آموزش رباتیک مبتدی1

صفر تا صد برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

آموزش رباتیک مبتدی1

۷۷۵ بازديد

13 مرکز آموزشی معتبر در اروپا ، آمریکا و آسیا قبلاً با یک برنامه آموزشی خاص افتتاح شده اند. در نظر دارد تا پایان سال 2019 50 مرکز دارای مجوز کامل در سراسر آموزش رباتیک مبتدی جهان افتتاح کند. تا به امروز ، بیش از 500 مشتری دوره های آموزشی را در مراکز جدید با موفقیت گذرانده اند که برخی از آنها توسط خود UR و همچنین توسط شرکت های شریک اداره می شود. انتظار می رود نسبت مراکزی که توسط شرکا اداره می شود در ماه های آینده بسیار افزایش یابد.

"با پیشنهاد گسترده در قالب آموزش مبتنی بر تمرین برای مبتدیان و آموزش رباتیک مبتدی کاربران پیشرفته ، شرکت های تولید کننده می توانند استفاده از روبات های مشارکتی را بیشتر گسترش داده و از سرمایه گذاری های خودکار خود ارزش افزوده بیشتری تولید کنند. در عین حال ، دوره های آموزشی به آنها کمک می کند تا حداکثر استفاده را از کارکنان خود ببرند. "

از زمان راه اندازی آکادمی جهانی روبات ها در سال 2017 ، بیش از 55000 کاربر از بیش از 130 کشور جهان آموزش آنلاین را گذرانده اند. نمونه فعلی ، یک شرکت کوچک آمریکایی است که می خواست کارکنان خود را برای استفاده برنامه ریزی شده از در تولید روزانه این شرکت آماده کند. در همان زمان ، این شرکت به کارمندی نیاز داشت

که بتواند به عنوان تکنسین ربات رشد کند تا کنترل و نظارت بر دو برنامه ربات شرکت را بر عهده داشته باشد. از کارکنان علاقه مند دعوت شد تا با اصول آموزش رباتیک مبتدی برنامه نویسی ربات با استفاده از دوره های آموزشی آنلاین آشنا شوند. پس از آن یک مسابقه برنامه نویسی دنبال شد که کارکنان می توانستند برای ایجاد موقعیت جدید در همان زمان درخواست دهند.

 

"آموزش آنلاین از UR به من چرخه های مختلف برنامه را درک کرد و به من آموخت که چگونه نقاط راه ایرانیان سایبر را تغییر دهم یا مرکز ابزار و مرکز توجه کجاست. امروز قطعاً از کارم بیشتر لذت می برم و بسیار جالب تر است. " وره های آموزشی جدید دارای مجوز برای طیف گسترده ای از مهارت های برنامه نویسی

دوره های آموزشی ارائه شده توسط مربیان دارای گواهینامه طیف گسترده ای از مهارت های اساسی و پیشرفته برنامه نویسی ، به ویژه برنامه نویسی ، ارتباطات صنعتی و استفاده از رابط ها را پوشش آموزش رباتیک مبتدی می دهد. گروه های آموزشی کوچک هستند و بر سطح بالای موفقیت یادگیری با توجه به کاربرد عملی روبات های UR تمرکز می کنند. این تضمین می کند که شرکت کنندگان مهارت های ارزشمندی را کسب می کنند که می توانند بلافاصله در محل کار خود اعمال کنند.

برنامه آموزشی شامل واحدهای زیر است: اصول اولیه: برای کاربرانی که ماژول های آنلاین را تکمیل کرده اند. موضوعات: راه اندازی ایمن ، برنامه های ساده ، راه اندازی جدید انعطاف پذیر. پیشرفته: برای کاربران ، فروشندگان فنی و ادغام کنندگان با نیاز عملی برای بهینه سازی برنامه ها یا یافتن موارد جدید برای روبات های. موضوعات: برنامه نویسی ، برنامه های پیشرفته کنترل نیرو و ، ردیابی نقاله.

ارتباطات صنعتی: برای کاربران و آموزش رباتیک مبتدی توسعه دهندگانی که می خواهند را با دستگاه های شخص ثالث شبکه کنند. موضوعات: / ، سرور FTP ، سرور داشبورد ، ارتباط سوکت ، اترنت / IP و. رابط ها: برای کاربران و توسعه دهندگانی که در زمینه نحوه استفاده از رابط های اسکریپت برای ایجاد ارتباط با روبات های نیاز به دانش فنی دارند. موضوعات: اسکریپت نویسی UR ، ارتباط سوکت ، رابط مشتری (پورت

در در سراسر اروپا در ماه اکتبر ، همه چیز حول آموزش بازیگوشانه کد و برنامه نویسی برای کودکان و جوانان می چرخید. رباتیک یکی از موضوعات اصلی بود. درست است! با استفاده از روبات ها در کلاس درس آموزش رباتیک مبتدی ، معلمان حداقل دو شایستگی کلیدی را برای آینده دیجیتال در یک حرکت ترویج می دهند: به این ترتیب ، دانش آموزان مدرسه هم اصول برنامه نویسی و هم اصول اساسی روباتیک را می آموزند.

 در عین حال ، روبات ها یک پیشنهاد جدید آموزشی هیجان انگیز و بسیار انگیزشی را نشان می دهند. معلمانی که می خواهند استفاده از روبات ها را در زندگی روزمره مدرسه ادغام کنند ، اکنون طیف وسیعی از گزینه ها را در اختیار دارند. ما به شما نشان خواهیم داد که کدام ربات ها در دسترس هستند و برای چه کسانی مناسب هستند.

 انتقال صلاحیت از طریق روبات ها روبات ها اساساً می توانند آموزش رباتیک مبتدی در زمینه های مختلف آموزشی استفاده شوند
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.