خطرناک ترین ماب های ماینکرافت

صفر تا صد برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

خطرناک ترین ماب های ماینکرافت

۷۴۹ بازديد

همه انواع مختلف Illager در Minecraft به روش های خطرناک ترین ماب های ماینکرافت خاص خود کشنده هستند، اما هیچ کدام از نظر قدرت خام کاملاً با Vindicator مطابقت ندارند. این نیروگاه‌ها که در Woodland Mansions یا Raids یافت می‌شوند، از تبرهای خود برای وارد کردن آسیب‌های عظیم استفاده می‌کنند و بازیکنان و روستاییان را به یک اندازه در هم می‌اندازند.

یک تخم مرغ عید پاک این است که با استفاده از یک برچسب نام برای فراخوانی جانی Vindicator، نه تنها به بازیکنان و روستاییان حمله می کند بلکه به همه چیز حمله می کند. در حالی که این مرجع درخشان ممکن است چندان مفید نباشد، اما نمایشی عالی از قدرت محض Vindicator است.

Piglins زامبی شده - شکارچیان بسته منفعل اما مرگبار

Minecraft Zombified Piglin Zombieخطرناک ترین ماب های ماینکرافت  Pigman Gold Farm Nether

یکی دیگر از بومیان هلند، Zombified Piglins در واقع به طور پیش فرض نسبت به بازیکن تهاجمی نیستند. با این حال، ضربه زدن به یکی از آنها، آنها را به یکی از کشنده ترین دشمنان بازی تبدیل می کند. هنگامی که عصبانی می شوند، بازیکن را مانند یک دسته گرگ ازدحام می کنند، با سرعتی باورنکردنی حرکت می کنند و با قدرت زیادی ضربه می زنند.

در حالی که راه حل واضح به سادگی این است که در وهله اول با آنها درگیر نشوید، کشتن یک Zombified Piglin طلای باارزش را برای شما به ارمغان می آورد، و ضربه زدن به آن به طور تصادفی یک احتمال است. مبارزه با انبوهی از این جانوران یک چشم انداز دلهره آور است، بنابراین اگر مسابقه ای در کار است همیشه آماده باشید.

Piglin Brutes - تانک های ضربه سخت که از غارت قیمتی محافظت می کنند

بازی Minecraft Bastionخطرناک ترین ماب های ماینکرافت  Remnant Nether Piglin Brute Pigstep

با جمع کردن سه شکارچی موجود در Nether، Piglin Brutes در Bastion Remnants زندگی می کند و از گنجینه های فراوان یافت شده در داخل محافظت می کند. مانند Vindicators، Brutes با نام مناسب تبرها را به عنوان سلاح انتخابی خود به کار می گیرند و از آنها برای وارد آوردن مقدار زیادی آسیب استفاده می کنند.

مورد دیگری که Piglin Brutes را به چنین تهدیدی تبدیل می کند، سلامتی ایرانیان سایبر زیاد آنهاست. آن‌ها می‌توانند قبل از پایین آمدن، ضربات زیادی را از بازیکنان جذب کنند و به آن‌ها زمان زیادی برای ضربه زدن بدهند. برخورد با این وحشی‌ها در یک Bastion چیز ساده‌ای نیست، پس آماده باشید و سعی کنید از کمان برای از بین بردن آنها از دور استفاده کنید.

Ravagers - اشیاء غیرقابل حرکت خطرناک ترین ماب های ماینکرافت همراه با حملات سطح بالا

Minecraft Village Raid Emeralds Illager Ravager

با پیشرفت یک Raid، تعداد بیشتری از ایلاگرها تولید می شوند و در دورهای بعدی، برخی از این ایلاگرها ممکن است سوار بر Ravagers شوند. این مانت ها که معادل شیطانی یک گولم آهنی است، دارای مقدار پوچ از نکات سلامتی هستند. آنها می توانند قبل از مرگ مقدار زیادی آسیب را از بازیکن جذب کنند.

راویجرها علاوه بر سلامتی غول‌پیکر خود، می‌توانند بلوک‌های خاصی را از بین ببرند و محصولات کشاورزی را زیر پا بگذارند و همانطور که از نامشان پیداست روستاها را ویران کنند. این را به این واقعیت اضافه کنید که به راحتی می توانید تحت تأثیر تعداد دشمنانی که با یک Raid همراه هستند غرق شوید، و واضح است که چرا Ravagers چنین خطرناک ترین ماب های ماینکرافت تهدیدی است.

Evokers - کاربران قدرتمند جادویی با حملات متعدد

Minecraft Evoker Illager Woodland Mansions Raids Emeralds Totem of Undying

مخرب ترین ایلاگرها، Evokers دارای قدرت جادویی هستند که به آن ها اجازه می دهد به طرق مختلف به بازیکنان صدمه بزنند. اولین حمله آنها باعث جدا شدن آرواره ها از زمین می شود که باعث آسیب رساندن به یک خطرناک ترین ماب های ماینکرافت منطقه بزرگ می شود و فرار از آن دشوار است. با این حال، ACE واقعی در آستین Evoker، توانایی آن در احضار Vexes است - اوباش پرنده ای که به سختی برخورد می کنند و توانایی عبور از دیوارها را دارند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.