اجرای مسابقات اسکرچ

صفر تا صد برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

اجرای مسابقات اسکرچ

۹۸ بازديد

برنامه نویسی با Scratch 3.0 کودکان را می کند تا عادات  مسابقات اسکرچ  فعال و خلاقانه را ایجاد کنند. کودکان به مطالعه، به ویژه در موضوعات مرتبط با، فناوری و ریاضیات، علوم و اشتیاق بیشتر پیدا می کنند. با کاوش و از طریق برنامه نویسی، کودکان پایه محکمی برای مادام العمر می سازند.

 

III. جزئیات در مورد زبان برنامه نویسی Scratch

  1. ویژگی های کلیدی Scratch 3.0

Scratch 3.0 به طور کامل بر روی HTML5 و جاوا اسکریپت بازسازی شده است و یک رابط کاربری مدرن و مفهوم پذیری را ارائه می دهد. بلوک‌های فرمان و رنگ‌ها برای جلب توجه مسابقات اسکرچ   و استفاده از کاوش دوباره طراحی شده‌اند. بهبودهای خاص عبارتند از:

 

رابط کاربری جدید: Scratch 3.0 دارای رابط بصری تر و کاربرپسندتر است که با نیازها و استفاده از کاربران مدرن است.

 

ویرایشگر رنگ و ویرایشگر صدا: این ابزارها به روز شده اند و امکانات بیشتری را برای ایجاد و ویرایش تصاویر و صداها ارائه می دهند.

 

برنامه های افزودنی: این ویژگی ابزارهایی مانند قلم، Video Sensing و Music را در یک ماژول ادغام می‌کند و به راحتی برای کاربران امکان دسترسی دارد.

فونت های جدید: Scratch 3.0 فونت های متعددی  مسابقات اسکرچ  را معرفی می کند که تنوع و پذیرفتنی در طراحی پروژه را افزایش می دهد.

 

  1. کاربردهای برنامه نویسی Scratch

Scratch به دلیل خود در ساخت بازی های آموزشی و انیمیشن ها متمایز است. با ترکیبی از دستوری اولیه و پشتیبانی از رسانه ای، کودکان می توانند بلوک آزادانه ایده ها و علایق خود را بیان کنند. این نه تنها خلاقیت را منطق می کند، بلکه تفکری و تخیل را نیز توسعه می دهد. به طور خاص، Scratch را می توان در زمینه های مانند:

 

آموزش: Scratch یک ابزار محبوب در آموزش است که به مسابقات اسکرچ   دانش آموزان کمک می کند تا برنامه نویسی را یاد بگیرند، مهارت های حل مشکلات را توسعه دهند و تفکر خلاق را پرورش دهند.

 

کسب و کار: برخی از شرکت های بزرگ از Scratch برای توسعه نرم افزار اختصاصی استفاده می کنند و از زبان بصری و آسان برای استفاده از آن استفاده می کنند.

 

رباتیک: در زمینه رباتیک، Scratch برای برنامه نویسی اسکریپت های کنترل ربات، تضمین عملکرد روان و کارآمد استفاده می شود.

 

گروه فرمان قلم و ویرایشگر رنگ در اسکرچ به کاربران ا آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان جازه می دهد تا خلاقانه طراحی و طراحی کنند. برنامه گرافیکی در Scratch، مهارت های طراحی را بهبود می بخشد و تفکر خلاق را طراحی می کند.

 

گروه فرمان Sound ایجاد موسیقی حرفه ای از پیانو و  مسابقات اسکرچ  گیتار گرفته تا درام و فلوت را فراهم می کند. این کاریت موسیقی بی حد و حصری را برای کاربران باز می کند.

 

گروه فرمان Operator در Scratch به دانش آموزان کمک می کند تا محاسبات را انجام دهند و مسائل دنیای واقعی را شبیه سازی کنند. دانش‌آموزان به راحتی می‌توانند اشکال هندسی را پیچیده کنند و از مطالعات خود در موضوعاتی مانند ریاضی، فیزیک و شیمی پشتیبانی کنند. این نه تنها به حفظ آسانتر دانش کمک می کند، بلکه تفکر منطقی جامع را توسعه می دهد.

 

  1. راهنمای دانلود و استفاده از Scratch 3.0
  2. نحوه دانلود آخرین نسخه Scratch 3.0

مرحله 1: از وب سایت رسمی Scratch با استفاده از مرورگر رایانه خود از طریق پیوند: https://scratch.mit.edu/download دیدن کنید

 

خراش Ảnh giao diện trang tải xuống

 

مرحله 2: برای دانلود نسخه سازگار با سیستم عامل کامپیوتر  مسابقات اسکرچ  خود کلیک کنید. در حال حاضر، Scratch 3.0 از چهار نسخه Windows، macOS، ChromeOS و Android از می‌کند.

 

ảnh chọn phiên bản Scratch phù hợp để tải xuống

 

مرحله 3: پوشه حاوی نرم افزار Scratch را که دانلود کرده اید باز کنید، روی نصب کلیک راست کرده و "Run as Administrator" را انتخاب کنید.

 

خراش راه اندازی Ảnh tiến hành

 

مرحله 4: یک پنجره امنیتی ظاهر می شود که اجازه می دهد تا نرم افزار تغییراتی در رایانه شما ایجاد کند. برای ادامه مراحل نصب روی "بله" کلیک کنید.

 

راه ساز Tiến hành phần mềm خراش

 

مرحله 5: کادر محاوره‌ای Scratch Setup ظاهر می‌شود که از شما می‌خواهد پس از نصب نرم‌افزار بر روی رایانه، مجوزهای دسترسی را انتخاب کنید. می توانید یکی از گزینه های زیر را انتخاب کنید:

 

هر کسی که از این رایانه استفاده می کند می کند (همه کاربران): برای همه کاربران این رایانه در دسترس است.

فقط برای من: فقط برای شما در دسترس است.

توجه: اگر از رایانه شخصی استفاده کنید، توصیه می شود «فقط ب مسابقات اسکرچ  رای من» را انتخاب کنید. سپس روی «نصب» کلیک کنید.

 

خراش راه اندازی

 

مرحله 6: منتظر بمانید تا مراحل نصب کامل و روی "پایان" کلیک کنید.

 

خراش راه اندازی ảnh hoàn thành

 

مرحله 7: پس از کلیک بر روی "پایان"، چند صبر کنید تا نرم افزار به طور خودکار راه اندازی شود. اکنون می توانید بدون اتصال به اینترنت به صورت آفلاین برنامه ریزی کنید.

 

جیائو-دین-چین-خراش

 

  1. راهنمای دقیق برای استفاده از Scratch 3.0

2.1 ارتباط باخراش

رابط نرم افزار Scratch شامل سه تب اصلی است: Code، Costumes و Sounds.

 

کد: این برگه حاوی دستورات و بلوک های برنامه نویسی برای ایجاد رفتار برای اشیاء در Scratch است. کاربران می‌توانند بلوک‌های فرمان را بکشند و رها کنند تا فعالیت‌هایی مانند حرکت، چرخش و انجام کارهای دیگر را برنامه‌ریزی کنند.

Costumes: این تب به شما امکان می دهد ظاهر شود و ا Scratch competitions رتباط اشیاء را شخصی سازی کنید. شما می توانید تصاویر را بارگذاری

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد