کلاس های تابستانی 5

صفر تا صد برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

کلاس های تابستانی 5

۷۳۳ بازديد

مشابه نحوه استفاده حرفه ای های برنامه نویسی کامپیوتر کلاس های تابستانی از جاوا اسکریپت، راه را برای بچه ها هموار می کند تا اسناد وب ساده را به بازی های مقیاس کامل و برنامه های تعاملی شگفت انگیز تبدیل کنند. هر پروژه ای که آنها ایجاد می کنند می تواند توسط مخاطبان گسترده ای به اشتراک گذاشته شود و استفاده شود.

با کیفیت های سازماندهی شده جاوا اسکریپت، کمی گسترده است. قبل از اینکه بتوانند مزایای جاوا اسکریپت را به حداکثر برسانند، باید با آرایه ها، توابع، جداول حلقه، متدها، اشیا، پارامترها و متغیرها به طور کامل آشنا باشند.

یک جلسه مزه دار رایگان رزرو کنید10. سی شارپ (یونیتی)

سی شارپ ممکن است کاملاً یک زبان برنامه نویسی نباشد، زیرا یک موتور بازی محبوب است که به نام Unity با زبان خاص خود شناخته می شود، اما به دلیل آنچه می تواند ارائه دهد، شایسته حضور در این کلاس های تابستانی لیست است.

این یک ابزار عالی برای آموزش کدنویسی به کودکان است زیرا آنها بازی های با کیفیت بالا و ظاهر حرفه ای ایجاد می کنند. سی شارپ یک برنامه توسعه بازی با منبع بسته و چند پلتفرمی است که به کاربران امکان می دهد با اشیاء سه بعدی بازی کنند. همچنین گزینه هایی برای افزودن عناصر مختلف به این اشیاء وجود دارد.

نزدیکترین زبان برنامه نویسی به سی شارپ جاوا است و بنابراین یادگیری آن آسان است.اگرچه سی شارپ در درجه اول به عنوان زبان اصلی برای توسعه برنامه در ویندوز شناخته می شود، اما می توان از آن برای بسیاری از پروژه ها فراتر از برنامه های کاربردی ویندوز استفاده کرد. ویژگی های بصری آن و کامل است. پشتیبانی NET آن را بهترین انتخاب می کندهنگام ساختن نرم ایرانیان سایبر افزار دسکتاپ برای سیستم عامل ویندوز.

یونیتی سی شارپ را برای بچه‌ها قابل درک می‌کند، مخصوصاً هنگام ایجاد بازی با استفاده از موتور. علاوه بر این، یادگیری الزامات ذاتی سی شارپ، بچه ها را با مهارت های برنامه نویسی و نرم افزاری مجهز می کند که می توانند به راحتی از آنها در تلاش های کدنویسی خود در آینده استفاده کنند. این باعث می شود C# و Unity نقطه شروع خوبی برای برنامه نویسان کلاس های تابستانی جدید مانند فرزند شما باشد.

یک جلسه مزه دار رایگان رزرو کنید11. سویفت (زمین های بازی سوئیفت)

Swift یا Swift Playgrounds، یک زبان برنامه نویسی انحصاری IOS، در ابتدا در سال 2016 معرفی شد و به عنوان ابزاری برای آموزش برنامه نویسی به کودکان به بازار عرضه شد. تا به امروز، یکی از بهترین ابزارهای برنامه نویسی و زبان های برنامه نویسی برای کودکان باقی مانده است.

برنامه Swift Playgrounds آموزش های مختلف کدنویسی و چالش های برنامه نویسی گیمیفی شده را ارائه می دهد که کودکان می توانند آنها را تکمیل کنند. رابط کاربری آن هم تمیز و هم از نظر بصری کلاس های تابستانی دلپذیر است. اگر به تنهایی فراتر از تجربه نگاه می کنید، این یک زبان برنامه نویسی است که باید امتحان کنید.

  1. یاقوت سرخ

آخرین اما نه کم اهمیت ترین زبان برنامه نویسی Ruby برای کودکان است که به صورت پویا و شی گرا تایپ می شود. مانند بسیاری از زبان های برنامه نویسی دیگر، از نحو واضح، جمع آوری زباله و کامپایل به موقع برای بهینه سازی تجربه کدنویسی استفاده می کند. از الگوهای برنامه نویسی چندگانه برای کدنویسان جدی، از جمله کدگذاری عملکردی و رویه ای پشتیبانی می کند.

روبی که برای برنامه نویسان جدید و بچه های جوان ایده آل است، این قابلیت را دارد که مفاهیم به ظاهر پیچیده را به شیوه ای معمولی و ساده معرفی کند.

این یک زبان برنامه نویسی است که به طور خاص برای تبدیل کدنویسی به یک فعالیت ساده و بدون عارضه طراحی شده است. سازنده آن بیان می کند که از اصل کمترین شگفتی یا فلسفه POLA پیروی می کند و بر اساس زبان های برنامه نویسی مانند BASIC، Lisp، و Smalltalk است.

زبان های برنامه نویسی کودکان: سوالات متداول با بحث در مورد کلاس تابستانی بهترین زبان های برنامه نویسی برای کودکان، ما همچنین به سوالات متداول در مورد این موضوع خواهیم پرداخت.کدام زبان برنامه نویسی برای بچه ها راحت ترین است؟
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد