آموزش صفر تا صد ماین کرافت کامپیوتر

صفر تا صد برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

آموزش صفر تا صد ماین کرافت کامپیوتر

۷۵۰ بازديد

می‌توانید «Minecraft» را به‌صورت آنلاین آموزش صفر تا صد ماین کرافت کامپیوتر با دوستان، غریبه‌ها یا با افراد تنها بازی کنید. برخی از جهان های پیچیده تر توسط تیم های کاملی از افراد که ماه ها کار می کردند ایجاد شده اند. وستروس در یک روز ساخته نشد، می دانید!

من شخصاً تجربه آرامش بخش بازی آن را در حین گوش دادن به پادکست ها ترجیح می دهم. موسیقی بازی ترکیبی از ملودی های ملایم و جوی است که به راحتی می توان آن ها را با صدای کم نگه داشت و به من اجازه می دهد تا روی پروژه ای که در دست دارم تمرکز کنم.

برخلاف بسیاری از بازی‌های دیگر، «Minecraft» خروجی‌ای را برای بیان هنری - هرچند کم عمق - ایجاد می‌کند که باعث می‌شود زمان صرف شده در دنیای آن معنادار شود. وقتی درباره Minecraft صحبت می‌شود، مردم تمایل دارند همین سوال را بپرسند: "ماینکرفت دقیقا چیست؟" گاهی اوقات خود را با گفتن این جمله دوباره بیان می‌کنند: "Minecraft آموزش صفر تا صد ماین کرافت کامپیوتر درباره چیست؟"

پاسخ تا حد زیادی یکسان است. Minecraft واقعاً در مورد هیچ چیزی نیست. Minecraft به عنوان یک بازی اول شخص مبتنی بر sandbox و جهان باز، روایت خاصی ندارد. گیم‌پلی، در هسته خود، در مورد یادگیری نحوه مهار و استفاده از دنیای اطراف بازیکن است،

 اگرچه بسیاری از بقیه جلسات خاص در مشتری Minecraft از گیم‌پلی اضطراری از طرف بازیکنان یا گروه‌های بازیکن نشات می‌گیرد. بازیکنان نقش‌هایی را انتخاب می‌کنند که به نیازها و خواسته‌هایی که از حضور در داخل فضا ایجاد کرده‌اند، از کاوشگر تا معدنچی تا معمار استاد و به بعد، مربوط می‌شود.

ساخت خانه اولیه نقشه ها و بیوم های گسترده برای کاوش.

استخراج معدن برای یک منبع مورد نیاز: زغال سنگ. کشاورزی برای ایرانیان سایبر گندم.برای اطلاعات بیشتر در مورد Minecraft، از جمله پیوند به منابع و محتوا، از صفحه Minecraft ما دیدن کنید!

حالت بقا آموزش صفر تا صد ماین کرافت کامپیوتر و شب اول

وقتی بازیکنی می‌خواهد بازی جدیدی از Minecraft را روی رایانه شخصی شروع کند، به آن‌ها این حق انتخاب داده می‌شود که آیا می‌خواهند در حالت Survival یا در حالت خلاقانه بازی کنند. حالت بقا دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد. بازیکن وظیفه دارد در دنیایی خشن زنده بماند.

بازیکنان با قرار گرفتن در یک مکان تصادفی بدون آیتم، باید از منابع اطراف خود به نفع خود استفاده کنند. در حالت ایده‌آل، یک بازیکن نوعی سرپناه ایجاد می‌کند، به همان سادگی یا پیچیده‌ای که مجبور به ساختن آن است، به طوری که در هنگام شب، زمانی که هیولاها برای حمله بیرون می‌آیند، مکانی برای ایمن ماندن داشته باشند.

اگرچه زنده ماندن در شب اول بزرگ‌ترین چالشی است که بازی ارائه می‌کند، وقتی بازیکنی پناهگاهی داشته باشد و شب اولش کامل شود، گیم‌پلی او می‌تواند آزادانه از آنجا شکوفا شود. بسیاری انتخاب می کنند آموزش صفر تا صد ماین کرافت کامپیوتر که برای همیشه در یک پناهگاه زندگی کنند، برخی نیز حرکت در اطراف و کاوش را انتخاب می کنند.

برخی دیگر سعی می کنند چشمگیرترین خانه ها، مزارع و موارد مشابه را بسازند، در حالی که برخی دیگر چالش زنده ماندن را آزادانه تر انجام می دهند و برای حذف هیولاها از بازی بر روی سختی Peaceful بازی می کنند.

 در انتهای دیگر طیف، آنهایی هستند که به طور منظم در حالت هاردکور بازی می کنند، جایی که بازیکن باید دائماً مراقب هر حرکت خود باشد. پس از مرگ، آنها قادر به زنده شدن نیستند و جهان حذف می شود.

برای خانه اول خود ایده هایی می خواهید آموزش صفر تا صد ماین کرافت کامپیوتر؟ این فیلم آموزشی را ببینید!

Minecraft Minutiae

مکانیک: Minecraft چند مکانیک فرعی جالب را ارائه می دهد که به آموزش ماین کرافت کامپیوتر بازیکنان اجازه می دهد زمانی که تصمیم می گیرند چه نقشی را در دنیای اطراف خود بازی کنند خلاق تر باشند. استخراج - مکانیکی که بازی برای آن نامگذاری شد - نقش زیادی در یافتن اشیاء با ارزش و منابع برای تجربه بهتر بازی دارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.