بهترین زبان برنامه نویسی برای شروع

صفر تا صد برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

بهترین زبان برنامه نویسی برای شروع

۷۶۶ بازديد

اگر زبان برنامه نویسی اشتباهی را انتخاب کنم چه می شود؟

همچنین مهم است که بدانید، قبل از شروع یادگیری اولین زبان برنامه نویسی خود، مهم نیست بهترین زبان برنامه نویسی برای شروع که چه زبانی را انتخاب کنید، مهارت های ارزشمندی را یاد خواهید گرفت. واقعاً چیزی به نام انتخاب زبان اشتباه وجود ندارد.

 

زبان های برنامه نویسی ممکن است در ظاهر متفاوت به نظر برسند، اما اشتراکات زیادی دارند. آنها الگوها و ساختارهای مشابهی دارند و با یادگیری یک زبان با مفاهیم کلیدی کدنویسی آشنا می شوید که به شما در یادگیری زبان های برنامه نویسی دیگر در آینده کمک می کند. هنگامی که اولین زبان برنامه نویسی خود را انتخاب کردید - مهم نیست بهترین زبان برنامه نویسی برای شروع کدام را انتخاب می کنید - انتخاب دیگران آسان تر خواهد بود.

 

همچنین باید بدانید که غیر معمول نیست که یک توسعه‌دهنده در طول حرفه خود بین زبان‌های مختلف حرکت کند، زیرا از آنها خواسته می‌شود انواع مختلفی از مشکلات را حل کنند. شما قطعاً قفل استفاده از اولین زبان برنامه نویسی را که انتخاب می کنید ندارید. بنابراین زیاد نگران این نباشید که آیا بهترین زبان برنامه نویسی را یاد می گیرید یا خیر. در عوض، روی به دست آوردن آن دانش اساسی با هر زبانی که انتخاب می کنید تمرکز کنید.

 

چه زبان برنامه نویسی را باید یاد بگیرید؟

اکنون که پیشینه ای دارید، وقت آن است که تصمیم بگیرید چه زبان برنامه نویسی را انتخاب کنید. چند مسیر وجود دارد که می توانید با گرفتن این تصمیم بروید. اولین مورد این است که یک زبان برنامه نویسی را بر بهترین زبان برنامه نویسی برای شروع اساس هدف خود انتخاب کنید و دوم این که یک زبان برنامه نویسی را بر اساس آنچه که بیشترین تقاضا یا محبوبیت در صنعت دارد انتخاب کنید.

 

یافتن بهترین زبان برنامه نویسی برای اهداف خود

چرا می خواهید زبان برنامه نویسی یاد بگیرید؟ آیا فقط برای ایرانیان سایبر سرگرمی برنامه نویسی می کنید؟ کنجکاو هستید که کد نویسی چگونه است؟ آیا می خواهید چیزی خاص بسازید یا شغل جدیدی پیدا کنید؟ پاسخ دادن به این سوال راهی عالی برای به دست آوردن ایده ای از زبانی است که برای شروع بهتر است.

 

اگر فقط برای سرگرمی یاد می گیرید، هر زبانی را که دوست دارید انتخاب کنید! برخی از زبان های محبوب برای کسانی که شروع به کار می کنند عبارتند از HTML، CSS، جاوا اسکریپت یا پایتون. در بخش زیر می توانید در مورد این بهترین زبان برنامه نویسی برای شروع موارد بیشتر بدانید.

 

اگر در همان ابتدای سفر برنامه نویسی خود هستید، می خواهید زبان های نشانه گذاری اولیه مانند HTML و CSS را یاد بگیرید تا پای خود را به در کنید. این دو برای توسعه وب جلویی ضروری هستند و می توان از آنها برای طراحی صفحات وب جذاب به سادگی با افزودن برخی عناصر تعاملی استفاده کرد.

 

یادگیری HTML و CSS یک نقطه شروع عالی برای کسانی است که می خواهند از ابتدا وب سایت بسازند. هنگامی که با HTML/CSS آشنا شدید، می‌توانید به سراغ زبان‌هایی مانند جاوا اسکریپت، Node یا React بروید تا به وب‌سایت خود عملکرد مورد نیاز خود را بدهید. به خاطر داشته باشید که برای تبدیل شدن به یک توسعه دهنده وب باید مجموعه متنوعی از پروژه های گذشته بهترین زبان برنامه نویسی برای شروع خود بهترین زبان برنامه نویسی را به نمایش بگذارید.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.