آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

صفر تا صد برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

۶۷۵ بازديد

باز هم، انتخاب یک زبان برنامه نویسی انتخاب سختی است، اما نیازی نیست در مورد آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان آن فکر کنید، زیرا زمانی که یک زبان برنامه نویسی را یاد می گیرید، یادگیری زبان دوم آسان خواهد بود.

 

من به شدت توصیه می کنم با پایتون یا جاوا شروع کنید و اگر به توسعه بازی علاقه دارید، سی شارپ بهترین زبان برنامه نویسی به دلیل موتور بازی سازی Unity است.

 سایر مقالات و منابع برنامه نویسی که ممکن است دوست داشته باشید

10 زبان برنامه نویسی که می توانید در سال 2021 بیاموزید

10 ابزاری که هر برنامه نویس جاوا باید بداند

نقشه راه توسعه دهندگان DevOps 2021

10 دلیل برای یادگیری زبان های برنامه نویسی جاوا

10 چارچوبی که برنامه نویسان جاوا و وب باید یاد بگیرند

10 نکته برای تبدیل شدن به یک توسعه دهنده بهتر جاوا در سال 2021

5 فریمورک برتر جاوا برای یادگیری در سال 2021

نقشه راه توسعه دهندگان React JS 2021

10 چارچوب جاوا اسکریپت که هر توسعه دهنده وب باید بداند

10 کتابخانه آزمایشی که هر برنامه نویس جاوا باید بداند

10 دلیل برای یادگیری زبان های برنامه نویسی اسکالا

6 کتاب کدنویسی که هر برنامه نویسی باید بخواند

5 بهترین زبان برنامه نویسی t o آموزش کدنویسی

با تشکر فراوان برای خواندن ایرانیان سایبر این مقاله تا کنون. اگر این دوره های کدنویسی را دوست دارید، آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان لطفاً آن را با دوستان و همکاران خود به اشتراک بگذارید. اگر سؤال یا بازخوردی دارید، لطفاً یادداشت کنید.

این دوره ها توسط اساتیدی مانند

خوزه مارسیال پورتیلا

 

  و با دقت انتخاب شده و با در نظر گرفتن میزان تعامل و سطح جزئیات، به شما توصیه می کنم برای یادگیری کدنویسی با زبان های برنامه نویسی انتخابی خود مانند جاوا، پایتون، سی شارپ، سوئیفت و جاوا اسکریپت به هر یک از این دوره ها بپیوندید.

 

PS — اگر به دنبال منابع رایگان برای شروع حرفه برنامه نویسی خود هستید، می توانید پست من درباره 21 سایت رایگان برای یادگیری برنامه نویسی در سال 2021 را نیز بررسی کنید. آنها بهترین و جامع ترین مانند این دوره ها نیستند، اما با این وجود، خوب هستند. برای شروع کافی است

 بهترین دوره های آنلاین برنامه نویسی یک راه عالی برای آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان شروع به عنوان یک کدنویس - و توسعه و به روز رسانی مهارت های موجود شما ارائه می دهد. متأسفانه، مطالب آموزشی ضعیف زیادی به صورت آنلاین وجود دارد که می تواند انتخاب یک دوره قابل اعتماد را دشوار کند. بنابراین برای کمک به شما در جلوگیری از اتلاف وقت، بهترین دوره های کدنویسی موجود را گرد هم آورده ایم.

 

در زیر ارائه دهندگان دوره های رایگان و پولی را خواهید دید که طیفی از موضوعات کدنویسی را پوشش می دهند، از انیمیشن CSS و پیمایش اختلاف منظر تا نحوه ایجاد بهترین طرح بندی وب سایت. این ارائه دهندگان همگی دوره های با کیفیتی را ارائه می دهند که توسط متخصصان این حوزه طراحی و تدریس می شوند. آنها باید شما را قادر سازند تا مهارت های مورد نیاز خود را سریع و کارآمد بیاموزید.

 

برای اینکه بیشترین بهره را از تمرین کدنویسی خود ببرید، مطمئن شوید آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان که یکی از بهترین مانیتورها را برای برنامه نویسی دارید. در همین حال، اگر هنوز مطمئن نیستید که کدنویسی برای شما مناسب است، ببینید با استفاده از یکی از بهترین سازندگان وب سایت ما، چه چیزی را می توانید بدون هیچ کدنویسی ایجاد کنید. فراموش نکنید که مطمئن شوید بهترین میزبانی وب را نیز دارید.

 

می‌توانید از فرم زیر برای پیدا کردن دوره برنامه‌نویسی کامل خود استفاده کنید، یا برای دیدن 15 انتخاب برتر ما برای بهترین دوره‌های موجود، به پایین بروید. اگر به تازگی وارد دنیای برنامه نویسی و برنامه نویسی کامپیوتری شده اید و علاقه مند به دنبال کردن حرفه ای در این زمینه هستید، این دوره آموزشی آنلاین برنامه نویسی به شما کمک می کند تا یاد بگیرید چگونه آموزش برنامه نویسی از ابزارهای مختلف برنامه نویسی و توسعه آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان برای ساخت اپلیکیشن ها، وب سایت های قدرتمند و موارد دیگر استفاده کنید!

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.