صفر تا صد کلاس آموزش برنامه نویسی

صفر تا صد برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

صفر تا صد کلاس آموزش برنامه نویسی

۶۸۰ بازديد

هنگامی که اپل Swift را دوره آموزش صفر تا صد کلاس برنامه نویسی در سال 2014 عرضه کرد، این زبان را به عنوان جایگزینی برای Objective-C، زبان برنامه نویسی که برای چندین دهه اکوسیستم اپل را تامین می کرد، قرار داد. اگرچه Objective-C موفق شده است (بدون شک به دلیل یک پایگاه کد بزرگ قدیمی) باقی بماند، Swift نیز محبوبیت و ویژگی‌های جدید را به دست آورده است.

 

اگر با سوئیفت تازه کار هستید، یادگیری آرایه‌ها، دوره آموزش صفر تا صد کلاس برنامه نویسی مجموعه‌ها، رشته‌ها، ساختارها و کلاس‌ها، توابع و موارد دیگر مفید است. Swift Playgrounds مکان خوبی برای شروع برای بسیاری از فن‌آوران نوظهور است، زیرا تلاش می‌کند یادگیری زبان را به یک فعالیت سرگرم‌کننده و تعاملی تبدیل کند. Swift.org آخرین به روز رسانی ها را ارائه می دهد.

 

مربوطخلاصه

این مقاله مجموعه بزرگی از زبان های برنامه نویسی را با دوره آموزش صفر تا صد کلاس برنامه نویسی توجه به کارایی آنها، از جمله از نقطه نظر انرژی، مقایسه می کند. در واقع، ما به دنبال ایجاد و تجزیه و تحلیل رتبه بندی های مختلف برای زبان های برنامه نویسی بر اساس کارایی انرژی آنها هستیم. هدف از رتبه‌بندی زبان‌های برنامه‌نویسی بر اساس کارآیی انرژی، هم اخیراً مطرح است و هم قطعاً مستحق مطالعات بیشتر است.

ما راه‌حل‌های دقیق و سخت‌گیرانه‌ای را برای 10 مشکل برنامه‌نویسی دوره آموزش صفر تا صد کلاس برنامه نویسی به خوبی تعریف شده، که در (حداکثر) 27 زبان برنامه‌نویسی بیان شده‌اند، از مخزن معروف دوره آموزش صفر تا صد کلاس برنامه نویسی انتخاب کرده‌ایم. هدف این مخزن مقایسه زبان های برنامه نویسی بر اساس مجموعه ای دقیق از قوانین و پیکربندی های پیاده سازی برای هر مشکل بنچمارک است. ما همچنین چارچوبی برای اجرای خودکار و سیستماتیک، اندازه گیری و مقایسه انرژی، زمان و کارایی حافظه چنین راه حل هایی ساخته ایم. در نهایت، بر اساس چنین مقایسه‌هایی است که ما یک سری رتبه‌بندی کارایی را بر اساس معیارهای تک و چندگانه پیشنهاد می‌کنیم. نتایج ما یافته‌های جالبی را نشان می‌دهد، مانند اینکه چگونه زبان‌های کندتر/سریع‌تر می‌توانند انرژی کمتر/بیشتری مصرف کنند، و اینکه چگونه استفاده از حافظه بر مصرف انرژی تأثیر می‌گذارد.

ما همچنین یک روش ساده برای استفاده از نتایج خود ارائه می‌کنیم دوره آموزش صفر تا صد کلاس برنامه نویسی تا مهندسین نرم‌افزار و متخصصان را در تصمیم‌گیری برای استفاده از کدام زبان در زمانی که مصرف انرژی مورد توجه است، پشتیبانی کنیم. علاوه بر این، ما نتایج و رتبه‌بندی‌های خود را در مقابل پیاده‌سازی‌های یک مخزن برنامه کرستوماتی، Rosetta Code، با بازتولید روش‌شناسی و سیستم محک‌گذاری خود اعتبار بیشتری می‌دهیم.

این به ما امکان می‌دهد بفهمیم که چگونه نتایج و نتیجه‌گیری‌های دوره آموزش صفر تا صد کلاس برنامه نویسی حاصل از برنامه‌های معیار دقیق و تعریف‌شده ما با برنامه‌های مبتنی بر پیاده‌سازی‌های واقعی‌تر و واقعی‌تر مقایسه می‌شوند. در واقع نتایج ما نشان می دهد که رتبه بندی جدا از یک زبان برنامه نویسی تغییر نمی کند. © 2021 Elsevier B.V. قبلا در سال 2018 منتشر شده است

 

قبل از شروع صحبت در مورد زبان های برنامه نویسی برتر، اجازه دهید از زبان برنامه نویسی جدیدی که اخیرا توسط مایکروسافت معرفی شده است، به نام Q# استقبال کنیم. Q# که به صورت q-sharp تلفظ می شود، یک دوره آموزش صفر تا صد کلاس برنامه نویسی زبان برنامه نویسی جدید برای توسعه برنامه های کاربردی مبتنی بر محاسبات کوانتومی است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Q#، بخش Q# را در C# Corner بررسی کنید. در اینجا یک آموزش خوب در مورد شروع برنامه نویسی Q# وجود دارد.

سال گذشته مقاله ای در مورد زبان های برنامه نویسی سال 2017 نوشتم و خبر خوب این است که تغییر چندانی در رابطه با برترین زبان های برنامه نویسی وجود ندارد. جاوا، سی، سی پلاس پلاس دوره آموزش صفر تا صد کلاس برنامه نویسی و سی شارپ محبوب ترین زبان های برنامه نویسی در سال 2017 بودند و همچنان در سال 2018 برترین زبان ها خواهند بود.

 

این مقاله زبان های برنامه نویسی برتر را بر اساس محبوبیت، تقاضا و مشاغل پردرآمد پوشش می دهد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.