کلاس های برنامه نویسی در تهران

صفر تا صد برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

کلاس های برنامه نویسی در تهران

۷۵۲ بازديد

مدرک کارشناسی ارشد کلاس های برنامه نویسی در تهران خود را از یک دانشگاه تحقیقاتی پیشرو کسب کنید

نقش رو به رشد داده های بزرگ، تقاضای بالایی برای دانشمندان و تحلیلگران داده ایجاد می کند. با این حال، کمبود دانشمندان داده می تواند در دهه آینده به 250000 نفر در ایالات متحده برسد. اکنون زمان آن است که از این فرصت رو به رشد سرمایه گذاری کنید و در حرفه خود پیشرفت کنید. با مدرک کارشناسی ارشد در تحلیل داده های کاربردی از دانشگاه بوستون - یکی از موسسات تحقیقاتی و آموزشی پیشرو در جهان، آماده کار شوید.

 

دلایل اصلی برای در نظر گرفتن برنامه تحلیل داده کاربردی BU

گزینه های مناسب مطالعه پاره وقت و تمام وقت، کلاس های برنامه نویسی در تهران عصرها در محوطه دانشگاه یا 100٪ آنلاین.

در عرض 16 تا 24 ماه کامل شود.

نسبت دانشجو به مربی 15:1، تضمین تعامل نزدیک با اساتید و دسترسی به پشتیبانی.

بورسیه های شایستگی برای دانشجویان داخلی برای کمک به تامین مالی مدرک شما در دسترس است.

بدون نیاز به GRE/GMAT.

در صنعت در حال توسعه تجزیه و تحلیل داده ها ضروری باشید

برنامه تحصیلات تکمیلی تجزیه و تحلیل داده های کاربردی اگر دارای پیشینه علم کامپیوتر یا مهندسی، یا تجربه صنعت مرتبط هستید، و به دنبال توسعه استعداد تجزیه و تحلیل به منظور آماده شدن برای تعاملات پیچیده فزاینده با داده ها در هر رشته ای هستید، ایده آل است. شما درک عمیقی از تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از پایتون و R، و مفاهیم و تکنیک های یادگیری ماشین، داده کاوی، و روش ها و ابزارهای تجزیه و تحلیل آماری مورد استفاده برای تولید ارائه های بصری مرتبط از داده ها به دست خواهید آورد. به‌عنوان فارغ‌التحصیل برنامه تحلیل داده‌های کاربردی MET، می‌توانید توانایی ایجاد پیش‌بینی‌های قدرتمند را از طریق مدل‌سازی و یادگیری ماشین نشان دهید و تصمیم‌های مهم تجاری را هدایت کنید.

 

از قدرت داده ها استفاده کنید و داستان آن را بگویید

توانایی ما برای جمع‌آوری، استخراج و استفاده از حجم عظیمی از داده‌ها، ایرانیان سایبرهمچنان هر جنبه‌ای از زندگی ما را متحول می‌کند. با برنامه‌های کاربردی در هر صنعت بزرگ - از جمله مراقبت‌های بهداشتی، فناوری، مالی، ارتباطات، سرگرمی، انرژی، حمل‌ونقل، دولت و تولید، برای نام بردن چند مورد - مهارت ایجاد تکنیک‌های پیشرفته برای استفاده از قدرت داده‌ها و بیان داستان آن، انتقادی است. علاوه بر اینکه "دانشمند داده" از سال 2016 تا 2019 در صدر فهرست 25 شغل برتر Glassdoor در آمریکا قرار گرفته است. برنامه کارشناسی کلاس های برنامه نویسی در تهران ارشد تجزیه و تحلیل داده های کاربردی BU MET بسیار بیشتر از برنامه های فارغ التحصیل تحلیل داده های سنتی متمرکز است. با قرار گرفتن در معرض گسترده سیستم های پایگاه داده، ابزارهای داده کاوی، ابزارهای تجسم داده ها و خدمات ابری.

 

کارشناسی ارشد در تجزیه و تحلیل داده های کاربردی: بخشی کلاس های برنامه نویسی در تهران از نمونه کار ما از برنامه های دانشگاهی متمرکز بر تجزیه و تحلیل

کالج متروپولیتن BU (MET) بیش از سی سال تجربه در آموزش حرفه ای فارغ التحصیلان علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات دارد که در قالب های انعطاف پذیر عصرانه، آنلاین و ترکیبی ارائه می شود. دانشکده CS ما سالها تخصص عملی در صنایع پیشرفته و تجاری دارد. و از آنجایی که MET بر دانش عملی، بینش‌انگیز و قابل انطباق متمرکز است، ابزارها و مهارت‌هایی که امروز در MET یاد می‌گیرید می‌توانند بلافاصله در محل کار به کار گرفته شوند و در عین حال برای سال‌های آینده مرتبط، مفید و ارزشمند کلاس های برنامه نویسی در تهران برای رشد شغلی شما باقی بمانند. ثبت نام در برنامه MET's MS In Applied Data Analytics به شما فرصت  کلاس های برنامه نویسی بیشتری می دهد تا ارتباطات خود را با دانشجویان و متخصصان در سراسر جهان گسترش دهید
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.