آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان1

صفر تا صد برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان1

۶۰۳ بازديد

چرا بسیاری از شرکت ها Kotlin را برای آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان برنامه نویسی یک اپلیکیشن انتخاب می کنند؟پاسخ در قابلیت های Kotlin نهفته است که مرزهای جاوا را جابه جا می کند و امروزه برای بسیاری از توسعه دهندگان یک موهبت است.

سنتزی کاتلین یک زبان برنامه نویسی مختصرتر و سریعتر از جاوا است که پرمخاطب تر است.به زبان ساده: با Kotlin می توانید کد کمتری نسبت به جاوا بنویسید.بیایید یک مثال عملی برای درک تفاوت کد بین دو زبان بیاوریم:

توسعه جاوا نمونه ای از نوشتن "Hello World" در کد جاواتوسعه اپلیکیشن Kotlinنمونه ای از نوشتن "Hello World" در کد کاتلین نوشتن کد کمتر به این معنی است:احتمال کمتر باگ و سایر خطاها؛تسریع زمان توسعه؛کاهش هزینه.

به همین دلیل است که بسیاری از توسعه دهندگان Kotlin را به جاوا ترجیح می دهند.قابلیت همکاری یکی از ویژگی های کاتلین توانایی آن در تعامل و عملکرد با همان رقیب جاوا است.

از همان ابتدا، هدف پروژه استفاده از دانش و مهارت های موجود برای در دسترس قرار دادن هر کتابخانه جاوا در دسترس برنامه نویسان Kotlin بود.

همه اینها به این معنی است که:توسعه دهندگان تعدادی کتابخانه جاوا برای ایجاد ماژول با Kotlin در اختیار دارند و در عین حال می توانند کد جاوا را از Kotlin به لطف استفاده از مبدل های شرکت JetBrains تولید کنند.

 به بیان ساده، این دو زبان می توانند آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان به صورت هماهنگ روی یک پروژه کار کنند.این بدان معنی است که انتقال از جاوا به کاتلین برای یک توسعه دهنده به دلیل قرابت دو زبان و ابزارهای تبدیل موجود بسیار ساده است.

ایمنی آآیا شما یک کارآفرین هستید و می خواهید بدانید که آیا از جاوا یا کاتلین برای توسعه برنامه اندروید خود استفاده کنید؟

با خواندن مقاله ما پاسخ را خواهید یافت.ما به شما خواهیم گفت که هر دو زبان برنامه نویسی دارای چه نقاط قوت هستند و بر اساس آنها خواهید دانست (کدام یک از جاوا و کاتلین بهترین زبان برای توسعه برنامه اندروید شما است.

و اگر مطمئن نیستید، همیشه می توانید از توسعه دهندگان با تجربه ما بپرسید.با شنیدن خبر ساخت اپلیکیشن اندروید چه زبان برنامه نویسی به ذهن شما خطور می کند؟

قطعا جاوا و این طبیعی است زیرا بیش از 20 سال سابقه دارد ایرانیان سایبر و اکثر برنامه های اندروید با این زبان ساخته شده اند.اما آیا می دانستید که زبان های جدید رهبری جاوا را در دنیای اندروید به چالش می کشند؟

یکی از آنها Kotlin است، یک زبان نسبتا آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان جدید که برخی معتقدند جایگزین جاوا در صحنه توسعه برنامه های تلفن همراه شده است.

اما آیا حقیقت دارد؟شاید هنوز خیلی زود است که بگوییم، اما ما معتقدیم که کاتلین نمی تواند جاوا را 100٪ جایگزین کند.

ما در پایان مقاله توضیح خواهیم داد که چرا جاوا و کاتلین را به تفصیل توضیح می دهیم و به شما کمک می کنیم تصمیم بگیرید کدام زبان برنامه نویسی برای پروژه توسعه برنامه بعدی شما بهترین کارایی را دارد.

از آنجایی که تصور می کنیم بیشتر در مورد جاوا شنیده اید، ابتدا می خواهیم به شما بگوییم که Kotlin چگونه متولد شد و چگونه توسعه یافت.

کاتلین چیست؟

Kotlin یک زبان برنامه نویسی متن باز آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان و تایپ ایستا است که توسط برنامه نویسان JetBrains در سال 2011 طراحی شده و به طور مداوم توسط همان انجمن به روز می شود.

این یک زبان سازگار با جاوا است (این قبلا گفته شد) که برای حل برخی از مشکلات توسعه جاوا و ساده کردن کد در ایجاد برنامه های تلفن همراه طراحی شده است.

توسعه اپلیکیشن Kotlinصفحه اصلی کاتلین

کمی کنجکاوی؟کوتلین نام خود را از جزیره همنام، واقع در آموزش برنامه نویسی به کودکان نزدیکی سن پترزبورگ گرفته است.می 2017 است: آغاز رقابت ادعایی بین جاوا و کاتلین.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد