آموزش برنامه نویسی برای کودکان

صفر تا صد برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

آموزش برنامه نویسی برای کودکان

۷۲۳ بازديد

آی آموزش برنامه نویسی کودکان ا عاشق ورزش و علوم، فناوری، مهندسی و ریاضیات (STEM) هستید؟ یاد بگیرید که چگونه درصد گل میدان خود را محاسبه کنید، درست مانند بهترین بازیکنان NBA! این اردو شامل فعالی آموزش برنامه نویسی کودکان ت هایی در رشته های بسکتبال، فوتبال، فوتبال و والیبال است!

موسسه رهبری RISE

موسسه رهبری تابستانی RISE یک برنامه رهبری و آمادگی دانشگاهی  آموزش برنامه نویسی کودکان برای دانش‌آموزان کلاس 10 تا 12 است که میراث شیاطین خورشید سیاه و آفریقایی آمریکایی دانشگاه ایالتی آریزونا را جشن می‌گیرد و ادامه می‌دهد.

 

این مؤسسه ابزارهایی را برای کمک به دانش‌آموزان در پرورش توانایی‌های رهبری خود در حین ادامه خدمت در مدارس و جامعه فراهم می‌کند. دانش‌آموزان همچنین منابعی را دریافت خواهند کرد که به آنها کمک می‌کند تا در روند تحصیل در کالج حرکت کنند و در عین حال از فارغ‌التحصیلان سیاه‌پوست، کارکنان، دانشجویان و اعضای جامعه آگاهی پیدا کنند. ASU ی آموزش برنامه نویسی کودکان ک جامعه فراگیر است که پذیرای همه افراد با پیشینه‌های مختلف است و مفتخر است که این موسسه را در ادامه تلاش‌ها، شرکا و تعهد خود به جامعه سیاه‌پوست آریزونا ارائه دهد.

کمپ خشت - کمپ تابستانی مدرسه هنر

با کاوش در ساختمان های دستی سرامیکی و طراحی سطح، دید خود را زنده کنید! در این کمپ، فرم‌های سرامیکی تخیلی ایجاد می‌کنید و روش‌های مختلف طراحی سطح را با استفاده از تکنیک‌های زیر لعاب، نقاشی و کنده کاری به کار می‌برید. دانش‌آموزان با فرآیند کامل سفال‌سازی آشنا می‌شوند و می‌توانند قطعات پخته شده خود را پس از پایان اردو برداشته و به خانه ببرند.

تجربه تابستانی در مرکز شهر

Summer Experience at Downtown یک برنامه تعاملی است که پردیس پر جنب و جوش ASU Downtown را جشن می گیرد. دانش‌آموزان کلاس نهم تا دوازدهم برنامه‌ریزی آمادگی دانشگاهی را بررسی خواهند کرد و فرصتی برای تعامل با فارغ‌التحصیلان موفق ASU و اعضای SPARKS (دانشجویان فعلی ASU) و شرکت در سمینارها، ار آموزش برنامه نویسی کودکان ائه‌ها، و اکتشافات شغلی و اصلی خواهند داشت. جوامع آموزشی که توسط آموزش برنامه نویسی کودکان  دانشکده ASU تدریس می شود شامل پرستاری، روزنامه نگاری و مطالعات پیش از حقوق می شود.

یا 150 دلار غیر مسکونی (فقط در روز) بورسیه های مبتنی بر نیاز موجود است

هزینه: 300 دلار مسکونی (شبانه) یا 150 دلار غیر مسکونی (فقط روز) بورسیه های مبتنی بر نیاز موجود است

عکاسی دیجیتال - اردوی تابستانی مدرسه هنر

محله و خانه خود را با چشم یک عکاس کاوش کنید! در این کمپ آنلاین، ترکیب بندی را تمرین خواهید کرد و سبک های مختلف عکاسی را از راحتی خانه و تلفن خود کشف خواهید کرد. هر دانش آ آموزش برنامه نویسی کودکان موز بر اساس نیازهای فردی خود بازخورد ارزشمند 1 به 1 دریافت خواهد کرد. در پایان اردو، هر شرکت کننده عکس های مورد علاقه خود را در هفته انتخاب می کند تا کتاب عکس خود را ایجاد کند! اینها توسط دانشکده هنر خریداری شده و پس از پایان اردو تحویل داده می شود. دانش‌آموزان برای عکاسی به گوشی هوشمند نیاز دارند (یا ممکن است از دوربین‌های دیجیتال خود استفاده کنند). علاوه بر این، مشارکت مجازی مستلزم دسترسی به رایانه یا تبلت با دسترسی مطمئن به اینترنت است.

یک برنامه رهبری پرانرژی در دانشگاه ایالتی آریزونا برای جوانان و سالمندان در حال رشد از آریزونا است. به مدت یک هفته، دانش آموزان منتخب در کارگاه ها و فعالیت های کاوش در آموزش عالی، توسعه رهب آموزش برنامه نویسی کودکان ری و مشارکت جامعه - همه در یک محیط همتای مشترک شرکت می کنند.

هنر زیر میکروسکوپ - اردوی تابستانی مدرسه هنر

به هنر، طبیعت و علم علاقه دارید؟ همانطور که نمونه ها را در آنجا بررسی می کنیم، آبرنگ و کت آزمایشگاهی خود را بگیرید

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد