اصل های کدنویسی

صفر تا صد برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

اصل های کدنویسی

۶۸۲ بازديد

هر زمان که می توانید از میانبرها استفاده کنید! اصول کدنویسی برنامه نویسی کارآمد شامل قرار دادن افکار و منطق شما در سریع ترین زمان ممکن در قالب ماشین است. این جدول از میانبرهای صفحه کلید به شما کمک می کند سرعت خود را افزایش دهید. بازی هایی مانند TypeRacer به شما کمک می کند تا تعداد کلمات در دقیقه خود را در هنگام تایپ بهبود ببخشید و به شما امکان می دهد افکار خود را سریعتر به کد منتقل کنید.

 

تسلط بر میانبرها به شما این امکان را می دهد که کارها را سریعتر بسازید و نتایج را زودتر ببینید.

 

6- تمرین کامل می کند

اغلب گفته می شود که ذهن انسان از دو جهت به رشد نگاه می کند: ذهنیت ثابت یا ذهنیت رشد. در ذهنیت ثابت، رشد انسان تابعی از سرنوشت است: مهم نیست که چقدر تلاش کنید، هرگز نمی توانید فراتر از آنچه عوامل ذاتی برای شما تجویز کرده رشد کنید. ذهنیت رشد کاملاً برعکس ذهنیت ثابت است: در اینجا، رشد شما فقط محدود به زمان و اراده شما برای انجام اصول کدنویسی کاری عالی است.

 

هیچ کس به طور طبیعی برنامه نویسی بهتر از دیگران به دنیا نمی آید. اگر می خواهید مهارت های برنامه نویسی خود را بهبود ببخشید، باید سخت کار کنید و ساعت ها وقت بگذارید.

 

این امر به مصاحبه های برنامه نویسی که یک شر ضروری است، گسترش می یابد. این نوار در آن شرایط بسیار بالاتر از شرایط عادی است sed to: زمان کافی و منابع فراوانی مانند StackOverflow برای کمک به شما در این راه (در ادامه در مورد آن بیشتر توضیح خواهیم داد). یک مصاحبه برنامه نویسی برای تست استرس شما طراحی شده است. باید به تمرین نوعی برنامه نویسی تحت محدودیت ها، چه طبیعی و چه مصنوعی، عادت کنید: مجموعه های زمان بندی شده ای از حل مسئله را انجام دهید، و برای ترسیم چند الگوریتم به چیزی اصول کدنویسی جز کاغذ تکیه نکنید.

 

7- برنامه هایی ایجاد کنید که در برابر نیازهای مختلف منعطف باشند.

یکی از بزرگترین مشکلات در برنامه نویسی نیاز به ایجاد چیزهایی است که می توانند انعطاف پذیر باشند و حتی در مواردی که "موردهای گوشه ای" نامیده می شوند شکسته نشوند: استفاده های مختلف از نرم افزار شما که ممکن است محدودیت های شدید متغیرهایی را که تعیین کرده اید به چالش بکشد. . ساده ترین موردی که می توان به آن فکر کرد برنامه ای است که بسیار محبوب شده است و باید هزاران ایرانیان سایبر کاربر را همزمان پشتیبانی کند. حتی زیباترین کدهای ساخته شده نیز در صورت وقوع شروع به فشار می کنند.

 

8- چیزهای مفید بسازید. همدلی داشته باشید و مشکلات کاربران خود را درک کنید.

بسیاری از مردم فراموش می کنند که فناوری فقط یک مهارت اصول کدنویسی برای سرگرمی نیست. فناوری وسیله ای برای رسیدن به هدف است. فراموش نکنید که شما به خاطر ساخت و ساز نمی سازید: شما برای یک کاربر نهایی یا برای حل یک مشکل معنی دار می سازید که بدون فناوری قابل حل نیست. بدانید چه زمانی چیزی را با کد بسازید و بدانید چه زمانی لازم نیست.

 

اگر کسی قبلاً چرخ را ساخته است، دیگر نیازی به اختراع مجدد آن نیست. بسیاری از مردم راه حل هایی برای رسیدگی به نحوه ذخیره مخاطبین فروش ایجاد کرده اند - اما آیا مشکلاتی وجود دارد که دیده نشده است؟ تن! و هر کدام می توانند پایه و اساس یک پروژه موفق باشند.

 

با مهارت های برنامه نویسی خود چیزهای مفید بسازید. این بهترین راه برای استفاده از مهارت های خود و برجسته کردن آنها برای دیگران است.

 

حالا مفید یعنی چه؟ این اصل مشکل است. در دنیایی پر از برنامه های کاربردی برای هر نوع تجمل و نیاز مصرف کننده ، تشخیص دقیق معنی مفید آن دشوار است. در این زمینه ، تمرین همدلی و تشخیص مشکلات واقعی که می توان با راه حل های تکنولوژیکی به آنها کمک کرد ، مهم است. به ویژه ، این امر نباید محدود به مشکلاتی باشد که با سود قابل حل است. فضای زیادی برای فناوری برای ابتکارات خوب اجتماعی یا برای فناوران برای حل مشکلات اجتماعی وجود دارد. این مطالعه موردی کار علم داده برای خیریه توسعه بین‌المللی/درآمد اصول کدنویسی  پایه GiveDirectly یک مثال عالی ارائه می‌کند.

 

به منظور تبدیل شدن به تاثیرگذارترین تکنسین ممکن، مهم است که بفهمیم مردم چه مشکلاتی دارند - مهم است که بدانیم چه زمانی و چگونه سؤالات درست بپرسیم، چگونه گوش کنیم و مشکلات اساسی را که مردم روزمره با آن روبرو هستند کشف کنیم. قواعد کدنویسی با میزان همدلی و چشم انداز مناسب ، می توانید چیزهای حداکثر مفید را بسازید که به حل مشکلات اصول کدنویسی دیگران کمک می کند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.