جدیدترین مسابقات اسکرچ

صفر تا صد برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

جدیدترین مسابقات اسکرچ

۱ بازديد

چشم انداز گسترش رویکردهای خلاق، مراقبت، مشارکتی  مسابقات اسکرچ  و عادلانه برای کدنویسی و یادگیری در سراسر جهان. ماموریت فراهم کردن ابزارهای دیجیتالی و فرصت‌هایی برای تصور، ایجاد، اشتراک‌گذاری و یادگیری برای جوانان.

 

کاربران اصلی اسکرچ چه کسانی هستند؟

برنامه نویسی اسکرچ مخصوصا برای سنین 8 تا 16 سال طراحی شده است  مسابقات اسکرچ  اما توسط افراد در هر سنی استفاده می شود. میلیون‌ها نفر در حال ایجاد پروژه‌های Scratch در محیط‌های مختلف، از جمله خانه‌ها، مدارس، موزه‌ها، کتابخانه‌ها و مراکز اجتماعی هستند.

اسکرچرها چه کسانی هستند؟

کاربران Scratch که عموماً با نام Scratchers شناخته آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان می شوند و از Scratch برای ساخت انیمیشن، هنر، موسیقی، بازی و داستان استفاده می کنند.

 

آیا اسکرچ آموزش های رایگان ارائه می دهد؟

Scratch بیش از 25 آموزش رایگان در این دسته بندی ها مسابقات اسکرچ   دارد تا به کاربران کمک کند شروع کنند و خلاقیت های خود را ایجاد کنند.

 

محدودیت سنی اسکرچ چقدر است؟

اسکرچ کاربران 4 ساله و چندین هزار کاربر بالای 60 سال دارد مسابقات اسکرچ.  بنابراین واقعاً هیچ محدودیت سنی برای شروع با Scratch وجود ندارد.

Wiingy آموزش آنلاین 1 به 1، دوره‌های فناوری آنلاین تحت رهبری مربی، و آموزش‌های وب را برای دانش‌آموزان مدارس، دانشجویان دانشگاه و متخصصان شاغل در سراسر جهان ارائه می‌کند.

برنامه نویسی بصری به انسان این امکان را می دهد که فرآیندها را با استفاده  مسابقات اسکرچ  از تصاویر یا گرافیک توصیف کند. ما معمولاً از برنامه نویسی بصری در مقابل برنامه نویسی مبتنی بر متن صحبت می کنیم. زبان های برنامه نویسی بصری (VPL) به ویژه برای معرفی تفکر الگوریتمی به کودکان (و حتی بزرگسالان) مناسب  مسابقات اسکرچ  هستند. با VPL ها، کمتر خوانده می شود و سینتکسی برای پیاده سازی وجود ندارد.

 

در این ویدئو، مارگو تیناوی، معلم توسعه وب در Le Wagon و یکی از بنیانگذاران Techies Lab asbl (بلژیک)، به شما کمک می کند Scratch، یکی از محبوب ترین VPL های مورد استفاده در سراسر جهان را کشف کنید. Scratch توسط MIT در سال 2002 توسعه داده شد و از آن زمان جامعه بزرگی در اطراف آن ایجاد شده است که می توانید میلیون ها پروژه را برای تکرار با دانش آموزان خود و آموزش های بی شماری به مسابقات اسکرچ   چندین زبان پیدا کنید.

 

برای استفاده از Scratch نیازی به داشتن تجربه کدنویسی ندارید و می توانید از آن در تمام موضوعات مختلف استفاده کنید! به عنوان مثال، با استفاده از Scratch به عنوان یک ابزار داستان سرایی دیجیتال، دانش‌آموزان می‌توانند داستان بسازند، یک مسئله ریاضی را به تصویر بکشند یا یک مسابقه هنری برای یادگیری  Scratch competitions  در مورد میراث فرهنگی بازی کنند، در حالی که کدنویسی و تفکر محاسباتی را یاد می‌گیرند، و مهم‌تر از همه سرگرم می‌شوند.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد