کلاس های تابستانی6

صفر تا صد برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

کلاس های تابستانی6

۶۱۷ بازديد

با بسیاری از زبان های برنامه نویسی امروزی، ممکن کلاس های تابستانی است چندین زبان برنامه نویسی وجود داشته باشد که یادگیری آنها برای کودک شما آسان باشد. از جمله مواردی که در لیست ما در بالا مورد بحث قرار گرفت، Python، Ruby، Java، C++، Scratch و بسیاری دیگر هستند.

یک جلسه مزه دار رایگان رزرو کنید آیا یک کودک می تواند C++ را یاد بگیرد؟

ما نگرانی ها و شک های شما را در مورد یادگیری زبان های برنامه نویسی توسط کودکان درک می کنیم. بخشی از اینها شامل این تصور غلط رایج است که یادگیری نحوه کدنویسی پیچیده است. به عنوان مثال، آیا فرزند شما می تواند C++ را یاد بگیرد؟

بله آنها میتوانند. زبان برنامه نویسی C++ فرصت هایی کلاس های تابستانی را برای بچه ها برای ایجاد صفحات وب، توسعه بازی ها و موارد دیگر باز می کند. یادگیری این ابزارها آنها را برای حرفه و سرگرمی های خود در آینده آماده می کند.

آیا یک کودک 7 ساله می تواند کدنویسی را یاد بگیرد؟

بله قطعا می توانند. چندین چیز وجود دارد که کدنویسی می تواند به کودک بیاموزد. اینها شامل پرورش خلاقیت آنها، سرگرم کننده تر کردن و جذاب تر کردن یادگیری ریاضیات، توسعه مهارت های حل مسئله، توانمندسازی تفکر محاسباتی، ترویج یادگیری از طریق انجام دادن و بسیاری موارد دیگر است.

یک جلسه مزه دار رایگان رزرو کنید روی آینده کلاس های تابستانی فرزندتان سرمایه گذاری کنید

اکنون که بهترین زبان های برنامه نویسی را که می توانند حرفه برنامه نویسی فرزندانتان را راه اندازی کنند، یاد گرفته اید، تصمیم با شماست. با مزایای بسیاری که یادگیری نحوه کدنویسی می تواند داشته باشد، دلیلی وجود ندارد که شما روی این نوع یادگیری سرمایه گذاری نکنید.

هر زبان برنامه نویسی به اندازه دیگری سودمند است، از سهولت ایرانیان سایبر استفاده تا توانایی های نهفته. به یاد داشته باشید، شما باید رشد و تکامل فرزندتان را در نظر بگیرید. به بسیاری از والدینی بپیوندید که از مزایای یادگیری برنامه‌نویسی فرزندانشان بهره می‌برند! در دنیای امروزی که همه ما توسط فناوری احاطه شده ایم، کدنویسی از یک فعالیت جالب بعد از مدرسه به یک مهارت مهم تبدیل شده است. در ابتدا، کدنویسی ممکن است کمی غیرممکن به نظر برسد، اما بیشتر شبیه یادگیری یک زبان کلاس های تابستانی جدید است.

به عنوان یک والدین، ممکن است همه چیز کمی گیج کننده به نظر برسد، به خصوص اگر از یک پیشینه غیر کدنویسی باشید، اما منابع زیادی برای کمک به والدین برای پر کردن این شکاف و ارائه تجربه یادگیری بهتر برای بچه ها وجود دارد.

بررسی کنید: 5 نکته ضروری در مورد کدنویسی برای کودکان

در زیر طیف وسیعی از برنامه‌ها، وب‌سایت‌ها و دیگر پلت‌فرم‌های برنامه‌نویسی آنلاین فهرست شده‌اند که تفکر سیستماتیک را که برای برنامه‌نویسی و کدنویسی مرکزی است، به بچه‌ها آموزش می‌دهند.

بهترین وب سایت های کدنویسی برای مبتدیان

زبان های برنامه نویسی: HTML، Python، CSS، JavaScript، Kotlin، Swift، Scratch و بسیاری دیگر

کدینگال یک پلتفرم مبتنی بر وب و موبایل مبتنی بر جامعه است که بچه‌ها می‌توانند با هم کدنویسی کنند. این برنامه دارای یک برنامه درسی منحصر به فرد است، تنها برنامه درسی کد نویسی جهان بر اساس BIDE، STEAM، و طبقه بندی بلوم که برای آموزش علمی کدنویسی طراحی شده است.

این پلتفرم چارچوب استاندارد و صنعت کامپیوتر علم کامپیوتر K-12 را برای ایجاد محصولات هدایت‌شده، ویدئوها و جلسات آموزشی زنده برای آموزش کدنویسی و تفکر منطقی به دانش‌آموزان در بر می‌گیرد.

کدینگال یک جامعه به سرعت در حال رشد برای کلاس تابستانی تقویت روحیه یادگیری مشارکتی دارد. جامعه تعامل را از طریق بحث‌ها، آزمون‌ها، مسابقات، تابلوهای امتیازات و جوایز افزایش می‌دهد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد