5 وب سایت برتر که آموزش کدنویسی از ابتدا را ارائه می دهند(1)

صفر تا صد برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

5 وب سایت برتر که آموزش کدنویسی از ابتدا را ارائه می دهند(1)

۷۹۸ بازديد

برنامه نویسی یادگیری به لطف در دسترس بودن بسیاری از منابع یادگیری آنلاین و در دسترس بودن تعداد زیادی از وب سایت ها که به شما امکان می دهد به راحتی از ابتدا کد نویسی کنید ، در دسترس همه قرار گرفته است. علاوه بر صرفه جویی در هزینه کار در برخی از پروژه های نرم افزاری ساده علاوه بر توانایی راه اندازی استارتاپی که به دانش برنامه نویسی و مزایای حاصل از یادگیری برنامه نویسی نیاز دارد ، همچنین انتخاب یا بکارگیری افراد مناسب برای کار در پروژه های شما ، اعم از سایت ، برنامه وب یا برنامه تلفن علاوه بر نظارت بر اتمام کار ، و سرانجام می توانید شروع به یادگیری برنامه نویسی از ابتدا به عنوان گامی در حرفه ای شدن این زمینه کنید که در آن فرصت های شغلی عالی وجود دارد ، چه در مشاغل ثابت و چه در مشاغل آزاد.

در مقاله قبلی ، ما در مورد 10 سایت صحبت کردیم که برنامه نویسی یادگیری را از ابتدا برای مبتدیان ارائه می دهند ، اما حقیقت این است که بسیاری از سایت های متمایز دیگر وجود دارد که برنامه نویسی یادگیری را از ابتدا به روشی آسان و تعاملی ارائه می دهند ، که ما آنها را برای شما مرور می کنیم خطوط زیر

1-Harvard University’s CS50 class

این دوره رایگان مقدمه ای در زمینه علوم کامپیوتر از دانشگاه هاروارد است و شامل تمرکز بر یادگیری HTML ، زبان های برنامه نویسی C ، JavaScript ، SQL و CSS می باشد.همچنین آموزش نحوه تفکر منطقی و درک الگوریتم ها و چگونگی حل مشکلات برنامه نویسی را ارائه می دهد. پس از اتمام موفقیت آمیز دوره ، دانشجو (کارآموز) می تواند برای دریافت گواهی محضری 90 دلار بپردازد.

2- برنامه نویسی را با آکادمی Hsoub بیاموزید

آکادمی Hsoub دوره های رایگان برنامه نویسی را با کیفیت بالا به زبان فارسی ارائه می دهد که شامل دروس HTML ، CSS ، Ruby و PHP می باشد ، علاوه بر دروس WordPress ، JavaScript و Node.js با آنها بحث کنید.

3- Code.org

Code.org یک سایت غیرانتفاعی است که هدف آن تشویق دانش آموزان به یادگیری کامپیوتر و یادگیری برنامه نویسی از ابتدا است. این سایت شامل درس های رایگان برنامه نویسی است ، از جمله درسی در مورد نحوه ساخت بازی مانند بازی معروف Flappy Bird و بسیاری از دروس دیگر که یادگیری کدگذاری آسان را فراهم می کند.

4- Code School

Code School یکی از بهترین سایت ها در نظر گرفته می شود که برنامه نویسی یادگیری را از ابتدا و از طریق مسیرهای خاص مرتب شده بر اساس سطح از طریق دروس تعاملی ، توضیحات ویدئویی و تصاویر ارائه می دهد ، و طبق سایت ، بیش از 1 میلیون نفر از این سایت برای توسعه مهارت های خود و کسب آن استفاده می کنند مهارت های جدید. دوره های آموزشی شامل یک مسیر برای یادگیری HTML / CSS و دیگری برای یادگیری JavaScript ، علاوه بر یک مسیر برای یادگیری Ruby و یک مسیر برای یادگیری برای توسعه برنامه های iOS علاوه بر تعداد زیادی از دیگر دروس آموزشی ، Code School برنامه ای را برای تلفن های آیفون فراهم می کند که می تواند از طریق آن درس ها را دنبال کند ، و علاوه بر درس های پولی اشتراک ماهانه ، بسیاری از دروس آموزشی رایگان در سایت وجود دارد.

5- freecodecamp

Freecodecamp با شرکت در یک فعالیت خیرخواهانه ، یک تجربه منحصر به فرد برای یادگیری برنامه نویسی فراهم می کند ، جایی که سایت به دانشجویان روش های اساسی و پیشرفته ساخت پروژه های نرم افزاری برای سازمان های غیر انتفاعی را آموزش می دهد ، در ابتدا کاربر باید عضویت در جامعه دانشجویان و استادان را انتخاب کند ، سپس با هم کار کنید تا مشکلات برنامه نویسی را حل کنید و دروس لازم را برای این کار به طور رایگان بیاموزید ، سپس در توسعه یک برنامه کاربردی یا حل مشکلات نرم افزاری واقعی برای سازمان های غیر انتفاعی شرکت کنید و سپس به آنها کمک کنید ، تجربه کسب کنید و پروژه هایی را به کار خود اضافه کنید ، یعنی این سایت به شما آموزش می دهد و به کارآموز تجربه می دهد.

https://tech-echo.com/2015/08/best-10-websites-to-learn-programming-from-zero/

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.