برنامه نویسی کامپیوتر

صفر تا صد برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

برنامه نویسی کامپیوتر

۷۲۱ بازديد

موسسه دهخدا مفتخر به رویکرد آموزشی خود است که برنامه نویسی کامپیوتر در طول سالیان متمادی توسط کارشناسان برجسته آموزشی تهیه و اصلاح شده است. این رویکرد در کتاب های درسی منتشر شده و برای کلاس های تدریس شده در برنامه یادگیری فارسی استفاده می شود.

فارسی دهخدا (1) کتاب درسی برای زبان آموزان خارجی

شامل کتاب درسی، کتاب کار و سی دی می باشد. کتاب درسی از چهار قسمت تشکیل شده است: بخش اول کتاب به آموزش الفبای فارسی و آواها و بخش دوم کتاب به آموزش زبان اختصاص دارد. بخش دوم در دوازده درس تنظیم شده است که هر درس به یکی از موضوعات مورد نیاز در زندگی اجتماعی اختصاص دارد.

بنابراین، این قسمت از کتاب به مهارت‌های مکالمه شامل مکالمه روزانه، آموزش واژگان، دیالوگ‌های موقعیتی، درک مطلب، شنیداری و همچنین نوشتن می‌پردازد. قسمت سوم کتاب کار است و سعی شده برای هر درس تمرین های مفیدی در نظر گرفته شود.

بخش چهارم کتاب به افعال به کار رفته در دروس برنامه نویسی کامپیوتر اختصاص دارد و در بخش آخر تصاویر مربوط به مباحث دوازده درس از بخش دوم ارائه شده است. این کتاب درسی برای بزرگسالانی که آشنایی قبلی با زبان فارسی ندارند تهیه شده است.

این طرح برای یک دوره آموزشی هفتاد و پنج ساعته طراحی شده است ایرانیان سایبرو هدف نهایی این است که زبان آموزان بتوانند با یادگیری الفبای فارسی در پایان دوره متون ساده را بخوانند و با استفاده از ساختارهای ساده زبان فارسی در زبان فارسی صحبت کنند. موقعیت های واقعی و رفع نیازهای اساسی آنها در جامعه فارسی زبان. آنها همچنین می توانند در مورد موضوعات ساده صحبت کنند، مقاله بنویسند و به طور کلی بتوانند با فارسی زبانان ارتباط موثر برقرار کنند.

سطح کتاب بر اساس چارچوب CEFR: A1 ادامه مطلب و دانلود فایل صوتی رایگان آموزش زبان فارسی: اول ابتدایی

(برای زبان آموزان فارسی به عنوان یک زبان خارجی)

این کتاب به عنوان جلد اول از دوره شش سطحی زبان فارسی (ابتدایی 1 و 2، متوسط ​​1 و 2 و پیشرفته 1 و 2) برای فارسی آموزان مؤسسه لغت نامه دهخدا و مرکز بین المللی فارسی شناسی تألیف شده است. از دانشگاه تهران. این شامل الفبا، ساختارهای ساده و واژگان ساده مربوط به سطح اول ابتدایی است.

 این کتاب هر چهار مهارت خواندن، نوشتن، گفتار و برنامه نویسی کامپیوتر شنیدن را پوشش می دهد و بر اساس روش ارتباطی آموزش است. دکتر ضیاء قاسمی که بیش از ده سال دروس فارسی را تدریس کرده است این کتاب را نوشته است.

ادامه مطلب و دانلود فایل صوتی رایگان فارسی به فارسی

کتاب حاضر به آموزش الفبای فارسی می پردازد و پس از الفبا، دروس کتاب ارائه شده است. کتاب شامل 12 درس است و مخاطبان این کتاب غیر فارسی زبانانی هستند که یا فارسی نمی دانند و یا دانش بسیار کمی از این زبان دارند و با الفبای فارسی آشنایی ندارند. در این کتاب زبان آموزان با ساختارهای ساده زبان فارسی و زمان های پرکاربرد و کلمات پرکاربرد زبان فارسی برای رفع نیازهای ارتباطی اولیه خود آشنا می شوند.

سطح کتاب بر اساس چارچوب CEFR: A1 درک مطلب فارسی (دوره ابتدایی)

کتاب درک مطلب فارسی ابتدایی کتابی تک مهارتی است که بر مهارت های خواندن در مقاطع ابتدایی و ابتدایی متمرکز است. چاپ چهارم این کتاب منتشر شد. این کتاب مشتمل بر هجده متن است و برنامه نویسی کامپیوتر در پایان هر درس متن کوتاهی با عنوان Reading More برای علاقه مندان به مطالعه متن های بیشتر ارائه شده است.

متون کتاب از آسان تا دشوار است و موضوعات با توجه به نیازهای اجتماعی و فرهنگی زبان آموز در مورد جامعه فارسی زبان امروزی انتخاب شده است.

سطوح کتاب بر اساس چارچوب CEFR: A2 و B1 ادامه مطلب و دانلود فایل صوتی رایگان درک مطلب فارسی (دوره متوسط)

کتاب فارسی Reading Comprehension Intermediate کتابی تک مهارتی است که بر مهارت های خواندن در سطوح متوسط ​​و ابتدایی پیشرفته تمرکز دارد. چاپ دوم این کتاب منتشر شد. این کتاب مشتمل بر هجده متن  برنامه نویسی کامپیوتر است و در پایان هر درس متن کوتاهی با عنوان Reading More برای علاقه مندان به مطالعه متن های بیشتر ارائه شده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد