آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

صفر تا صد برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

۷۵۸ بازديد

 کلاس کامل جاوا

اگر به دلایلی زبان برنامه نویسی پایتون را دوست ندارید یا می خواهید آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان جاوا را همراه با نحوه کدنویسی یاد بگیرید، این دوره آموزشی عالی برای شماست.

 

جاوا یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی در 20 سال گذشته است برای توسعه برنامه های کاربردی حیاتی استفاده می شود. همچنین در همه جا وجود دارد، جاوا را در گوشی های هوشمند خواهید یافت، مانند اینکه می توانید برنامه های اندروید را با استفاده از جاوا ایجاد کنید.

همچنین در نوشتن برنامه‌های سمت سرور مانند پورتال‌هایی که در درگاه‌های بانکی پیوند روزانه خود استفاده می‌کنید، برنامه‌های وب رزرو بلیط، که بسیاری از آنها به زبان جاوا نوشته شده‌اند، به‌شدت استفاده آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان می‌شود.

 

جاوا یک انتخاب عالی هم برای یادگیری کدنویسی و هم به عنوان یک زبان برنامه نویسی برای یافتن شغل است. اگر متقاعد نشدید، می توانید این مقایسه بین پایتون و جاوا را بررسی کنید. این دوره هر آنچه را که برای کدنویسی با استفاده از زبان برنامه نویسی جاوا نیاز دارید به شما آموزش می دهد.

 

همچنین یکی از محبوب‌ترین دوره‌های برنامه‌نویسی در Udemy است که دارای میانگین 4.6 امتیاز از نزدیک به 4500000 دانش‌آموز است که بسیار زیاد است. به طور خلاصه، بهترین آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان  دوره آنلاین برای یادگیری کد نویسی با جاوا.

این لینک برای پیوستن به این دوره است - کلاس کامل جاوا MasterClass

 

  1. Bootcamp توسعه دهندگان وب

همه ما وب سایت ها، اطلاعات مورد نیاز شما را به صورت درخواستی ارائه می کنیم و در دنیای امروز، هر کسب و کاری به وب سایت خود نیاز دارد. این روند به بازار توسعه دهندگان وب دامن زده است و افراد بیشتری می خواهند به توسعه دهندگان وب یا Fullstack تبدیل شوند.

رشد زبان‌هایی مانند جاوا اسکریپت و فریم‌ورک‌هایی مانند Angular، React و Node JS واقعاً توسعه وب ایرانیان سایبر را بسیار آسان‌تر و قدرتمندتر از همیشه کرده است.

بنابراین، اگر می خواهید جاوا اسکریپت را به عنوان یک زبان برنامه نویسی برای کدنویسی یاد بگیرید، آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان که انتخاب درستی است و می خواهید توسعه وب را یاد بگیرید، هیچ دوره ای بهتر از The Web Developer Bootcamp توسط Colt Steele وجود ندارد.

 

این برنامه خیلی بیشتر از برنامه نویسی و توسعه وب را پوشش می دهد. شما تمام فناوری های مفید مورد نیاز برای ایجاد و نگهداری وب سایت های خود را به سبک بوت کمپ یاد خواهید گرفت.

مربی -

کلت_استیل

و در اینجا پیوندی برای پیوستن به این دوره وجود دارد - The Web Developer Bootcamp

 

این دوره در واقع تمام دانشی را که در بوت کمپ با صرف هزینه 8000 دلاری – 10000 دلاری تنها در کسری از این قیمت یعنی حداکثر 15 دلار به دست می آورید، ارائه می دهد.

 

در مورد اثبات اجتماعی، این دوره به طور متوسط ​​4.6 امتیاز از نزدیک به 410000 دانش آموز دارد که فقط حیرت آور است. همچنین، اگر علاقه مند هستید، دنبال کردن نقشه راه توسعه وب 2021 نیز راهنمای عالی برای تبدیل شدن به یک توسعه دهنده وب مدرن در دنیای امروز است.

نقشه راه کامل توسعه دهنده وب Fullstack

یک راهنمای مصور برای تبدیل شدن به یک توسعه دهنده وب با پیوندهایی به دوره های مربوطه

medium.com

 iOS 13 و Swift 5 - Bootcamp توسعه کامل برنامه iOS

زمینه دیگری که افراد زیادی را به سمت برنامه نویسی

آموزش برنامه نویسی جذب کرده است، آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان توسعه موبایل یا اپلیکیشن است. اندروید گوگل و iOS اپل واقعا گوشی امروزی را بسیار قدرتمندتر از کامپیوترها و لپ تاپ های دیروز کرده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.