نرم افزار برنامه نویسی برای کودکان

صفر تا صد برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

نرم افزار برنامه نویسی برای کودکان

۶۸۲ بازديد

این است که کاربر به میمون کمک کند تا موز تهیه کند. برای تحقق این امر، نرم افزار برنامه نویسی برای کودکان کاربر باید از طریق یک سری کارها و چالش ها کار کند تا میمون را به درستی به سمت موز کدگذاری کند.

 

تا زمانی که بازیکنان بازی را کامل کنند، باید مهارت های لازم برای ورود به بازی را داشته باشند و شروع به ساختن خود کنند.

 

Code Monkey از یک ویرایشگر مبتنی بر متن استفاده می کند که بازیکنان را قادر می سازد تا با استفاده از CoffeeScript بازی ها را کدنویسی و بسازند. این زبان همچنین یادگیری جاوا اسکریپت را برای کودکان در آینده که سرمایه گذاری بیشتری در دنیای کدنویسی می کنند آسان تر می کند.

 

وب سایت Code Monkey 250 چالش رایگان را برای پوشش دادن اصول اولیه و آزمایش آب ارائه می دهد. پس از آن، می توانید به نسخه پولی ارتقا دهید تا همه 400 چالش را باز کنید.

 

crunchzillacodemonsterlogo.png

8- Crunchzilla.com - کد هیولا

Crunchzilla یکی از ساده‌ترین پلتفرم‌های آموزشی برای تقویت دانش برنامه‌نویسی کودکان است. این اطلاعات را به شیوه ای جذاب ارائه می دهد که برای آموزش ذهن های جوان عالی است.

 

هنگامی که Crunchzilla را باز کردید، برای ادامه، باید یکی از 4 سطح نرم افزار برنامه نویسی برای کودکان درس کدنویسی آن را انتخاب کنید. این سطوح عبارتند از: Code Monster برای کودکان پیش‌نوجوان (یا کمتر تحت نظارت)، Code Maven برای نوجوانان و بزرگسالان، Game Maven برای سنین 16+، و D

 

ata Maven که آماری برای سنین 12+ است.

 

بدیهی است که ما بر روی Code Monster تمرکز خواهیم کرد زیرا این هیولا به سمت بچه‌های کوچکتر می‌رود، اما خوب است بدانید که سطوح بالاتری وجود دارد که بعد از اتمام هر مرحله باید به آن‌ها بروید.

 

اساسا، Code Monster تمرین کدگذاری تعاملی را با استفاده از نرم افزار برنامه نویسی برای کودکان ایرانیان سایبر جاوا اسکریپت ارائه می دهد. طرح شامل یک گرافیک هیولا دوستانه با حباب چت است که سوالات و راهنمای گام به گام را نمایش می دهد.

 

در زیر، 2 کادر وجود دارد، یکی برای کدنویسی مبتنی بر متن و دیگری نتایج کدهای ورودی را نشان می دهد. البته، باید کد مناسب را وارد کنید تا بتوانید به مرحله بعدی بروید.

 

این واقعیت که شما می توانید فوراً ببینید کد شما چه چیزی ایجاد می کند، باعث می شود این وب سایت به راحتی توجه دانش آموزان جوان را به خود جلب کند.

 

blocklygameslogo.jpg

9- بازی های Blockly

آیا به دنبال راهی سرگرم کننده و تعاملی برای شروع برنامه نویسی کودک خود نرم افزار برنامه نویسی برای کودکان هستید؟ سپس ممکن است بخواهید Blockly را در نظر بگیرید.

 

این یک پلتفرم فوق العاده سرگرم کننده است که کدنویسی را در بازی ادغام می کند تا یک تجربه برنامه نویسی جذاب و مفید ایجاد کند.

 

Blocky بازی‌های مختلفی را ارائه می‌دهد که رویکرد آموزش کدنویسی به کودکان با استفاده از چالش‌های تعاملی را اتخاذ می‌کند. این بازی ها شامل پازل، پیچ و خم، پرندگان، موسیقی، فیلم و غیره است. ایده این است نرم افزار برنامه نویسی برای کودکان که بچه‌ها را وادار کنیم

نرم افزار برنامه نویسی کودک تا بلوک‌های کد را تایپ کنند یا بکشند و رها کنند تا یک پازل را حل کنند، داستانی بسازند یا به اهداف ضربه بزنند

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.