بهترین لیست برنامه نویسی کودکان1

صفر تا صد برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

بهترین لیست برنامه نویسی کودکان1

۶۲۷ بازديد

Learn دوره‌های رایگان برنامه‌نویسی ویدیویی برنامه نویسی کودکان زنده را برای کودکان K-12 در Scratch، روباتیک، برنامه‌های موبایل، توسعه بازی و غیره ارائه می‌دهد. برنامه درسی توسط کارشناسان گوگل، MIT و استنفورد با در نظر گرفتن بچه ها طراحی شده است. کودکان این فرصت را دارند که به ازای هر نقطه عطفی که به دست می آورند، گواهی کدنویسی دریافت کنند. روشی مشارکتی و سرگرم کننده برای یادگیری از کارشناسان زندگی در گروه های کوچک و مسیرهای یادگیری شخصی شده از بهترین برنامه درسی در کلاس.

Bee-Bot

از ربات کفپوش بسیار محبوب Bee-Bot، برنامه جدید Bee-Bot به دانش آموزان این امکان را می دهد که به راحتی از نسخه برنامه ربات استفاده کنند تا به راحتی اصول برنامه نویسی در سطوح مختلف و پازل ها را با استفاده از زنبور کارتونی، مناسب برای دانش آموزان بسیار جوان، یاد بگیرند. این به دانش آموزان اجازه می دهد تا مهارت های خود را در زبان های جهت دار و برنامه نویسی از طریق توالی های مختلف چرخش 90 درجه به جلو، عقب، چپ و راست در هر سطح بهبود بخشند.

درجه بیت

Bit Degree برنامه نویسی کودکان دوره های درجه یک را برای آماده کردن افراد برای آینده در مشاغل پیشرفته ارائه می دهد. این برنامه برای دانش آموزان سنین راهنمایی و بالاتر طراحی شده است. گزینه های بسیار متنوعی از مبتدی تا پیشرفته دارد. اگر فرزند شما می‌خواهد در دنیای واقعی آماده شود، این سایت یکی از بهترین وب‌سایت‌های برنامه‌نویسی رایگان برای کودکان است، با بسیاری از ارتباطات شغلی مرتبط و تخصص معلم.

تینکر

Tynker خلاقیت بیش از 60 میلیون کودک را تقویت می کند و به هزاران مدرسه و مربی در سراسر جهان خدمت می کند. یادگیری تعاملی مبتنی بر داستان به بچه‌ها اجازه می‌دهد تا قبل از انتقال بی‌وقفه به زبان‌های مبتنی بر متن در دنیای واقعی مانند جاوا اسکریپت و پایتون، اصول اولیه را با چالش‌های کدگذاری آسان مبتنی بر بلوک بیاموزند.

کد نویسی با برنامه نویسی کودکان بچه ها

برنامه نویسی با بچه ها بیش از 50000 کودک را آموزش داده است، از جمله مشارکت با برنامه مهندس آینده آمازون برای ارائه برنامه درسی کلاس جهانی خود به بچه های کم سابقهجمعیت های خشمگین این برنامه در NBC Today Show نمایش داده شده است و به عنوان برنامه آموزشی پیشرو در کشور شناخته می شود که به کودکان کدنویسی را آموزش می دهد. اکنون برنامه‌نویسی با بچه‌ها ماموریت دارد تا بالاترین کیفیت آموزش کدنویسی را برای کودکان، بدون توجه به اینکه در کجای کره زمین هستند، ارائه دهد.

کدموجی

Codemoji به ادغام برنامه درسی برنامه نویسی کودکان قدرتمند و سازگار خود در یک روز مدرسه کمک می کند. Codemoji با حذف نحو کد مزاحم و موانع تایپ، تمرکز بر ایموجی های بصری و قابل ارتباط، یادگیری را سریع دنبال می کند. در قلب Codemoji این باور عمیق وجود دارد که یادگیری کدنویسی نباید با فقدان تایپ ماهرانه یا سردرگمی نحوی مانع شود، بلکه باید بر ایجاد، ساخت و تسلط بر مبانی کد متمرکز شود.

 بهترین وب سایت های برنامه نویسی برای کودکان را کشف کنید. امروز، ما برخی از وب‌سایت‌های رایگان و پولی توصیه‌شده را به اشتراک می‌گذاریم که فرزندتان می‌تواند برای یادگیری زبان‌های کدنویسی با آن‌ها ارتباط برقرار کند. برخی از آنها حتی دارای کلاس های برنامه نویسی رایگان برای بچه ها هستند!

برای هر وب‌سایت برنامه‌نویسی کودکان، آنچه را که باید برنامه نویسی کودکان در آن پیدا کنیم، و چرا برای بچه‌ها عالی است، بررسی می‌کنیم. ما همچنین برخی از مزایا و معایب، و قیمت - در صورت لزوم را به اشتراک می گذاریم. ما امیدواریم زمانی که شما بهترین گزینه های آموزشی را برای فرزند خود پیدا می کنید، در زمان شما صرفه جویی کنیم!

بهترین وب سایت های برنامه نویسی رایگان برنامه نویسی کودکان برای کودکان و نوجوانان را کشف کنید

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.