برای مشاغل آینده آماده می کند، و به آنها فرصت هایی برای کار بر روی پروژه های معنادار و واقعی ارائه می دهد. تاثیر جهان

 

این نوع آموزش، یادگیری تجربی نامیده می‌شود و یکی از راه‌های ایجاد تجربه‌ای است که اغلب برای نقش‌های سطح ابتدایی نیز لازم است. این شامل شرکت در دوره های کارآموزی، سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان  کار داوطلبانه یا پروژه های کالج مربوطه است.

 

دانشجویان هنر و توسعه بازی های آنلاین در SNHU در یک چالش طراحی بازی شرکت کرده اند که در آن آنها این شانس را داشته اند که در یک تیم برای ایجاد یک بازی تیراندازی اول شخص یا پازل کار کنند. این رویکرد به یادگیری می‌تواند درک بهتری از نقش‌های شغلی و مهارت‌های لازم و همچنین گستر سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان ش فرصت‌های شبکه‌سازی را فراهم کند.

 

توسعه دهنده وب

اینفوگرافیک آبی و زرد با متنی که برنامه نویسان در صنایعی مانند تجارت الکترونیک، امور مالی، بهداشت و درمان و فناوری کار می کنند برنامه نویسان کامپیوتر می توانند علاوه بر استفاده از مهارت های کدنویسی برای ساخت بازی ها، از تخصص خود برای توسعه وب سایت ها استفاده کنند.

 

توسعه دهندگان وب مسئول ظاهر و عملکرد کلی سایت هایی هستند که افراد بازدید می کنند، نظارت بر طراحی و همچنین عناصر فنی، از جمله سرعت و میزان ترافیکی که سایت می تواند تحمل کند.

 

طبق گزارش BLS، برنامه نویسان کامپیوتر معمولا سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان ً در یک محیط اداری کار می کنند، اما آنها همچنین انعطاف پذیری برای دورکاری و انجام کارهای آزاد دارند.

 

هاگ گفت: فرصت های شغلی امیدوارکننده برای برنامه نویسان در صنایعی مانند فناوری، مالی، مراقبت های بهداشتی و تجارت الکترونیک فراوان است. به گفته هاگ، این صنایع بیش از پیش به راه حل های نرم افزاری برای بهبود کارایی خود وابسته هستند.

 

مدارک برنامه نویسی کامپیوتر

لیسانس در علوم کامپیوتر به دانشجویان اجازه می دهد تا روی سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان  مشکلات دنیای واقعی در طراحی و توسعه نرم افزار کامپیوتر کار کنند. این می تواند راه خوبی برای تبدیل شدن به یک برنامه نویس خوب باشد.

 

پیدا کردن برنامه ای که شما را برای حرفه خود آماده کند بسیار مهم است. به عنوان مثال، برنامه درسی در SNHU، به گفته ساورد، طیف گسترده ای از موضوعات حیاتی در علوم کامپیوتر کاربردی را در بر می گیرد.

 

او گفت: «ما چندین زبان را که معمولاً در صنعت استفاده می‌شوند، آموزش می‌دهیم، اما همچنین به دانش‌آموز آموزش جامعی در زمینه کار تیمی و سایر ابزارها و مفاهیم پیشرفته که برای موفقیت در توسعه نرم‌افزار مورد نیاز است، می‌دهیم.

 

گزینه های دیگر شامل لیسانس برنامه نویسی و توسعه بازی  سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان است که شما را نه تنها برای بازی ها و شبیه سازی ها، بلکه برای توسعه برنامه های نرم افزاری نیز آماده می کند. در نهایت، یک لیسانس در فناوری اطلاعات با تمرکز توسعه نرم افزار وجود دارد.

 

همچنین فرصت هایی برای کسب گواهینامه هایی برای ارتقاء درجه خود وجود دارد، مانند گواهی برنامه نویسی کامپیوتر.

 

برنامه‌های فارغ‌التحصیلی وجود دارند که می‌توانند با داشتن Programming teaching sites for children  مدرک کارشناسی ارشد در فناوری اطلاعات با تمرکز بر توسعه برنامه‌های کاربردی نرم‌افزار یا طراحی وب، به ارتقای مهارت‌های شما کمک کنند.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد