مسابقات اسکرچ برای کودکان

صفر تا صد برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

مسابقات اسکرچ برای کودکان

۹۵ بازديد

ادعاها و داستان سرایی خلاقانه در پروژه های Scratch. وقتی  مسابقات اسکرچ  بچه ها سرگرم می شوند، بیشتر پذیرای یادگیری مفاهیم جدید هستند. دستاوردهای آنها را هر چند کوچک جشن بگیرید و مطمئن شوید که محیط یادگیری مثبت و دلگرم کننده است. به یاد داشته باشید، هدف شعله‌ور کردن اشتیاق به یادگیری و فناوری است، نه فقط انتقال مهارت‌های کدنویسی.

 

نتیجه

ایجاد و تقویت یک بازی پنگ در اسکرچ تجربه یادگیری بسیار غنی و چندوجهی را برای کودکان فراهم می کند. این پروژه بسیار بیشتر از مقدمه ای بر اصول کدنویسی است. این دروازه ای است به دنیایی که در آن فناوری، خلاقیت و حل مسئله تلاقی می کنند. کودکان با درگیر شدن در این فعالیت به درک اساسی از مسابقات اسکرچ   اصول کدگذاری دست می یابند. با این حال، مهمتر از آن، آنها با مفاهیم پیشرفته ای مانند هوش مصنوعی و پیچیدگی های تعادل بازی آشنا می شوند. این عناصر آنها را تشویق می‌کنند که انتقادی فکر کنند، نه فقط در مورد نحوه نوشتن کد، بلکه چگونه می‌توان از کد برای ایجاد تجربیات تعاملی، هوشمند و لذت‌بخش استفاده کرد.

 

علاوه بر این، این پروژه فراتر از مهارت های فنی برنامه نویسی است. این خلاقیت را پرورش می دهد، زیرا کودکان قدرت طراحی و شخصی سازی بازی خود را دارند و هر پروژه را منحصر به فرد و بازتابی از تخیل آنها می کند. همچنین عشق به فناوری را تقویت می کند و به یادگیرندگان جوان نشان می دهد که فناوری فقط ابزاری برای مصرف نیست، بلکه بوم نقاشی است. معرفی مفاهیم هوش مصنوعی یک زمینه پیچیده را ابهام می کند، آن  مسابقات اسکرچ  را برای ذهن های جوان قابل دسترس و جذاب می کند و به طور بالقوه باعث ایجاد علاقه مادام العمر به این حوزه به سرعت در حال تکامل می شود.

 

علاوه بر این، کار در ماهیت مشارکتی و تجربی Scratch مهارت های زندگی ارزشمندی را ایجاد می کند. کودکان اهمیت کار گروهی، ارتباط و به اشتراک گذاری ایده ها را در یک محیط اجتماعی می آموزند. آنها همچنین تاب آوری را از طریق اشکال زدایی و حل مسئله یاد می گیرند و درک می کنند که اشتباهات و چالش ها پله های موفقیت هستند.

 

سفر ایجاد و تقویت یک بازی پنگ در اسکرچ بسیار بیشتر از یادگیری کدنویسی است. این در مورد الهام بخشیدن به نسلی از متفکران، خالقان و نوآوران است. این پروژه پایه ای  مسابقات اسکرچ  برای مهارت فنی و توسعه مجموعه ای جامع از مهارت های ضروری در قرن بیست و یکم می گذارد. با ایجاد پل ارتباطی با فناوری با خلاقیت و تفکر انتقادی، ما نه تنها به کودکان یاد می‌دهیم که چگونه کدنویسی کنند، بلکه آنها را آماده می‌کنیم تا با اطمینان خاطر آینده دیجیتالی را هدایت کنند و شکل دهند.

 

به بهبود مشارکت ها کمک کنید

 

اگر مشارکت‌ها را بی‌ربط یا بی‌ارزش برای مقاله می‌دانید، آن‌ها را به‌عنوان غیرمفید علامت‌گذاری کنید. این بازخورد برای شما خصوصی است و به صورت عمومی به اشتراک گذاشته نخواهد شد.

 

فهمیدم

مشارکت برای شما پنهان شده است

 

این بازخورد هرگز به صورت عمومی به اشتراک  ر گذاشته نمی شود، ما از آن برای نشان دادن مشارکت های بهتر به همه استفاده خواهیم کرد.

این نظر را گزارش کنید

این بازی پنگ خیلی بیشتر از یک پروژه سرگرم کننده است! برنامه نویسی یک  مسابقات اسکرچ   ذهن منطقی و تحلیلی را پرورش می دهد، مهارت های ارزشمندی مانند همکاری و پشتکار را آموزش می دهد و اشتیاق به یادگیری را برمی انگیزد که می تواند برای تمام عمر باقی بماند. این به کودکان اعتماد به نفس می‌دهد تا با چالش‌ها مقابله کنند، خلاقانه فکر کنند و خود را به شیوه‌هایی بیان کنند که زمانی غیرقابل تصور بود.

 

اگر به دنبال راه هایی برای علاقه مند کردن فرزندان خردسال خود به کدنویسی هستید، Scratch یک مکان عالی برای شروع است. بچه های شما می توانند در کمتر از یک ساعت بدون دانش پیشرفته برنامه نویسی بازی ها و انیمیشن های خود را طراحی کنند. Scratch یک پلتفرم کدنویسی مبتدی کاربر پسند است آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان  که برای کسانی که تازه شروع کرده اند عالی است.

 

Scratch برای کودکان 8 تا 16 ساله طراحی شده است، اما ScratchJr به بچه های کوچکتر اجازه می دهد حتی زودتر شروع کنند. Scratch Jr برای کودکان 5 تا 7 ساله طراحی شده است و از همان اصول کدنویسی اما به روشی ساده استفاده می کند.

 

خراش چیست؟

در وب‌سایت اسکرچ، آن‌ها آن را اینگونه توصیف می‌کنند: «اسکرچ  مسابقات اسکرچ  بزرگترین انجمن برنامه‌نویسی در جهان برای کودکان و یک زبان برنامه‌نویسی با یک رابط بصری ساده است که به جوانان اجازه می‌دهد داستان‌ها، بازی‌ها و انیمیشن‌های دیجیتال بسازند.»

 

اساساً، Scratch یک پلت فرم کدنویسی مبتنی بر اینترنت است که به کودکان و جوانان اصول اولیه برنامه نویسی و کدنویسی رایانه را آموزش می دهد.

 

Scratch یک زبان برنامه نویسی مبتنی بر بلوک بصری است. زبان های برنامه نویسی مبتنی بر بلوک بهترین نوع زبان برنامه نویسی برای کودکانی است که شروع به یادگیری کدنویسی می کنند. هیچ نحو پیچیده ای وجود ندارد و سیستم مبتنی بر بلوک بصری بصری و به راحتی قابل درک است.

 

این به بچه ها اجازه می دهد در حین یادگیری خلاق باشند که مسابقات اسکرچ   کاملا ایده آل است. بچه‌ها احساس می‌کنند که دارند یک بازی سرگرم‌کننده با ابعاد مختلف انجام می‌دهند، و حتی متوجه نمی‌شوند که در حین انجام آن، در حال یادگیری مهارت‌های کلیدی علوم رایانه هستند. با طیف گسترده ای از آموزش های بازی و انیمیشن، چیزی وجود دارد که هر کودکی به آن علاقه مند خواهد شد، از ماجراجویی های فضایی گرفته تا اژدها یا مردم.

 

چرا یادگیری کدنویسی برای کودکان خوب است؟

 

دلایل بسیار زیادی وجود دارد که چرا برنامه نویسی برای بچه ها مفید است، از بهبود تفکر انتقادی و مهارت های حل مسئله گرفته تا افزایش خلاقیت. در واقع، ما نوشته ایم که 8 دلیل وجود دارد که هر کودکی باید کدنویسی را یاد بگیرد.

 

اسکرچ بیان می کند که برنامه آنها «تفکر محاسباتی و مهارت های حل مسئله را ارتقا می دهد. آموزش و یادگیری خلاق؛ ابراز وجود و همکاری؛ و عدالت در محاسبات."

 

یادگیری کدنویسی به این روش سرگرم کننده می تواند دانش  مسابقات اسکرچ  آموزان را برای موفقیت شغلی نیز آماده کند زیرا مهارت ها در بسیاری از پلتفرم ها قابل انتقال هستند. Chantelle Bonfiglio نوشت: «اگر می‌خواهیم فرزندانمان را برای موفقیت تحصیلی آماده کنیم، هر کودکی باید کدنویسی را یاد بگیرد.

 

کدنویسی به عنوان یکی از مفیدترین مهارت های فوق برنامه برای جوانان در نظر گرفته می شود زیرا می تواند به سایر زمینه های تحصیلی کمک کند، انعطاف پذیری را تشویق کند و به اصلاح مهارت های رایانه ای آنها کمک کند.

 

آیا خراش برای کودکان بی خطر است؟

بازی Scratch برای کودکان بسیار ایمن است زیرا برای جوانان طراحی شده است. بسیاری از معلمان از جوامع آنلاین استفاده می کنند تا کودکان بتوانند پروژه های خود را به یکدیگر نشان دهند و ایده بگیرند.

 

لازم نیست در انجمن آنلاین اسکرچ شرکت کنید، حتی اگر برای بچه ها به دلیل تیم تمام وقت آنها که تضمین می کند هر نظر دهنده ای به شیوه ای مناسب برای تمام سنین مثبت و سازنده صحبت کند، واقعاً امن است.

 

آن‌ها از ابزار CleanSpeak برای نمایش زبان ناسزا استفاده می‌کنند و تیم Scratch خستگی‌ناپذیر کار می‌کند تا مطمئن شود که پلتفرم آنلاین Scratch برای همه ایمن است.

 

اگر از این ایده که بچه‌هایتان بتوانند نظرات را بخوانند و پروژه‌های Scratch دیگران را به صورت آنلاین مشاهده کنند، نمی‌پسندید، برنامه‌ای وجود دارد که می‌توانید در دستگاه خود از آن استفاده کنید که برای عملکرد نیازی به اتصال اینترنت ندارد. ویرایشگر آفلاین Scratch را از اینجا دانلود کنید.

 

چگونه با Scratch شروع کنید؟

 

شروع کار با اسکرچ به سادگی رفتن به وب سایت آنها است:

 

هنگامی که در وب سایت هستید، باید روی دکمه «ایجاد» در نوار انتخاب بالا کلیک کنید. یک ویدیوی مفید برای تماشا در این صفحه وجود دارد، اما اصول اولیه Scratch این است که شما با یک اسپرایت (کارتون گربه) شروع می‌کنید و می‌توانید انتخاب کنید که او چه کار می‌کند، چگونه حرکت می‌کند، چه می‌گوید و به چه ترتیبی این چیزها اتفاق می‌افتد. .

 

برای راهنمای گام به گام، پست ما "چگونه روی اسکرچ کدنویسی کنیم" را بررسی کنید.

 

اگرچه برخی از بچه‌ها فقط با کاوش در وب‌سایت و تماشای آموزش‌ها می‌توانند اسکراچ را بیاموزند، اما متوجه شده‌ام که بچه‌های من با یادگیری ساخت بازی‌های ویدیویی خودشان، اسکراچ را بهتر یاد گرفته‌اند. درست مثل اکثر بچه ها، بچه های من هم به بازی های ویدیویی وسواس دارند. آنها از اینکه فهمیدند شما می توانید یاد بگیرید که بازی های ویدیویی خود را با اسکرچ طراحی کنید هیجان زده شدند و من از اینکه آنها از فناوری برای چیزی سازنده و آموزشی استفاده می کنند بسیار هیجان زده شدم.

 

چگونه شروع به ساخت یک بازی ساده در اسکرچ کنیم

وقتی پسر 8 ساله من وارد ساخت بازی در اسکرچ شد، از اینکه او بدون کمک زیادی از بزرگسالان توانست این کار را انجام دهد شگفت زده شدم. چندین راه برای شروع ساخت یک بازی ساده در ابتدا وجود دارد.

 

یک آموزش YouTube را تماشا کنید

وقتی نوبت به یادگیری بازی‌های ویدیویی و برنامه‌های رایانه‌ای می‌رسد، بیشتر بچه‌ها به سرعت به آموزش‌های YouTube برای یادگیری اصول اولیه راه پیدا می‌کنند. خراش نیز از این ق Scratch competitions اعده مستثنی نیست. qui وجود دارد

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد