کلاس های تابستانی4

صفر تا صد برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

کلاس های تابستانی4

۷۳۰ بازديد

اکنون به کلوپ استیو اسکلت بپیوندید کلاس های تابستانی برای جزئیات وب سایت اصلی من را بررسی کنید - این در کتاب آمده است. (دستورالعمل‌ها، نکات، کتاب‌ها، نقشه‌ها، پوست‌ها، دانه‌ها و موارد دیگر را رایگان دریافت کنید) یادداشت نویسنده: این یک کتاب Minecraft غیر رسمی است.

 Minecraft یک علامت تجاری ثبت شده و متعلق به Mojang AB و صاحبان مربوطه آن است که این کتاب را تأیید، تأیید، حمایت مالی یا مجوز نمی‌دهند. Minecraft(R)/TM & (c) 2009-2016 Mojang AB/Notchمن اسکلت استیو هستم، نویسنده کتاب های *حماسی* غیر رسمی Minecraft.

 از اینکه صفحه نویسنده من را بررسی کردید متشکرم! داستان های من غذای ناخواسته Minecraft معمولی شما برای مغز نیستند. من سخت کار می کنم تا توطئه های عالی و شخصیت های پیچیده طراحی کنم تا شما را با کفش های خود به یک ترن هوایی ببرد! ار ... پنجه ها.

پاهای هیولا، شاید؟ همه داستان‌های من که کلاس های تابستانی توسط (فقط) من نوشته شده‌اند، برای همه سنین طراحی شده‌اند - مانند مجموعه‌های هری پاتر - و آنها سفرهای پیچیده ماجراجویی حماسی هستند! برای چیزهای ساده‌تر، کتاب‌های «سریال هواداران» را که همکاری من و طرفدارانم است، بررسی کنید.

 بچه های باهوش این کتاب ها را دوست خواهند داشت! نوجوانان و بزرگ‌سالان خجالتی در ارتباط با شخصیت‌ها و داستان‌ها اوقات خوشی را سپری می‌کنند و درگیر مبارزات مثلاً یک نینجای اندرمن تازه کار (الیاس) یا پادشاه خزنده جوان و ساده لوح (Cth'ka) می‌شوند. و حتی مرغی که حاضر نیست اسب جنگی شوالیه زامبی باشد! اگر عاشق این کتاب‌ها هستید، حتماً به Skeleton Steve Club بپیوندید! رایگان است! شما دریافت خواهید کرد: - کتاب های رایگان MINECRAFT - راهنمای رایگان "نکات و ترفندهای Minecraft" - لیست رایگان "ده نکته کمیاب در Minecraft"

- راهنمای رایگان "12 کاری که هنگام شروع یک بازی جدید انجام ایرانیان سایبر می دهم" - ایمیل هایی با دنیای جالب دانه‌ها، پوسته‌های بازی سفارشی و نقشه‌های جهان (ساخته شده توسط ME) - به نقشه‌های کلاس های تابستانی معمولی برای کارت‌های هدیه آمازون بروید –

 اخبار زمانی که کتاب جدیدی منتشر می‌کنم این هم وب‌سایت من: www.SkeletonSteve.com هر زمان که کتاب‌هایم را منتشر می‌کنم مطمئن شوید که با کتاب‌هایم همراه هستید. یک چیز جدید! اگر می‌خواهید بدانید چه زمانی کتاب‌های جدید منتشر می‌شوند، در لیست پستی من و Skeleton Steve Club ثبت نام کنید.

رایگان است! من همچنین در فیس بوک، توییتر، DeviantArt و یوتیوب هستم، برای پیوندها به SkeletonSteve.com بروید. در لیست پستی من "اشتراک" شوید و به روز رسانی های رایگان دریافت کنید! من عاشق آوردن داستان های Minecraft خود برای خوانندگانی مانند شما هستم، و امیدوارم روزی بیش از 100 داستان را منتشر کنم!

 اگر ایده جالبی برای داستان Minecraft دارید، لطفاً یک ایمیل از وب سایت من برای من ارسال کنید، و من ممکن است ایده شما را به یک کتاب واقعی تبدیل کنم. آیا می‌خواهید درباره Minecraft بیشتر بدانید و کلاس های تابستانی حتی عمیق‌تر در دنیای بلاک بازی شیرجه بزنید؟ همانطور که مشخص است، تعداد زیادی کتاب در این بازی وجود دارد.

 حتی کتاب های صوتی! و حتی بهتر: کتاب های صوتی رایگان. رمان‌های دنیای مکعب، که با رتبه‌بندی برتر در آمازون فهرست شده‌اند، از محبوبیت خاصی برخوردار هستند. در صورت تمایل، می توانید نکاتی در مورد بازی برای شما خوانده شود. ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه کتاب های صوتی را به صورت رایگان دانلود کنید.

به طور انحصاری در Audible

می توانید انواع کتاب های صوتی Minecraft را از Audible یا شرکت مادر آمازون تهیه کنید. بازدیدکنندگان توجه قیمت منصفانه 0 یورو را در آمازون خواهند یافت.

 البته، این کاملا درست نیست، زیرا بسیاری از کتاب های صوتی کلاس های تابستانی در واقع 20 یورو و بیشتر قیمت دارند. با این حال، اگر Audible را به مدت 30 روز رایگان تست کنید (اعضای Prime حتی 90 روز)، می توانید یک کتاب صوتی را به صورت رایگان دانلود کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد