تازه های مسابقات اسکرچ

صفر تا صد برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

تازه های مسابقات اسکرچ

۹۳ بازديد

j در حالی که Scratch برای کودکان 8 تا 11 ساله طراحی شده است مسابقات اسکرچ  ، می تواند توسط کودکان بزرگتر و بزرگسالان نیز استفاده شود. Scratch مقدمه ای ساده و دلپذیر برای برنامه نویسی برای هر کسی است که سابقه قبلی در زمینه علوم کامپیوتر ندارد. Scratch و سایر زبان‌های مبتنی بر بلوک در شروع دوره‌های علوم کامپیوتر در چندین کالج استفاده می‌شوند!

 

اگر قبلاً با برنامه نویسی رایانه آشنا هستید، زبان های برنامه نویسی مبتنی بر متن مانند پایتون یا جاوا ممکن است سودمندتر باشند. در حالی که این یک مکان فوق العاده برای شروع است، این زبان مسابقات اسکرچ   های برنامه نویسی پیشرفته تر آنهایی هستند که روزانه در مشاغل علوم کامپیوتر استفاده می شوند.

 

دوره های آموزشی برای فرزندان شما! آزمایشی رایگان را در اینجا دریافت کنید

 

اکنون که می دانید چیست، بیایید نگاهی دقیق تر به تفاوت آن با سایر زبان های برنامه نویسی بیندازیم.

 

اسکرچ چیست

 

همچنین بخوانید: هواپیماهای بدون سرنشین برای کودک مسابقات اسکرچ  ان: اطلاعات بهترین کلاس های آنلاین هواپیماهای بدون سرنشین برای کودکان را بررسی کنید!

 

برنامه نویسی اسکرچ برای کودکان

اگر متوجه شده اید که کودک شما تمایل طبیعی به فناوری دارد، این پروژه های Scratch را برای بچه ها بررسی کنید. Scratch وب سایتی است که از بلوک های کدنویسی برای آموزش اصول اولیه، متوسط ​​و پیشرفته کدنویسی به افراد در هر سنی استفاده می کند. وقتی نوبت به کدنویسی Scratch می‌رسد، بچه‌ها چیزهایی را که به نظر می‌رسد قطعات پازل هستند، جمع‌آوری می‌کنند. با این حال، هر عنصر یا بلوک کدنویسی، کاراکتر یا شیء مور مسابقات اسکرچ  د استفاده خود را تابع متفاوتی می‌دهد.

 

ما در این مقاله به محبوب ترین پروژه و آموزش اسکرچ برای بچه ها خواهیم پرداخت.

 

اسکرچ چیست؟

Scratch یک زبان برنامه نویسی رایگان است که توسط MIT ایجاد شده است که به شما امکان می دهد به راحتی داستان های تعاملی، انیمیشن ها، بازی ها، موسیقی و هنر ایجاد کنید و همچنین آنها را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارید. Scratch یک زبان برنامه نویسی است که ممکن است در یک مرورگر مدرن دانلود شده یا وب ب مسابقات اسکرچ  ه عنوان یک برنامه استفاده شود.

 

آموزش خراش برای کودکان

برای شروع، به وب سایت بروید و جوان خود را برای یک حساب رایگان ثبت نام کنید. اگرچه برای شروع یک پروژه جدید نیازی به یک حساب کاربری ندارید، داشتن یک حساب به شما امکان می دهد در مسابقات اسکرچ   صورتی که فرزندتان تصمیم به شروع آن بگیرد و بعداً به آن بازگردد، پیشرفت خود را حفظ کنید. اکانت خود را رایگان بسازید.

 

بیایید یک پس‌زمینه و یک sprite را که می‌تواند یک کاراکتر یا یک شیء باشد، انتخاب کنیم، حالا که یک حساب اسکرچ دارید. پس از ورود به سیستم، در سمت راست کلمه نارنجی "Scratch" آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان ، گزینه "Create" را در صفحه اصلی وب سایت مشاهده خواهید کرد.

 

مرحله دوم

با کلیک کردن روی نماد گربه می توانید یک جن جدید انتخاب کنید. با کلیک بر روی نماد کوه می توانید یک پس زمینه را انتخاب کنید. در این مرحله، شما می توانید یک پس زمینه و یک شخصیت را انتخاب کنید مسابقات اسکرچ.  هنگام انتخاب یک کاراکتر، سعی کنید نویسه‌ای را انتخاب کنید که وقتی مکان‌نما روی آن حرکت می‌کند، به نظر می‌رسد. اگر می‌خواهید از شر گربه‌ای که از قبل برای شما انتخاب شده خلاص شوید، به سادگی روی نماد سطل زباله روی گربه کلیک کنید.

 

آموزش خراش برای کودکان

 

همچنین بخوانید: چگونه می توان از رباتیک و هواپیماهای بدون مسابقات اسکرچ   سرنشین برای آموزش کدنویسی به کودکان استفاده کرد؟ بیایید بهترین اطلاعات را دریافت کنیم!

 

مرحله سوم

بیایید اکنون که یک پس‌زمینه و یک شخصیت داریم حرکت کنیم. برای شروع، "رویدادها" را از منوی کشویی انتخاب کنید. یک کد یا بخش برنامه نویسی به نام "وقتی کلیک می شود" ظاهر می شود. بلوک کد را به فضای کاری بکشید. با فشار دادن پرچم سبز کنار علامت توقف، می توانید کد خود را اجرا کنید.

 

پس از آن، به "کنترل" بروید و به دنبال بلوک کد با عنوان "برای همیشه" بگردید. با کشیدن آن را به بلوک "when is clicked" متصل کنید. پس از آن، "Motion" را از منوی کشویی انتخاب کنید. بلوک‌های کد زیر را به ترتیب زیر به حرکت اضافه کنید: «10 مرحله حرکت کنید»، «اگر در لبه هستید، پرش کنید» و «سبک  مسابقات اسکرچ  چرخش را به چپ-راست تنظیم کنید». این بلوک های حرکتی در دهان بلوک "برای همیشه" قرار می گیرند.

 

دوره های آموزشی برای فرزندان شما! آزمایشی رایگان را در اینجا دریافت کنید

 

گام چهارم

در انتها به قسمت "Looks" رفته و کد "next costume" را وارد کنید. برای اجرای کد و مشاهده اینکه آیا کاراکتر شما در حال حرکت است، روی پرچم سبز کلیک کنید. اگر خیلی سریع است، روی علامت توقف کلیک کنید تا کاراکترتان متوقف شود، سپس بلوک کد «صبر» را به بخش «کنترل» اضافه کنید.

 

حالا که شخصیت ما در حال حرکت است، یک اسپرایت دوم اضافه کنیم. ما در مثال خود یک طوطی داریم و می خواهیم که مقداری موز بخورد. موز جن دوم ما خواهد بود. نوع داستانی را که می خواهید در بازی خود بگویید در نظر بگیرید.

 

همچنین بخوانید : چگونه مهارت های مکالمه انگلیسی کودکان را تقویت کنیم؟ روش هیجان انگیز و سرگرم کننده آموزش زبان انگلیسی را بیاموزید

 

مرحله پنجم

در نهایت، به دایره «کنترل» برمی گردیم و بلوک «1 ثانیه صبر کنید» را وارد می کنیم. برای مشاهده تأثیر آن بر نتیجه، آن عدد را تغییر دهید.

 

تبریک می گویم! شما اولین بازی خود را با موفقیت ایجاد کردید. پروژه شما باید بتواند موارد زیر را اجرا کند: یک کاراکتر به طور مداوم از چپ به راست می رود، در حالی که شکل دیگری به طور تصادفی در اطراف صفحه حرکت می کند. این بازی ساده اصول وب سایت را به شما آموزش می دهد.

 

برنامه نویسی بچه ها

 

برنامه نویسی برای کودکان

#چرا متفاوت است: یادگیری از یک نویسنده این مزیت را دارد که به شما امکان می دهد مشاهده کنید که چگونه کدهای بلوک به طور مداوم در پروژه ها استفاده می شوند. این مهم است زیرا راه Scratch competitions  های متعددی برای وادار کردن یک اسپرایت در کدنویسی وجود دارد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد