کلاس های تابستانی3

صفر تا صد برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

کلاس های تابستانی3

۷۳۵ بازديد

می توانید عضویت رایگان را از اینجا کلاس های تابستانی دریافت کنید. در زیر توضیح می دهم که چگونه می توانید بلافاصله عضویت را لغو کنید. این بسیار آسان است و فقط چند کلیک طول می کشد. حتی پس از پایان کار نیز می‌توانید از کتاب‌های صوتی که گرفته‌اید استفاده کنید.

کتاب‌های صوتی minecraft-audible-exclusive: کتاب‌های صوتی دنیای مکعب.

بلافاصله لغو کنید، کتاب صوتی را نگه دارید

شما فقط کتاب صوتی رایگان می خواهید و نه یک اشتراک آزاردهنده؟ این شرم نیست! و مشکلی نیست می‌توانید بلافاصله عضویت Audible خود را لغو کنید و همچنان کتاب صوتی خود را نگه دارید. برای انجام این کار، با اکانت آمازون خود وارد audible.de شوید و بر روی My Account کلیک کنید. در آنجا پیوند بدون عارضه برای لغو اشتراک خود را خواهید یافت: لغو اشتراک. تایید و خوب.

نحوه: لغو اشتراک شنیداری.در یک نگاه کلاس های تابستانی .Audible را به صورت رایگان (30 روز): در اینجا امتحان کنید.عضویت اصلی (90 روز اجازه می دهد): اینجا.Audible را لغو کنید و کتاب صوتی را نگه دارید: اینجا.از گوش دادن لذت ببرید

اگر یک ماه آزمایشی رایگان از طریق پیوندهای موجود در این مقاله دریافت می کنید، می توانید به طور همزمان از dailydpad.de پشتیبانی کنید. ما یک پورسانت کوچک دریافت می کنیم و شما هیچ چیز اضافی پرداخت نمی کنید. از حمایت شما متشکرمدنیای Minecraft خود را بسازید: نکات و ایده هایی برای پروژه های ساختمانی خلاقانه

طراحی و دکوراسیون داخلی، پل ها و قلعه ها، دفاعیات، تله ها و توپ ها.ترفندهای حرفه ای متعدد، به عنوان مثال برای ساخت و ساز در زیر آب یا در هوا

در Minecraft، می توانید ساختمان ها و امکانات بسیار متنوعی را از بلوک های ساده بسازید. به سختی محدودیتی برای خلاقیت شما وجود دارد.

چه بخواهید یک خانه ساده، جاده، پل، باغ، کشتی، قلعه، قلعه یا ایرانیان سایبرحتی یک بالون هوای گرم بسازید، در اینجا نحوه انجام آن را یاد خواهید گرفت. و برای اینکه اجرای ایده های شما به دلیل کمبود تکنولوژی کلاس های تابستانی با شکست مواجه نشود، نکات و ترفندهای زیادی را در این کتاب خواهید یافت که با آنها می توانید پروژه های ساختمانی خود را حتی بهتر اجرا کنید.

نمونه های متعددی از ساخت و ساز در زمین، داخل و زیر آب و حتی در هوا نیز به شما الهام می دهد و ایده های زیادی برای پروژه های خود به شما می دهد.

با این کتاب شما یک سازنده حرفه ای Minecraft خواهید شد.

دنیل براون از همان ابتدا طرفدار Minecraft بوده و به عنوان یک حرفه ای، تمام جنبه های بازی را می داند. او قبلاً چندین کتاب در مورد Minecraft نوشته است. راهنمای نهایی برای همه چیزهایی که باید در مورد Minecraft بدانید. برای همه Minecrafters و کسانی که می خواهند یکی شوند.

SparkofPhoenix دانش متمرکز Minecraft و حقایق کاملاً جدید در مورد به روز رسانی هیجان انگیز Aquatic را ارائه می دهد! جهان های جدید بازی، آیتم ها و اوباش را در دنیای زیر آب کشف کنید. شیرجه بزنید و به دنبال گنجینه های مرموز در کشتی های غرق شده بگردید! صخره‌های مرجانی زیبا، گروه‌های بی‌نظیر و امکانات بی‌شماری جدید، احتمالاً محبوب‌ کلاس های تابستانی ترین بازی تمام دوران‌ها را به شما ارائه می‌دهند.

علاوه بر این، SparkofPhoenix نکات مهم و اطلاعات داخلی در مورد هک های فناوری جدید، ایده های خلاقانه دکوراسیون، اشکالات دیوانه کننده و چیزهای جدید در Minecraft که هنوز نمی دانستید به شما می دهد.

مهم ترین حقایق در مورد به روز رسانی جدید Aquatic

دانش حرفه ای متمرکز برای همه Minecrafters

آموزش کشاورزی خودرو.با تزئینات جدید، اشکالات دیوانه و فن آوری کلاس های تابستانی رداستون.تمام جلدهای کتاب Minecraft SparkofPhoenix تا به امروز:SparkofPhoenix: 200 چیزی که درباره Minecraft نمی دانستید. دانش جدید Minecraft
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد