آموزش نصب ماینکرافت روی لپ تاپ

صفر تا صد برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

آموزش نصب ماینکرافت روی لپ تاپ

۶۴۳ بازديد

Minecraft چیست؟ - واقعا بازیه؟آیا آموزش نصب ماینکرافت روی لپ تاپ تا به حال فکر کرده اید که Minecraft چیست؟

آزادی. اصطلاح. خلاقیت. بی نهایت. اینها کلماتی نیستند که شما آن را با بازی های سنتی مرتبط کنید که به فروشگاه ها بروید، چند هفته بازی کنید، سپس در قفسه ای بیندازید تا گرد و غبار جمع کنید. Minecraft نوعی بیان است که هیچ نتیجه واقعی ندارد. تا زمانی که تخیل شما فعال باشد، بازی باز خواهد شد. بسیاری از افرادی که Minecraft بازی می کنند این را می دانند و نمی توانند بفهمند که چرا Minecraft مهمترین بازی این نسل است.

برای درک اینکه چرا Minecraft قوانین بازی های سنتی را زیر پا می گذارد، باید تصور کنید که Minecraft یک بازی نیست، بلکه یک اسباب بازی است. Minecraft میراث مدرن و دیجیتالی لگوها است. اسم آن را مکعب های دیجیتال می گذارید و هر آنچه دلتان می خواهد بسازید. در حالی که Minecraft یک اعتیاد در طبیعت است، اما برای همه دلایل مناسب عالی است. Minecraft وسیله‌ای برای بیان خلاقیت خام و بدون فیلتر است و به شما امکان می‌دهد مناطق بالقوه دست نخورده تخیل خود را کاوش کنید تا چیزهایی را ایجاد کنید که در غیر این صورت نمی‌توانستید.

حالت های بازی Minecraft توضیح آموزش نصب ماینکرافت روی لپ تاپ داده شده است

Minecraft دو حالت مختلف دارد. بقا و خلاقیت. حالت بقا بازی "سنتی" ایرانیان سایبر است. شما در یک دنیای تولید شده کارآمد شروع می کنید و برای زنده ماندن، عرضه را درک می کنید. این اعداد همه توسط شما، بازیکن، با تماشا و انفجار در سراسر جهان ساخته شده است. با پیشرفت در سیستم‌های غار، سیاه‌چال‌ها و جهان‌های بزرگ، حس کار واقعی زمانی به وجود می‌آید که یک قدم به عقب بر می‌دارید و می‌بینید چه کارهایی انجام داده‌اید.

آگهی

حالت خلاق دنیایی از امکانات بی نهایت را به شما امکان می دهد. دنیایی که پیش از شما نجات می‌یابد، بی‌پایان با انواع مختلف خلقت جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد. این گزینه‌ها با سفارشی کردن کوه‌ها و تعداد اقیانوس‌ها کنترل می‌شوند. شما همچنین می توانید زمانی که اقیانوس است خودتان را سفارشی کنید. جهان همچنین می تواند بسیار مسطح ساخته شود و به شما امکان می دهد یک بوم خالی، بزرگ و باز برای خلاقیت های خود داشته باشید. یا اگر مثل من هستید، دنیایی بسازید که لایه بالایی آن تماماً از TNT ساخته آموزش نصب ماینکرافت روی لپ تاپ شده باشد و منفجر شود!

تجربه ی من

Minecraft یک ماجراجویی در هر ماجراجویی است. وقتی برای اولین بار Minecraft را بازی کردم، به یاد دارم که تمام بخش یک تپه کوچک را گرفتم و شروع به تشکیل خانه من در اطراف آن کرد. هنگام ساختن اولین خانه ام، در اولین سیستم غارم خودکشی کردم. پس از چند فیلم باقی مانده از بازیکنانی که در انتظار اولین بازی خود با سیستم های غار هستند، من اکنون اولین تجربه خود را داشتم. با ثروت بالا و باورنکردنی که در سیستم بزرگ مشاهده شده است، از هر چیزی که از روز اول پیدا کرده ام بیشتر بوده است. بیش از یک هفته طول کشید تا همه چیز مجاز شد.

نکته شگفت‌انگیز در مورد کل این ماجرا این است که چقدر دنیای من از سطح کم پیشرفت کرده است، زیرا در تمام مدت منابع زیرزمینی را جمع‌آوری کرده‌ام. آرزوی من برای ساخت و توسعه تازه آموزش نصب ماینکرافت روی لپ تاپ شروع شده بود. در طول چندین هفته و ماه، ما هر چیزی را که منطقی بود از یک سناریوی "Survival Minecraft" ساختیم. روشی که ما Minecraft را تجربه کردیم، مانند بازی هایی که من حتی قبل از اینکه بازی را تجربه کنم تماشا کردم، و می ترسیدم همان حسی را که آنها تجربه کردند، تجربه کنم.

بی حد و حصر

اگر قبلاً Minecraft را نمی فهمیدید، اکنون می توانید آن را درک کنید. جذابیت این "لگوهای دیجیتال" بسیار زیاد و واقعا بی پایان است. در هیچ گروه سنی نمی تواند الهام بخش جنسیت باشد. زبان Minecraft نامحدود و عمومی است. هیچ خلاقیتی حد و مرزی نمی شناسد، به خصوص در دنیای دیجیتالی که تنها محدودیت خلاقیت شما، خودش است. تنها محدودیت Minecraft زمان است. این با محجوب بودن متفاوت است و میانبرها، تقلب ها و راهنماهای عالی هستند که آن را بهتر می کنند! Minecraft یک بازی کامپیوتری مستقل است که اگرچه یک اسب کار است، اما بر روی جلد PC Gamer نامزد شده است، نامزد چندین جایزه جشنواره بازی های مستقل شده است و به گفته سازنده بیش آموزش نصب ماینکرافت از یک میلیون نسخه فروخته است (تا 13 ژانویه، 2011). . بله، این یک میلیون است. حزب به طور رسمی فاز بتا خود را در 20 دسامبر 2010 راه اندازی کرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد