بهترین برنامه های کدگذاری و کدگذاری برای کودکان (Android و IOS)2

صفر تا صد برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

بهترین برنامه های کدگذاری و کدگذاری برای کودکان (Android و IOS)2

۸۰۱ بازديد

Algo City (سن: 5 سال)

Algorithm City یک بازی 3 بیتی 3 بعدی است که به بچه ها کمک می کند تا ساختار اولیه برنامه نویسی را یاد بگیرند.

این بازی جذابیت باریک تری مانند Monument Valley دارد.

این شامل یک آموزش است که به شما ایده اساسی در مورد چگونگی انجام بازی می دهد. طراحی فضای سه بعدی است که به شما نمای سوم شخص از بازی را می دهد. می توانید با نماد خود به هر جهتی روبرو شوید و باید آن را با استفاده از کنترل های جلو ، چپ ، راست و پرش به سمت هدف (سکه طلا) بیاورید. این مسئله دشوار می شود زیرا شما باید به خاطر داشته باشید که جهت های چپ و راست با آواتار مطابقت دارند نه شما. من گیج شدم زیرا وقتی از دکمه سمت راست در برنامه استفاده کردم آواتار من هنوز در سمت چپ تجسم یافته بود. این جزئیات کوچک به طور عمدی در بازی نگهداری می شود تا تفکر خلاق را تحریک کند.

این برنامه بسیار باحال است و من یک بلاست داشتم که آن را تست کردم. این واقعاً به شما کمک می کند تا روش خود را برای یافتن راه حل بهبود ببخشید. این برنامه برای توسعه مهارت های حل مسئله به کودکان توصیه می شود.

  1. M1M0 (سن: 12 سال)

M1M0 انتخاب جالبی از دوره های آموزشی در مورد کاربرد خود دارد و راه حل های واقعی ارائه می دهد. M1M0 به جای نمایش مستقیم آموزش Swift ، شامل مجموعه ای از دوره های آموزشی برای یادگیری نحوه ساخت برنامه های iOS است که اگر یاد بگیرید چگونه یک هدف خاص را یاد بگیرید ، منطقی است.

شما با انتخاب راهی به انتخاب خود شروع می کنید و با هر بخش چندین فصل وجود دارد که باید برای باز کردن قفل فصل بعدی آنها را کامل کنید. به عنوان مثال ، من ابتدا سوئیفت ، سپس توابع اساسی آن و سپس توابع پیشرفته مانند لایه ها و ساختارها و غیره را مطالعه کردم.بعد از هر دوره ، شما یک گواهینامه شخصی دریافت می کنید که نشان می دهد موفقیت آمیز بودن موضوع را کامل می کند. می توانید از لیست دوره های موجود مانند مزاحم شدن ، ایجاد بازی ، ایجاد برنامه و ... یاد بگیرید. چالش های برنامه را در نظر بگیرید و آزمون را با توجه به سطح خود در دوره حل کنید ، که یک ابزار تمرینی عالی است.

M1M0 یک برنامه ایده آل برای تازه وارد به دنیای برنامه نویسی است ، اما آنها از یادگیری مهارت های جدید بسیار هیجان زده هستند. این به دلیل ساختار مدولار برای دانشجویان و بزرگسالان راحت است. هزینه نسخه کامل شما 900 هزارتومان در سال است و به شما دسترسی نامحدود به جلسات می دهد.

  1. SoloLearn (سن: 12 سال)

SoloLearn یک برنامه رایگان است که برای یادگیری کد به زبان های مختلف طراحی شده است.

لیستی از زبان های برنامه نویسی مانند C ، C ++ ، JavaScript ، HTML ، CSS ، Python و غیره را ارائه می دهد. که می توانید در برنامه مطالعه کنید. می توانید موضوعی را از لیست انتخاب کرده و دوره رایگان را شروع کنید. این دوره با درک اولیه زبان شروع می شود و با جستجوی پاسخ شتاب بیشتری می گیرد. شما نه تنها می توانید یک موضوع را شناسایی کنید ، بلکه می توانید در برابر حریفان واقعی نیز کد چالش بگیرید و مهارت های خود را بسنجید. این شامل یک ویرایشگر کد داخلی برای اکثر زبان ها است که به شما امکان می دهد کدها را روی تلفن خود اجرا کنید. اگر می خواهید مشکلات را برطرف کنید ، تابلوهای بحث به سبک جامعه بسیار مفید هستند.با برنامه ریزی صفحه اصلی SoloLearn ، می توانید پروژه های عالی ایجاد کنید در حالی که کد را یاد می گیرید و در انجمن ها با متخصصان چت می کنید. این برنامه برای دانشجویانی که به دنبال گسترش مهارت های خود هستند توصیه می شود. این یک برنامه رایگان است و همه دوره ها رایگان است ، و آن را به یک گزینه محبوب برای افرادی تبدیل می کند که قصد دارند ایده ها و پیشنهادات خود را هنگام ساختن چیزهای عالی به اشتراک بگذارند.برای دانش آموزانی که به دنبال گسترش مهارت های خود و آشنایی با اصول اولیه هستند ، توصیه می شود.

https://www.dz-techs.com/fr/coding-apps-for-kids

نقاشی و کاردستی و تاثیر آن‌ها روی خلاقیت

فکر می‌کنید چرا علی‌رغم آن که در حال کشیدن نقاشی‌های مختلف و ساختن کاردستی‌های گوناگون برای کودکتان هستید، هنوز هم نمی‌توان او را فردی خلاق دانست؟

این موضوع را می‌توان از چند نظر بررسی کرد. شیوه آموزش شما و نوع کاردستی‌هایی که فرزندتان می‌سازد از مهم‌ترین دلایلی است که روی این موضوع اثر دارد.

- شیوه آموزش و انجام فعالیت‌ها

اولین مساله‌ای که روی این موضوع اثرگذار است، نحوه کار کردن شما برای کشیدن نقاش و ساخت کاردستی است. اگر شما کنار فرزندتان می‌نشینید و همه مراحل کشیدن نقاشی و ساختن کاردستی را خودتان انجام می‌دهید، احتمالا چندان جای تعجبی ندارد که قدرت تخیل و خلاقیت او رشد نکند.

شما باید همه وسایل مورد نیاز فرزندتان را برای او فراهم کرده و تنها کنارش حضور داشته باشید تا مبادا آسیبی به خودش بزند تا وسایل را خراب کند. همه مراحل کشیدن نقاشی و ساختن کاردستی باید به عهده فرزندتان باشد و شما تنها ناظر و مراقب کار او باشید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.