بهترین لیست برنامه نویسی کودکان

صفر تا صد برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

بهترین لیست برنامه نویسی کودکان

۷۳۵ بازديد

بهترین وب سایت های برنامه نویسی رایگان را برای برنامه نویسی کودکان کودک خود کاوش کنید تا با ده گزینه سرگرم کننده یک زبان برنامه نویسی یاد بگیرد

برنامه نویسی برای بچه ها دیگر برای آنها یک فعالیت فوق برنامه سرگرم کننده نیست، بلکه یک نیاز برای تسلط بر برنامه درسی است. ارتباط ما با فناوری هر روز که می گذرد قوی تر می شود و به آینده دیجیتال نزدیک تر می شویم. حمایت و تشویق کودکان برای یادگیری برنامه نویسی در مراحل اولیه به آنها کمک می کند تا این مهارت را در طول زمان توسعه دهند و به آنها کمک کند تا آن را به عنوان یک حرفه دنبال کنند.

ما تا حدی به فناوری وابسته شده ایم که امروزه عملاً زندگی بدون آن غیرممکن است. همه اینها روشن می کند که چرا یادگیری نحوه کدنویسی این روزها کمتر از یک مهارت زندگی نیست. برنامه نویسی کودکان بنابراین، شروع به یادگیری نحوه کدنویسی در سنین پایین هرگز نمی تواند اشتباه باشد. تعداد زیادی وب سایت برنامه نویسی رایگان برای کودکان وجود دارد که از میان آنها، ما در اینجا بهترین وب سایت های برنامه نویسی رایگان برای کودکان را برای یادگیری برنامه نویسی فهرست کرده ایم.

10 دوره برنامه نویسی آنلاین جالب و منحصر به فرد برای کودکان.چگونه برنامه نویسی می تواند بچه ها را آنلاین ایمن نگه دارد 10 زبان برنامه نویسی برتر برای آموزش کودکان در سال 2022

Code.Org

صفحه اصلی Hour of Code، Code.org شامل آموزش‌ها و پروژه‌های تعاملی برای کلاس‌های K-5 و 6-12 است که با کدگذاری بلوک شروع می‌شود و سپس به جاوا اسکریپت، HTML و CSS منتقل برنامه نویسی کودکان می‌شود. این یک منبع جامع است که برای یادگیری در کلاس درس یا در خانه عالی است. دانش‌آموزان می‌توانند با گذراندن یک سری چهار دوره، مبانی علوم کامپیوتر را بیاموزند. دوره ها شامل پازل ها، فیلم ها و فعالیت هایی است که به دانش آموزان می رسد که بتوانند بازی ها یا داستان هایی را برای اشتراک گذاری آنلاین طراحی کنند. این یکی از بهترین وب سایت های برنامه نویسی رایگان برای کودکان برای یادگیری برنامه نویسی است.

CodaKid

CodaKid یک برنامه آنلاین است که صرفاً بر آموزش کدنویسی برای کودکان از طریق توسعه بازی و مودینگ (ایجاد تغییرات بازی) برای Minecraft متمرکز شده است. هدف آنها این است که درس های کدنویسی را از طریق تعامل مستقیم و کاربردی با کاربرد عملی جالب تر و به یاد ماندنی تر کنند. به جای درس‌های برنامه‌نویسی استاندارد و برنامه نویسی کودکان تعمیم‌یافته (مانند نوشتن «Hello World!» روی پس‌زمینه رنگی)، در عوض به دانش‌آموزان CodaKid پروژه‌های غیرمعمول و هیجان‌انگیزی داده می‌شود.

آکادمی CodeSpark

codeSpark Academy یک برنامه برنده جایزه است که به بچه ها یاد می دهد چگونه کدنویسی کنند. رابط بازی مانند برنامه نویسی را برای بچه ها سرگرم کننده می کند و آنها حتی متوجه نمی شوند که در حال یادگیری هستند. بچه ها کدنویسی را با شخصیت های دوست داشتنی به نام The Foos یاد می گیرند.

هر دنیا یک مفهوم اساسی کدگذاری را بررسی می کند که در آن بچه ها از تفکر منطقی و مهارت های حل مسئله برای کمک به Foos در انجام وظایف استفاده می کنند. این برنامه به برنامه نویسی کودکان متفکران جوان قدرت می دهد تا زمانی که بچه ها یاد می گیرند داستان ها و بازی های خود را بسازند، سازنده شوند. بر این اساس می توان آن را به عنوان یکی از برترین وب سایت های برنامه نویسی رایگان برای کودکان در نظر گرفت.

خراش

Scratch بزرگترین انجمن برنامه نویسی جهان برای کودکان و یک زبان برنامه نویسی با رابط بصری ساده است که به جوانان اجازه می دهد داستان های دیجیتال، بازی ها و انیمیشن ها بسازند. توسط بنیاد اسکرچ، یک سازمان برنامه نویسی کودکان غیرانتفاعی، طراحی، توسعه و تعدیل شده است. تفکر محاسباتی و مهارت های حل مسئله را ارتقا می دهد. آموزش و یادگیری خلاق؛ ابراز وجود و همکاری؛ و عدالت در محاسبات

ایجاد و یادگیری

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.