برنامه نویسی اسکرچ برای کودکان و نوجوانان

صفر تا صد برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

برنامه نویسی اسکرچ برای کودکان و نوجوانان

۷۹۳ بازديد

تفکر منطقی و حل مسئله

ایجاد پروژه هایی در Scratch ، کودک شما را به یک برنامه نویس بهتر تبدیل می کند و آنها را با نحوه کار علوم کامپیوتر آشنا می کند. با تمرین تفکر منطقی اساسی و مفاهیم برنامه نویسی حل مسئله ، کودک شما آمادگی مقابله با علوم کامپیوتر سطح بالاتر یا حتی تسریع یادگیری آنها در سایر دروس مانند ریاضیات و علوم را خواهد داشت.

بلوک های موجود در Scratch (مانند آنچه در تصویر بالا نشان داده شده است) به بچه ها کمک می کند تا با استفاده از تفکر منطقی برای حل مشکلات ، مانند تمرین مشروط "اگر ... پس" مشورت کنند.

آماده شروع یادگیری اسکرچ هستید؟

به تمام دلایل بالا و بیشتر ، Scratch یک پلت فرم ابتکاری و زبان برنامه نویسی است که خلاقیت و یادگیری آسان را برای رمزگذاران جدید در هر سنی به ارمغان می آورد. برای شروع ، فرزند شما می تواند به صورت رایگان در وب سایت Scratch ، حساب ایجاد کند. آنها می توانند یک پروژه خالی ایجاد کنند و با بلوک های مختلف بازی کنند تا ببینند چه چیزی می توانند ایجاد کنند! برای برخی از الهامات ، آنها همچنین می توانند به پروژه های ساخته شده توسط سایر Scratchers در انجمن Scratch مراجعه کنند.

شروع یادگیری اسکرچ

یک مربی جونی اسکرچ را به دانش آموز آموزش می دهد.

برای یادگیری ساختار یافته اسکرچ ، Juni Learning دوره های اسکرچشی مبتنی بر پروژه را برای دانش آموزان 8-11 سال ارائه می دهد تا با کدگذاری شروع کنند. برنامه درسی اسکرچ ما دانش آموزان را با تسلط کامل بر محیط اسکرچ آماده می کند و آنها را برای پیشبرد برنامه نویسی به زبان های پیشرفته تر و مبتنی بر متن مانند پایتون آماده می کند.

Game Superstar (سطح 1 اسکرچ): مبانی علوم کامپیوتر را از این قبیل معرفی می کند و به دانشجویان می آموزد که چگونه بازی های Scratch خود را بسازند و طراحی کنند.

Game Master (سطح اسکرچ سطح 2): مفاهیم پیچیده تری مانند حلقه های تو در تو ، شرط بندی های پیچیده ، شبیه سازی و موارد دیگر را برای آماده سازی برای یادگیری زبان های برنامه نویسی پیشرفته تر ، پوشش می دهد.

درباره دوره های برنامه نویسی و برنامه درسی ما بیشتر بخوانید یا با تیم پذیرش ما شروع کنید تا بدانید کدام دوره برای سفر کدگذاری دانش آموز شما بهترین است. همچنین می توانید در مورد چگونگی استفاده ما از Scratch برای آموزش کدگذاری بیشتر بخوانید.

 

 

https://junilearning.com/blog/guide/what-is-scratch-easy-coding-for-kids/

 

چرا بچه ها دزدی می کنند؟

اگر کودک شما دزدی می کند، باید قبل از برنامه ریزی برای مقابله با این رفتار، انگیزه آن را مشخص کنید. معمولا کودکان به چند دلیل دست به این کار می زنند.

عدم آگاهی و درک

معمولا بچه های پیش دبستانی وسایل دیگران را بر می دارند. در این سن، آنها درک روشنی از تأثیر سرقت بر دیگران و مضر بودن آن ندارند.

آنها همچنین ممکن است چیزی را از فروشگاه بردارند به این دلیل که اقتصاد را نمی فهمند. مفهوم خرید برای آنها معنایی ندارد.

دقیقا همین سن زمان خوبی برای شروع آموزش همدلی و اینکه چرا سرقت اشتباه است، خواهد بود. به کودک خود آموزش دهید به حق مالکیت دیگران احترام بگذارد.

دزدی کودکان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.