برنامه نویسی کودکان8

صفر تا صد برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

برنامه نویسی کودکان8

۷۲۶ بازديد

اداره آمار کار گزارش می دهد که فرصت های برنامه نویسی کودکان شغلی برای توسعه دهندگان نرم افزار قرار است بین سال های 2018 تا 2028 21 درصد افزایش یابد - که بیش از چهار برابر میانگین نرخ برای همه مشاغل است. علاوه بر این، همه کارفرمایان از توسعه دهندگان خود نمی خواهند که مدرک چهار ساله دریافت کنند. بسیاری از آنها آنقدر در بند استعداد هستند که از هر کسی که مهارت و پتانسیل کاری لازم را داشته باشد استقبال می کنند.

 نموداری که رشد اشتغال توسعه دهندگان نرم افزار را نشان می دهد

اما اینجاست که چرا بچه ها حتی اگر علاقه ای به تبدیل شدن به توسعه دهندگان تمام وقت ندارند باید کدنویسی کنند: آنها هنوز هم می توانند از یادگیری یک یا دو زبان برنامه نویسی به طور حرفه ای بهره ببرند. دانش برنامه نویسی صرف نظر از پیشینه تحصیلی یا علاقه شغلی فرزند شما ارزشمند است. در برخی موارد، حتی ممکن است این توانایی باشد که در نهایت آنها را بالاتر از رقبای بازار کار خود قرار دهد!

بزرگترین مانع فقط تسلط بر اولین زبان برنامه نویسی است برنامه نویسی کودکان – اما زمانی که آنها این کار را انجام دهند، در موقعیت خوبی برای یادگیری زبان ها، چارچوب ها و فناوری های مختلف در آینده خواهند بود.

منابع اضافی:چرا برنامه نویسی سرمایه گذاری در آینده فرزند شما است - Tynkerاگر می خواهید در یکی از پردرآمدترین صنایع - Monster شغلی داشته باشید، امروز به کدنویسی نیاز دارید.

4 دلیل اصلی برای اینکه به مهارت های کدنویسی نیاز دارید حتی اگر نمی خواهید مهندس باشید - The Muse

  1. کدنویسی اعتماد به نفس و مهارت های ایرانیان سایبرارتباطی را بهبود می بخشد

وقت آن رسیده است که یک تصور غلط رایج را از بین ببریم. کدنویسی به دور از یک فعالیت انفرادی است. به جز فریلنسرها و عملیات تک نفره، اکثر برنامه نویسان نرم افزار به صورت تیمی کار می کنند و به برنامه نویسی کودکان طور جمعی برای رسیدن به اهداف توسعه تلاش می کنند.

یک مطالعه منتشر شده در فناوری اطلاعات و نرم افزار نشان داد که عملکرد توسعه دهندگان به قدری با پویایی تیم مرتبط است که برای بهبود یکی، کسب و کارها باید به دیگری رسیدگی کنند. همانطور که محققان می نویسند: «تقویت تجارب عملکرد مستلزم این استاستفاده از عوامل نرم، مانند ارتباطات، روحیه تیمی، هویت تیمی و ارزش‌ها در فرآیند کلی توسعه.

مطمئن؛ نیازی نیست که کدنویسی یک تلاش گروهی باشد، اما زمینه بسیار خوبی برای همکاری فراهم می کند. ثبت نام فرزندتان در یک کلاس برنامه نویسی می تواند راهی عالی برای توسعه مهارت های ارتباطی و تیم سازی او باشد – و داشتن مهارت های ارتباطی به خوبی تنظیم شده، کودکان را قادر می سازد تا در محیط های اجتماعی حرکت کنند، با دیگران همکاری کنند، عملکرد تحصیلی خوبی داشته باشند و به اهداف خود برسند.

مهم‌تر از همه، بچه‌ها یاد می‌گیرند که اعتماد به نفس و یک تصویر سالم از خود ایجاد کنند. یک پروژه کدنویسی به فرزند شما می آموزد که هر مشکلی قابل حل است، که با تلاش خلاقانه و کار گروهی مکرر برنامه نویسی کودکان می توان بر هر مانعی غلبه کرد. آیا دلیل بهتری برای اینکه چرا بچه ها باید کدنویسی را یاد بگیرند می تواند وجود داشته باشد؟ احتمالا نه.

منابع اضافی:کدنویسی بر عزت نفس دانش آموز شما تأثیر می گذارد - کدرز خوب ربات‌های کدنویسی برای بچه‌ها می‌توانند به آنها در ایجاد اعتماد به نفس کمک کنند - جریان ابزار

کدنویسی سه راه مهارت های ارتباطی را تقویت می کند - Tynkerافکار نهایی: چرا بچه ها باید کدنویسی کنند؟

به جرات می توان گفت که برنامه نویسی یکی از سازنده ترین برنامه نویسی کودکان سرگرمی های فرزند شماست، به خصوص که می تواند به او کمک کند پشتکار، ارتباطات، خلاقیت و تفکر بالاتر را توسعه دهد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد