مسابقات اسکرچ برای کودکان زیر 16 سال

صفر تا صد برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

مسابقات اسکرچ برای کودکان زیر 16 سال

۹۴ بازديد

Scratch یک زبان برنامه نویسی و محیط توسعه است.

آیا شما 8 ساله یا بزرگتر هستید؟ بنابراین سعی کنید. یک روال مسابقات اسکرچ   5 دقیقه ای مانند ویدیوی بالا انجام دهید و سپس برگردید.

 

اگر مبتدی یا انیماتور هستید، توصیه می کنیم به ساعت کد یا code.org که در درس زیر ارائه شده است، مراجعه کنید. در آنجا یک مقدمه سرگرم کننده برای بلوک ها و ساختارهای برنامه نویسی  مسابقات اسکرچ  خواهید یافت، و - اگر یک تسهیل کننده هستید - پشتیبانی آموزشی عالی.

درس سوم این فصل بیشتر معطوف به معلمان و تسهیلگران است. ابزارها و اصول آموزشی را ارائه می کنند. ممکن است فوراً به این مفاهیم نیاز نداشته باشید، اما به مرور زمان برای شما مفید خواهند بود. نگاه کنید، برای اینکه بدانید چیست، بعداً آن را به یاد خواهید آورد.

 

Scratch به شما این امکان را می دهد که بازی ها و برنامه های  مسابقات اسکرچ  کاربردی را خیلی سریع و با حداقل پیش نیازها ایجاد کنید. برنامه نویسی بر اساس دستکاری بلوک های گرافیکی (بلاک) با برچسب های ساده به زبان فرانسوی است. رنگ آنها با دسته آنها و شکل آنها با مجموعه های ممکن مطابقت دارد. ما آنها را مانند آجر لگو دستکاری می کنیم.

یکی از ویژگی های Scratch جلوگیری از خطاهای نحوی خسته کننده مختص زبان های کلاسیک (پایتون، جاوا اسکریپت و غیره) است. اجرای کد آنی است که توسعه آزمون و خطا را تشویق می کند.

این حداقل زبان ناامیدی است.

 

با این حال، به شما این امکان را می دهد که به طور دقیق به مفاهیم  مسابقات اسکرچ  برنامه نویسی نظری اصلی (توالی ها، حلقه ها، شاخه های شرطی، متغیرها، انتزاع و غیره) نزدیک شوید. اغلب برای کودکان مبتلا به انسداد تحصیلی مناسب است. به ویژه، این امکان را فراهم می کند که - از طریق تجربه - به مفاهیم نظری معنا ببخشد که گاهی درک آنها به روش سنتی دشوار است.

Scratch در آزمایشگاه رسانه MIT توسط گروه میچل رسنیک  آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان در راستای کار سیمور پیپرت، ساخت‌گرایی و ساخت‌گرایی ژان پیاژه که پیپرت در دهه 1960 با او کار می‌کرد، توسعه یافت.

 

Scratch رایگان است و می توان از آن به صورت آنلاین با یک مرورگر  مسابقات اسکرچ  ساده استفاده کرد. همچنین می توانید آن را روی رایانه خود نصب کرده و بدون اینترنت از آن استفاده کنید. Scratch دارای پسوندهایی است، به ویژه در رابطه با روباتیک و تعاملات فیزیکی در دنیای واقعی.

تا تابستان 2017، 20 میلیون کاربر ثبت ن مسابقات اسکرچ  ام شده 24 میلیون پروژه را به اشتراک گذاشتند. ~ 10 میلیون در هر ماه فعال هستند.

در گروه سنی مورد نظر، 44 درصد آمریکایی‌ها، 9 درصد بریتانیایی‌ها، Scratch competitions  3 درصد اسپانیایی‌ها و 2.1 درصد فرانسوی‌ها (یعنی 414000 نفر یا 0.6 درصد از جمعیت) از آن استفاده می‌کنند. آمار.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد