قدرت های جادویی در ماینکرافت

صفر تا صد برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

قدرت های جادویی در ماینکرافت

۶۶۶ بازديد

جادو تقریباً مانند طبیعت دوم برای یک قدرت های جادویی در ماینکرافت جادوگر است. این اوباش در Minecraft یک موجود جادویی کلاسیک است و عمدتاً قدرت معجون های جادویی خود را دارد. او یک اوباش متخاصم است که با معجون های مختلف با اثرات منفی به بازیکنان حمله می کند و از معجون های مفید برای دفاع از خود استفاده می کند.

4) Elder GuardianElder Guardian (تصویر از طریق Minecraft Wiki)

Elder Guardian (تصویر از طریق Minecraft Wiki)

Elder Guardians موجودات آبزی جادویی هستند که در بنای یادبود اقیانوس زندگی می کنند. توانایی ویژه آنها این است که با اثری به نام 'خستگی معدن' روی بازیکنان تأثیر بگذارند. این امر سرعت ماینینگ بازیکن را به شدت کاهش می دهد تا جایی که آنها نمی توانند چیزی ماین کنند. بعلاوه، آنها می توانند لیزرهایی را شلیک کنند که می تواند آسیب قدرت های جادویی در ماینکرافت های سنگینی را وارد کند.

3) BlazeBlaze in Nether (تصویر از طریق Minecraft Wiki)

Blaze in Nether (تصویر از طریق Minecraft Wiki)

بلیزها موجودات جادویی با ظاهری مرموز هستند که فقط در قلعه Nether تولید می شوند. آنها اساسا از میله های Blaze و شعله های آتش ساخته شده اند. بلیزها موجوداتی در حال حرکت هستند و می توانند به هر جایی پرواز کنند. آنها در برابر آتش و گدازه مصون هستند و به سمت بازیکن شلیک می کنند که مانند توپ های آتشین Ghast نمی توان آنها را منحرف کرد.

2) EndermanEnderman قدرت های جادویی در ماینکرافت (تصویر از طریق Minecraft)

اندرمن (تصویر از طریق Minecraft)

اندرمن دارای یک قدرت جادویی است که برای اولین بار برای همه ایرانیان سایبربازیکنان جذاب است: انتقال از راه دور. قدرت جادویی اصلی اندرمن این است که می تواند به طور تصادفی در هر نقطه ای در شعاع 32 بلوکی که در آن آب یا گدازه ای وجود نداشته باشد، تله پورت کند. این یکی از جالب ترین قدرت های جادویی در کل بازی است.

1) EvokerEvoker در عمارت Woodland (تصویر از طریق Minecraft Wiki)

Evoker در عمارت Woodland (تصویر از طریق Minecraft Wiki)

مسلما Evoker بهترین در برخورد با قدرت های جادویی در ماینکرافت جادو است. او دارای انبوهی از قدرت های جادویی است که از آنها برای آسیب رساندن به بازیکنان استفاده می کند. در ابتدا، او از یک طلسم برای احضار چندین وکس با شمشیرهای آهنی استفاده می کند که پرواز می کنند و به بازیکنان حمله می کنند. وقتی بازیکنی سعی می کند به Evoker نزدیک شود، می تواند نیش هایی را که از زمین بیرون می آیند برای حمله به بازیکنان احضار کند. اکتشاف، ماجراجویی، صنایع دستی!

سه کلمه ای که اغلب هنگام توصیف Minecraft ظاهر می شوند. زیرا، فقط در بازی های ویدیویی است که تقلیل به عنوان یک نکته مثبت تلقی می شود.

با این حال، به نظر می رسد چیزی کم است: «جادو» در همه اینها کجاست؟شما نمی توانید یک بازی ویدیویی اکتشافی-ماجراجویی-ساختاری بدون جادو داشته باشید. ما چی قدرت های جادویی در ماینکرافت هستیم وحشی ها؟

خوشبختانه Minecraft آن انجمن مودینگ بسیار مشتاق را دارد که می تواند چیزهایی را که ما فکر می کنیم این بازی باید داشته باشد پر کند.

به هر حال، اگر کسی می تواند تیراندازی و کشتار را به Minecraft اضافه کند، بهتر است لعنتی مقداری جادو نیز در آن داشته باشد.

بنابراین بدون هیچ مقدمه ای، در اینجا گزینه های من برای بهترین قدرت های جادویی ماینکرافت حالت های جادویی (یا جادویی مجاور) است که بازیکنان می توانند پیدا کنند و به Minecraft اضافه کنند.

  1. ExtraGems
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.