آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان ها

صفر تا صد برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان ها

۷۶۳ بازديد

من هنوز به یاد دارم که روی یک لپ‌تاپ 500 مگابایتی کار می‌کردم، که 10 تا 15 سال قبل آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان درجه یک بود، اما تلفن امروزی قدرت محاسباتی بسیار بیشتری از آن دارد. هم اندروید و هم iOS ابزار و پلتفرم قدرتمندی را برای توسعه برنامه‌های حیاتی ارائه می‌دهند.

 

اگر علاقه مند به توسعه اپلیکیشن های موبایل و یادگیری کدنویسی با استفاده از زبان برنامه نویسی سوئیفت، یکی از محصولات اپل برای انقلاب آموزشی هستید، این دوره آموزشی عالی برای شماست. به طور خلاصه، بهترین دوره برنامه نویسی برای یادگیری کدنویسی با استفاده از سوئیفت

و، این لینک برای پیوستن به این دوره است - iOS 13 و Swift 5 - Bootcamp توسعه کامل برنامه iOS

 

آموزگار

آنجلا یو

 یکی از بهترین مربیان جهان است و شما سبک آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان تدریس او را دوست خواهید داشت. او شفاف و مختصر است و همچنین در کلاس های بوت کمپ خود به دانش آموزان زیادی آموزش داده است. این دوره همچنین به طور متوسط ​​​​4.8 امتیاز از نزدیک به 180000 دانش آموز دریافت کرده است که قابل توجه است.

  1. مقدمه ای بر کدنویسی با HTML، CSS و جاوا اسکریپت

سلام به همه، اگر می خواهید بهترین راه یادگیری جاوا اسکریپت را بدانید، به جای درستی آمده اید. برای یادگیری جاوا اسکریپت می‌دانستم که باید دوره‌ای را با ویدیوها مطالعه کنم تا بتوانم ببینم چه اتفاقی می‌افتد، نه اینکه فقط آن را مطالعه کنم.

من دقیقاً همان چیزی را پیدا کردم که دنبالش بودم - دوره آنلاین مقدماتی آکادمی باز بین المللی برای کدنویسی با HTML، CSS، و جاوا اسکریپت. اگر از این پیوند استفاده کنید، با قیمت 19 دلار عرضه می شود. آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان آکادمی باز بین المللی بیش از 1 میلیون دانش آموز را در 150 کشور آموزش داده است. دوره های آن معتبر و بین المللی شناخته شده است.

این دوره برنامه نویسی برای مبتدیان مطلق و همچنین کسانی که کمی در مورد کدنویسی می دانند ایده آل است. این به صورت ویدیویی هدایت می‌شود، بنابراین می‌توانید مشاهده کنید که معلم کد را وارد می‌کند و مهم‌تر از آن، کجا کد را قرار می‌دهد.

جاوا اسکریپت برای صاحبان وب سایت و وبلاگ نویسان فوق العاده عالی است زیرا توانایی آن در تعامل بینندگان با شماست. می‌توانید از JS برای پرسیدن سؤال، ایجاد یک مسابقه سرگرم‌کننده یا جمع‌آوری آدرس‌های ایمیل برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بینندگان خود استفاده کنید و آنها را برای مدت طولانی‌تری در سایت خود بمانید. روزهای خوش!

در این دوره آموزشی با جاوا اسکریپت و نحوه کار با HTML و CSS آشنا می شوید. ماژول ها پوشش می دهند:

اصول اولیه، مانند نحوه کار کامپیوترها، برنامه نویسی چیست، ایرانیان سایبر اینترنت دقیقا چیست و صفحات وب چیست

JS Bin که به شما امکان می دهد کدهای خود را ویرایش و آزمایش کنید

HTML چیست و چگونه صفحات وب آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان خود را با HTML بسازید

چگونه صفحات وب خود را با CSS سبک و اندازه کنید

استفاده از جاوا اسکریپت برای ایجاد تغییرات و افزودن عناصر به طوری که بینندگان بتوانند با صفحه شما تعامل داشته باشند

پس از یادگیری تمام تئوری، یک پروژه برای تکمیل دریافت می کنید. این بخش فوق‌العاده‌ای از دوره آموزشی است، زیرا قبل از انتشار در وب‌سایت خود، سعی می‌کنید برای خودتان کدنویسی کنید

در پایان هر ماژول یک امتحان وجود دارد و وقتی امتحانات را قبول می کنید، گواهی می گیرید

این دوره ساده شروع می شود و سپس ایجاد می شود تا شروع به کدنویسی طاقت فرسا نباشد.

در این مقاله، من به آنچه که بهترین راه برای یادگیری جاوا اسکریپت آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان برای سفارشی کردن صفحات وب است، اشاره کردم.

  1. C# Unity Developer 2D را کامل کنید: آموزش کدنویسی بازی ها

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه با استفاده از زبان برنامه نویسی سی شارپ و با توسعه بازی ها کدنویسی کنید آموزش برنامه نویسی که می توان گفت بهترین راه برای یادگیری برنامه نویسی و کدنویسی است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.