دوره آموزش صفر تا صد کلاس برنامه نویسی

صفر تا صد برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

دوره آموزش صفر تا صد کلاس برنامه نویسی

۷۶۹ بازديد

مایکروسافت سی شارپ را می‌توان دوره آموزش صفر تا صد کلاس برنامه نویسی همراه با دات‌نت برای ساخت برنامه‌های کاربردی برای ویندوز و دیگر پلتفرم‌ها استفاده کرد، که آن را برای بسیاری از سازمان‌ها، به‌ویژه سازمان‌های سنگین مایکروسافت، کلیدی می‌کند. مایکروسافت چند آموزش مفید ارائه می دهد.

 

C++

ارسال مهارتs (60 روز گذشته): 39896

رتبه شاخص TIOBE: 4

 

یکی از معروف‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی «عمومی»، C++ 37 ساله است و علیرغم افزایش زبان‌های کاربرپسندتر، همچنان در بین بسیاری از سازمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. خالق این زبان، بیارن دوره آموزش صفر تا صد کلاس برنامه نویسی استروستروپ، اخیراً مصاحبه‌ای انجام داده است که در آن درباره کار در حال انجام روی C++ 20 و C++ 23 صحبت کرده است، که بیشتر آن به دلیل همه‌گیری به تعویق افتاده است.

 

اگر علاقه مند به یادگیری ++C هستید، آموزش ها و مستندات رایگان به صورت آنلاین وجود دارد، از جمله یک آموزش جامع که از طریق w3schools در دسترس است. Hackr.io همچنین فهرستی از دوره های آنلاین دارد.

 

TypeScript

ارسال های مهارت (60 روز گذشته): 17178

رتبه شاخص TIOBE: 38

 

TypeScript یک ابرمجموعه از دوره آموزش صفر تا صد کلاس برنامه نویسی جاوا اسکریپت است، به این معنی که هر چیزی که در آن کد می‌کنید به جاوا اسکریپت تبدیل می‌شود. این منجر به بحث‌های بسیار سرگرم‌کننده آنلاین در مورد اینکه آیا TypeScript از نظر فنی یک زبان برنامه‌نویسی "کامل" است یا خیر، انجامید. اما یک چیز مسلم است: بسیاری از توسعه دهندگان دوره آموزش صفر تا صد کلاس برنامه نویسی را هنگام کار با هر نوع پایگاه کد جاوا اسکریپت مفید می دانند. برای همه اسناد و نیازهای آموزشی خود typescriptlang.org را بررسی کنید.

 

سریع

ارسال های مهارتی (60 روز گذشته): 11500

دوره آموزش صفر تا صد کلاس برنامه نویسی رتبه شاخص TIOBE: 12

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.