کودکان و نوجوانان چگونه از برنامه نویسی استفاده می کند؟

صفر تا صد برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

کودکان و نوجوانان چگونه از برنامه نویسی استفاده می کند؟

۸۰۴ بازديد

در Juni Learning ، ما یک آکادمی آنلاین هستیم که دانش آموزان 1: 1 یا 1: 2 با یک مربی خصوصی کار می کنند. ما یک برنامه درسی کامل برنامه نویسی رایانه ای برای دانش آموزان 8 تا 18 ساله ارائه می دهیم. بسیاری از دانش آموزان جوان جونی سفر رمزگذاری خود را با Scratch آغاز می کنند ، به ویژه دانش آموزان زیر 12 سال. با استفاده از Scratch ، مربیان می توانند مهارت های ریاضی ، خواندن و تفکر انتقادی را در خود ایجاد کنند یا همه آنها را تنظیم کنند ، همه اینها در حالی است که دانش آموزان را برای رمزگذاری با فناوری بصری آموزش می دهند. درگیر کننده و طاقت فرسا نیست. دانش آموزان لازم نیست نگران جزئیات نحوی مانند علائم نگارشی و تورفتگی با خراش باشند. بعداً ، دانشجویان از طریق دوره های ما در پایتون ، جاوا ، HTML و Javascript پیشرفت می کنند ، تا مباحث مربوط به دانشگاه را در الگوریتم ها و ساختارهای داده پوشش می دهند.

 

برای کودکان 8 تا 11 ساله ، دوره Scratch Level 1: Game Superstar بر اصول Scratch متمرکز است: شنوندگان رویداد ، حلقه ها ، عبارات شرطی ، ورودی کاربر ، مختصات دکارتی ، متغیرها و پخش پیام. پس از اتمام این دوره ، دانش آموزان می توانند بازی های خود را در Scratch طراحی و برنامه ریزی کنند و آماده پیشرفت در Scratch سطح 2 هستند.

 

برای کودکان 9 تا 12 ساله ، دوره Scratch Level 2: Game Master ما با مفاهیم معرفی شده در سطح 1 خراش گسترش یافته و ایده های پیشرفته تری را شامل می شود ، از جمله حلقه های تو در تو ، شرط بندی های پیچیده ، شبیه سازی ، عملگرهای رشته ای و ریاضی ، لیست ها و توابع. پس از اتمام این دوره ، دانش آموزان تسلط کامل بر محیط Scratch دارند و آماده پیشرفت در سطح 1 پایتون هستند. در مورد توالی کامل دوره ما بیشتر بخوانید.

 

به طور کلی ، Scratch به دانش آموزان امکان می دهد تا مهارت های برنامه نویسی خود را با نمایش تصویری کدی که خواندن و اصلاح آن آسان است ، توسعه دهند. علاوه بر این ، به آنها زبان می دهد تا اصول کدگذاری را که در دوره های آینده پایتون مورد نیاز است ، درک کنند. این شامل مباحثی مانند حلقه ها ، شرطی ها ، متغیرها ، توابع ، اشکال زدایی و سایر مبانی برنامه نویسی است که بسیار قابل ترجمه برای سایر زبان های برنامه نویسی است.

بهترین سایت آموزش برنامه نویسی (سریع آسان)

My logo

آموزشهای ما کاملا رایگان هستند! اما اینکه چه کاری با آنها انجام دهید، این موضوع کاملا بستگی به شما دارد.

در این صفحه آموزشهای برنامه نویسی زبانهای رایج را به صورت کاملا اصولی و پایه ای آموزش می دهیم که با کمک آن می توانید، اپلیکیشن بسازید، وب دیزاین انجام دهید و … به استعداد و علاقه شما بستگی دارد.

حتما این صفحه را در مرورگر خود ذخیره کنید زیرا در هیچ کجای اینترنت زبانهای برنامه نویسی را به صورت رایگان به شما آموزش نمی دهند آنهم به زبان ساده!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.