آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان و بچه ها

صفر تا صد برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان و بچه ها

۷۶۷ بازديد

سی شارپ یک زبان برنامه نویسی پیشرو از مایکروسافت است و عمدتاً برای توسعه برنامه های آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان رابط کاربری گرافیکی دسکتاپ استفاده می شود. همچنین در موتور بازی Unity، که محبوب ترین موتور بازی برای توسعه بازی ها است، استفاده می شود.

 

این دوره نه تنها به شما یاد می دهد که چگونه کدنویسی کنید، بلکه یک زبان برنامه نویسی سی شارپ و نحوه توسعه بازی ها با استفاده از Unity را نیز آموزش می دهد. همانطور که قبلاً گفته ام هیچ راه بهتری برای شروع برنامه نویسی با توسعه بازی وجود ندارد، من به شدت به همه مبتدیان پیشنهاد می کنم که به این دوره بپیوندند.

 

با توسعه بازی ها، ساختار داده و الگوریتم های بسیار مهم آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان برای نوشتن برنامه های مفید را نیز یاد خواهید گرفت. در مورد اثبات اجتماعی، این دوره به طور متوسط ​​4.6 امتیاز از نزدیک به 290000 دانش آموز دارد که فوق العاده است. به طور خلاصه، بهترین دوره برنامه نویسی برای یادگیری کدنویسی با استفاده از سی شارپ

و، این لینک برای پیوستن به این دوره است - دوره کامل جاوا اسکریپت 2021: ساخت پروژه های واقعی

 

  1. دوره کامل جاوا اسکریپت 2021: ساخت پروژه های واقعی

اگر می خواهید برنامه نویسی را با استفاده از جاوا اسکریپت، یکی دیگر از زبان های برنامه نویسی محبوب یاد بگیرید، این بهترین دوره برنامه نویسی است که می توانید در آن شرکت کنید. این دوره بسیار جامع است و سینتکس مدرن جاوا اسکریپت را پوشش می دهد.

همچنین شامل پروژه‌ها، چالش‌ها، امتحانات نهایی، ES6 و یک مربی عالی می‌شود، که آن را به یک دوره ایده‌آل برای مبتدیانی که به تازگی با جاوا اسکریپت شروع کرده‌اند و همچنین برای توسعه‌دهندگان متوسطی که قبلاً در جاوا اسکریپت کار کرده‌اند تبدیل می‌کند.

بیش از 300 هزار دانشجو به این دوره پیوسته اند و به طور آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان میانگین 4.6 امتیاز از نزدیک به 77 هزار شرکت کننده دارد که قابل توجه است و گویای کیفیت این دوره است.

 

مربی -

یوناس اشمدمان

و، این لینک برای پیوستن به این دوره است - دوره کامل جاوا اسکریپت 2021: ساخت پروژه های واقعی

 

  1. توسعه دهنده کامل پایتون در سال 2021: صفر تا تسلط

اگر می خواهید بدون تجربه کدنویسی یاد بگیرید،

آندری نیگوئی

 مربی دیگری است که ایرانیان سایبر  من به شدت توصیه می کنم. این آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان دوره آنلاین یکی دیگر از دوره‌های با امتیاز بالا و عملی برای یادگیری برنامه‌نویسی پایتون در سال 2021 است. این دوره به شما می‌آموزد که چگونه توسعه‌دهنده پایتون 3 شوید و استخدام شوید.

پایتون را با ساخت بیش از 12 پروژه یاد خواهید گرفت و در طول مسیر توسعه وب، یادگیری ماشینی، اتوماسیون و موارد دیگر را یاد خواهید گرفت.

این دوره همچنین با تعداد زیادی آزمون، تمرینات تمرینی، پروژه های کوتاه و انیمیشن های تعاملی بسیار جذاب است. اگر در پایتون 3 کاملا مبتدی هستید و هیچ تجربه‌ای ندارید و می‌خواهید یک متخصص پایتون شوید، شدیداً به شما توصیه می‌کنم که به این دوره بپیوندید.

مربی -

آندری نیگوئی

این لینک برای پیوستن به این دوره است - توسعه دهنده کامل پایتون در سال 2021

 

Btw، برای تماشای این دوره که حدود 29 دلار در ماه هزینه دارد، نیاز به عضویت در ZTM دارید، اما همچنین دسترسی به دوره های بسیار جذاب و مفیدی مانند این دوره پایتون و این دوره پروژه های وب جاوا اسکریپت: 20 پروژه برای ساختن نمونه کارها را فراهم می کند. همچنین می توانید از کوپن FRIENDS10 برای دریافت 10 درصد تخفیف استفاده کنید.

یادداشت های پایانی

این همه در مورد برخی از بهترین دوره ها برای یادگیری برنامه نویسی بدون هیچ گونه آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان تجربه برنامه نویسی است. این دوره ها برخی از بهترین راه ها برای یادگیری کدنویسی هستند. من آموزش برنامه نویسی دوره‌های توسعه بازی را به‌ویژه دوست دارم، زیرا هم هیجان‌انگیز هستند و هم به سرعت به کاری که شما انجام می‌دهید مربوط می‌شوند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.