افزایش مهارت های برنامه نویسی

صفر تا صد برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

افزایش مهارت های برنامه نویسی

۸۲۶ بازديد

در مقاله ای اخیر ، دیوید بولتون ، نویسنده چندین کتاب برنامه نویسی افزایش مهارت های برنامه نویسی ، اذعان می کند - از 40 سال تجربه برنامه نویسی اش - تنها نجات او اراده اوست که همیشه بخواهد مهارت های خود را تقویت کند.

 اما برای اطمینان از اینکه در این دنیای بسیار رقابتی از نوآوری که تنها مصمم ترین آنها می توانند از خودشان پیشی بگیرند ، دقیقاً چه چیزی لازم است؟

 وبلاگ نویس متخصص پنج نکته مهم را برای کمک به شما در برنامه نویسی بهتر به اشتراک می گذارد.

 یادگیری سازگار

 در حالی که برخی به ویدیو سوگند یاد می کنند ، افزایش مهارت های برنامه نویسی  دیگران هنوز کتاب قبلی خوب یا یک وب سایت را برای یادگیری بیشتر ترجیح می دهند. پلتفرمی را انتخاب کنید که ایرانیان سایبر  مناسب شماست.

 

به نوبه خود ، یوتیوب تعدادی ویدئوی برنامه نویسی دارد که مشهورترین آنها نیز کوتاه ترین آنها - بین 5 تا 12 دقیقه - در بسیاری از موارد است.

 

دیوید بولتون برای کسانی که توسط ویدئوها خاموش شده اند ، افزایش مهارت های برنامه نویسی خواندن قدیمی را توصیه می کند. مقدار قابل توجهی اطلاعات نرم افزاری بصورت آنلاین وجود دارد که می توانید با سرعت دلخواه آنها را بخوانید.

 

اگر از طرفداران فیلم یا متن نیستید ، متخصص مسابقات برنامه نویسی را پیشنهاد می کند. این به شما امکان می دهد مهارت های خود را با افراد دیگر در یک محیط سریع آزمایش کنید و ترفندهای جدیدی را بیاموزید. و در صورت برنده شدن ، اغلب جایزه نقدی وجود دارد. چندین وب سایت مانند افزایش مهارت های برنامه نویسی Project Euler ، TopCoder ، Coderbyte و دیگران می توانند شما را به چالش بکشند و شما را به سمت برتری سوق دهند.

 

هر پلتفرمی را که انتخاب می کنید ، مطمئن شوید که از منطقه راحتی خود خارج شده اید. برای تبدیل شدن به یک برنامه نویس بهتر ، باید وارد ناشناخته ها شوید. حتی اگر سالها تجربه دارید ، هنوز چیزهای زیادی برای یادگیری وجود دارد. افزایش مهارت های برنامه نویسی کد خود را مهارت برنامه نویسی ساده کنید

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.